طرح لایه باز تراکت فرش فروشی

شناسه مطلب : 441637
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :69 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/12/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

تراکت فروشگاه فرش و موکت

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروش فرش می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی داشته باشد. این صنعت بر پایه ارتباط و ایجاد ارزش برای مشتریان استوار است، و ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند در این روند به شدت کمک کنند. اولین تأثیر این تبلیغات، افزایش آگاهی مشتریان درباره محصولات و خدمات شما است. با ارسال تراکت‌ها به مشتریان و نمایش تصاویری زیبا و جذاب از فرش‌های شما، آنها را به بازدید از فروشگاه شما ترغیب می‌کنید.

در ضمن، تراکت‌ها به عنوان یک وسیله ارتباطی مستقیم، امکان ارائه اطلاعات جامع درباره مزیت‌ها، قیمت‌ها، و خصوصیات محصولات را فراهم می‌کنند. این امر باعث افزایش اطمینان مشتریان در خرید می‌شود و به آنها اعتماد بیشتری به برند شما می‌بخشد.

در نهایت، تاثیر مهم دیگر تبلیغات و تراکت‌ها در این حوزه، افزایش فروش و درآمد است. با جذب مشتریان جدید و افزایش توجه به محصولات شما، احتمال بیشتری برای فروش دارید و به تبع آن درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین، سرمایه‌گذاری در تبلیغات و چاپ تراکت‌ها می‌تواند به طور قابل توجهی به رشد و پیشرفت شغل فروش فرش کمک کند.

طراحی یک تراکت با لایه باز برای فروش فرشی می‌تواند ابزاری قدرتمند برای جلب توجه مشتریان باشد. این تراکت می‌تواند شامل زمینه‌ای قرمز باشد که جلب توجه مشتریان را افزایش می‌دهد و به طور همزمان حس انرژی و شور و شوق را به آنها القا می‌کند. 

  1. زمینه قرمز جذاب: زمینه قرمز به عنوان پس‌زمینه تراکت، به دلیل جذابیت و قدرت جلب توجه، می‌تواند انتخاب عالی باشد. رنگ قرمز به طور غیرقابل انکاری توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند و آنها را به مطالعه تراکت و اطلاعات بیشتر درباره محصولات شما ترغیب می‌کند.

  2. عکس‌های جذاب از فرش‌ها: به جای استفاده از عکس‌های آبیین و عادی، انتخاب عکس‌های زیبا و متفاوت از فرش‌های موجود در فروشگاه شما می‌تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد. عکس‌های با کیفیت و جذابیت بالا، اعتماد و اطمینان مشتری را به برند شما تقویت می‌کنند.

  3. معرفی محصولات با لایه باز: با استفاده از لایه‌های باز در طراحی تراکت، می‌توانید به راحتی اطلاعات را تغییر داده و به روز کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا هر زمان که نیاز دارید، جزئیات محصولات جدید را اضافه کنید یا تخفیفات ویژه را اعمال کنید.

  4. متن قوی و مفید: متن تراکت باید مفید و جذاب باشد. از جمله ویژگی‌ها، مزایا و قیمت‌های جذاب در متن استفاده کنید تا مشتریان را به خرید ویژه‌های شما ترغیب کنید.

  5. اطلاعات تماس و مکان فروشگاه: در انتهای تراکت، اطلاعات تماس و آدرس دقیق فروشگاه شما را بیان کنید. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی شما را پیدا کنند و با شما تماس بگیرند یا به فروشگاه شما مراجعه کنند.

طرح تراکت فروشگاه فرش و موکت، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت گالری فرش و موکت

طرح تراکت فروشگاه فرش و موکت شامل: عکس با کیفیت  فرش ، تصویر دوربری شده فرش، مبل، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت فرش فروشی

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               69 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز فروشگاه فرش و موکت
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت  فرش در طرح تراکت فروشگاه فرش و موکت
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

دانلود psd تراکت گالری فرش , فرش فروشی , تراکت لایه باز فروشگاه فرش و قالی , قالی فروشی , موکت فروشی , تراکت لایه باز گالری فرش , فرش , دانلود psd طرح نمایشگاه فرش , نمایشگاه فرش و قالی , تراکت فرش فروشی , موکت , قالی , طرح تراکت فروشگاه فرش , دانلود تراکت لایه باز فروشگاه فرش , تراکت قالیشویی , تراکت نمایشگاه قالی , تراکت فروشگاه فرش , فروشگاه فرش و قالی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325