طرح لایه باز تراکت فروشگاه آرد و گندم

شناسه مطلب : 443707
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :29 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت فروشگاه آرد و گندم

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آرد فروشی تأثیر قابل توجهی دارند و می‌توانند به بهبود فعالیت و بازاریابی این شغل کمک شایانی کنند.

اولاً، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به افزایش آگاهی مشتریان درباره محصولات آرد و خدمات شما کمک کنند. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توانید اطلاعات مفیدی از جمله انواع آردها، قیمت‌ها، مزایا و راهنمای استفاده ارائه دهید. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا تصمیم به خرید بگیرند و از محصولات شما بهره‌مند شوند.

دوماً، تراکت‌ها و تبلیغات مکتوب می‌توانند به افزایش فروش و درآمد شما کمک کنند. با ارسال تراکت‌های حاوی پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها یا پکیج‌های ویژه، مشتریان را به خرید تشویق کنید. همچنین، در تراکت‌ها می‌توانید اطلاعات تماس و آدرس مغازه خود را نیز قرار دهید تا مشتریان به راحتی بتوانند شما را پیدا کنند و خرید انجام دهند.

سوماً، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به ایجاد تصویر مثبت از برند شما کمک کنند. با طراحی تراکت‌های جذاب و حرفه‌ای، می‌توانید به مشتریان خود پیامی از اعتماد، کیفیت و مراقبت از جزئیات ارسال کنید. این باعث افزایش اعتماد مشتریان به برند شما می‌شود و بازاریابی مثبت را ترویج می‌کند.

بنابراین، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به بهبود فعالیت‌های بازاریابی و افزایش فروش در شغل آرد فروشی کمک مؤثری کنند. این ابزارها، به شما امکان می‌دهند که با مشتریان خود به نحو بهتری ارتباط برقرار کنید و برند خود را بهتر معرفی کنید.

طرح لایه باز تراکت آرد فروشی با زمینه کرم و عکس آرد و نان یک راه بسیار موثر برای جذب توجه مخاطبان و ارتقای بازاریابی محصولات است. زمینه کرمی این تراکت، به عنوان یک پس‌زمینه آرام و گرم، احساس آرامش و راحتی را برای مخاطبان ایجاد می‌کند و همچنین باعث برجسته شدن عکس‌ها و متن‌ها می‌شود.

 به معرفی محصولات شما اختصاص یابد. عکسی جذاب از آرد و نان مرتبط با شغل آرد فروشی شما، همراه با عنوانی شفاف و موجز می‌تواند به مخاطبان نشان دهد که چه محصولاتی را ارائه می‌دهید.

 می‌توانید به ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات خود اشاره کنید. اینجاست که می‌توانید با استفاده از لغات تحریک‌آمیز و موثر، مزایا و ارزش افزوده محصولاتتان را برجسته کنید. برای مثال، بخشی از متن می‌تواند به مزیت‌های سلامتی و کیفیت بالای نان و آردهای شما اشاره کند.

می‌توانید به تخفیفات و پیشنهادات ویژه خود اشاره کنید. مثلاً، ارائه تخفیف برای خرید به میزان خاصی از آرد یا نان، یا پیشنهاد بسته‌های ویژه برای مصرف کنندگان را معرفی کنید.

اطلاعات تماس و آدرس مغازه شما باید قرار گیرد. مهم است که مخاطبان بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند و اطلاعات لازم برای تماس و خرید را داشته باشند.

تراکت لایه باز فروشگاه آرد و گندم، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز فروشگاه آرد و گندم

طرح تراکت فروشگاه آرد و گندم شامل: عکس با کیفیت آرد و گندم ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  لایه باز تراکت فروشگاه آرد و گندم

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               29 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه آرد و گندم
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح تراکت
  • استفاده از عکس باکیفیت آرد و گندم که مناسب طرح تراکت فروشگاه آرد و گندم می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل فروشگاه آرد و گندم
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت لایه باز فروشگاه آرد و گندم

طرح لایه باز تراکت گندم فروشی , تراکت آرد فروشی , طرح تراکت گندم فروشی , طرح تراکت فروشگاه آرد و گندم , تراکت فروشگاه آرد و گندم , تراکت گندم فروشی , طرح تراکت آرد فروشی , طرح لایه باز تراکت فروشگاه آرد و گندم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325