طرح لایه باز تراکت عطر فروشی

شناسه مطلب : 418645
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :27 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت فروشگاه عطر و ادکلن

تبلیغات و چاپ تراکت ها برای کسب و کارهای عطر فروشی اهمیت بسیاری دارند. به طور کلی، تبلیغات می تواند به کسب و کارهایی که در عطر فروشی فعالیت می کنند، کمک کند تا بیشتر مشتری جذب کنند و در نتیجه فروششان را افزایش دهند.

یکی از روش های موثر برای تبلیغ کسب و کار عطر فروشی، چاپ تراکت ها است. با چاپ تراکت های با طرح های جذاب و آمیزنده، کسب و کار عطر فروشی می تواند اطلاعات مربوط به محصولات خود را به مخاطبان منتقل کند و آنها را ترغیب به خرید عطرهای مختلف کند.

همچنین، تراکت هایی با تصاویر شیک و جذاب می توانند عطر فروشی را در بین مخاطبان محلی و آنلاین معرفی کنند و برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی کمک کنند. این تراکت ها می توانند حاوی اطلاعات مهمی مانند نام محصول، قیمت، رایحه و روش استفاده باشند.

همچنین، استفاده از تراکت های با طرح های خلاقانه و جذاب می تواند به کسب و کار عطر فروشی در نمایشگاه ها، مسابقات و رویدادهای مختلف کمک کند. این تراکت ها می توانند در جمع بندی هدایای مربوط به نمایشگاه ها و مسابقات قرار گیرند و در این حین نام و لوگوی کسب و کار عطر فروشی را به صورت گسترده تبلیغ کنند.

طراحی تراکت یکی از روش‌هایی است که عطر فروشی‌ها می‌توانند از آن برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنند. یک تراکت با طراحی مناسب و جذاب می‌تواند باعث جلب توجه مشتریان و افزایش فروش شود. در ادامه، به توضیحات بیشتر درباره طراحی لایه باز تراکت عطر فروشی با زمینه بنفش و زرد و عکس شیشه عطر پرداخته‌ایم:

۱. زمینه بنفش و زرد: استفاده از رنگ‌های جذاب و پرطرفدار می‌تواند باعث جلب توجه مخاطبان و افزایش احتمال خوانده شدن تراکت شود. همچنین، زمینه بنفش باعث تاکید بر خصوصیت‌های محصولات عطر فروشی می‌شود که برای مشتریان مهم است.

۲. عکس شیشه عطر: عکس شیشه عطر می‌تواند به عنوان یک عنصر جذاب و جلب کننده در طراحی تراکت مورد استفاده قرار گیرد. این عکس به مشتریان نشان می‌دهد که محصولات شما چه کیفیتی دارند و به همین دلیل ممکن است باعث افزایش فروش شوند.

۳. طراحی لایه باز: یکی از مزیت‌های طراحی لایه باز تراکت، این است که طراحان می‌توانند به راحتی ویرایش‌های لازم را بر روی طرح انجام دهند و اصلاحات لازم را به راحتی اعمال کنند. این امر باعث می‌شود که طرح تراکت همیشه به‌روز باشد و همیشه با تغییرات جدید صنعت عطر فروشی هماهنگ باشد.

طرح تراکت فروشگاه عطر و ادکلن جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت عطر فروشی

طرح تراکت فروشگاه عطر و ادکلن شامل: عکس باکیفیت شیشه عطر، تصویر دوربری شده ادکلن ، عطر،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت عطر فروشی، تراکت لایه باز فروشگاه عطر، طرح تراکت عطر و ادکلن، عکس باکیفیت شیشه عطر لیبل ، شیپ های کاربردی، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی طرح تراکت فروشگاه عطر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش ، زرد

سایز:                               27 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز عطر و ادکلن
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش و زرد در طرح تراکت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج اطلاعات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت شیشه عطر و ادکلن در طرح تراکت فروشگاه عطر
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت عطر فروشی

 


تراکت لایه باز عطر فروشی , تراکت عطر فروشی , ادکلن , گالری عطر و ادکلن , عطر فروشی , تراکت , ادکلن , فروشگاه عطر ادکلن , عطر , تراکت گالری عطر , عطر , تراکت لایه باز , تراکت فروشگاه عطر , تراکت لایه باز فروشگاه عطر , فروشگاه عطر , گالری عطر , عطر فروشی , تراکت گالری عطر و ادکلن , تراکت لایه باز گالری عطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325