طرح لایه باز تراکت صافکاری و نقاشی اتومبیل

شناسه مطلب : 409126
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/11/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

طرح لایه باز تراکت صافکاری و نقاشی اتومبیل

در هنگام رانندگی همیشه باید سعی کنیم که قوانین و مقررات را رعایت کنیم و با درست رانندگی کردن از بروز حادثه جلوگیری کنیم. اگر تصادفی بین خودروها رخ بدهد، حداقل خسارت به بدنه آن ها وارد میشود که در این صورت نیاز به صافکاری و نقاشی ماشین پیدا میکنیم.

اما حقیقت این است که هر چقدر هم که شما با دقت و اصولی رانندگی کنید و قوانین را رعایت کنید، متاسفانه کسانی پیدا می شوند که با سهل انگاری و بی توجهی باعث بروز تصادف و آسیب دیدگی ماشین می شوند.

در این صورت ماشین شما نیاز به تعمیر و ترمیم پیدا میکند. اگر ضربه به قدری شدید باشد که قطعات شکسته شده باشند، نیاز به تعویض آن خواهید داشت. ولی اگر ضربه آنقدر شدید نباشد که به اجزای فنی ایراد وارد نشده باشد، برای تعمیر و درست کردن اتومبیل، ما دست به دامان صافکاری و نقاشی خواهیم شد.

در هنگام تصادف ممکن است به قطعاتی مانند سپرها، ستونها، سر شاسی ها، سینی ها، سقف، درها، گلگیرهای جلو و عقب، در صندوق، کاپوت و … صدمه وارد شود که البته تعمیر، ترمیم هر کدام از بخش‌ها، به روش‌های خاص و مهارت و تجربه و حتی هنر در صافکاری و نقاشی نیاز دارد.

پارس گرافیک طرح تراکت  صافکاری و نقاشی اتومبیل را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت صافکاری و نقاشی اتومبیل

طرح تراکت صافکاری و نقاشی اتومبیل شامل: عکس با کیفیت ماشین خارجی ، لیبل های ساده ، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت پوشاک ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت صافکاری و نقاشی اتومبیل

ابعاد:                                21 در 29.7سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، مشکی

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت صافکاری و نقاشی اتومبیل
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در تراکت رنگی
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و تصویر با کیفیت و دوربری شده ماشین خارجی
  • طراحی ساده و شیک طرح تراکت  صافکاری و نقاشی اتومبیل
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت صافکاری و نقاشی اتومبیل

تراکت لایه باز صافکاری , اتومبیل , تعمیرگاه ماشین , تراکت رنگی صافکاری و نقاشی اتومبیل , سایت طرح های لایه باز , تراکت تعمیرگاه خودرو , تراکت تعمیرات اتومبیل , سایت گرافیکی , تراکت لایه باز , صافکاری اتومبیل , طرح psd , تراکت مکانیکی , طرح لایه باز تراکت صافکاری و نقاشی اتومبیل , انژکتور , طرح لایه باز , تراکت اتوسرویس , تراکت صافکاری ماشین , طرح تراکت صافکاری اتومبیل , صافکاری نقاشی , طرح تراکت صافکاری و نقاشی ماشین , تعمیرات اتومبیل , طرح تراکت صافکاری ماشین , تراکت آپاراتی , دانلود طرح لایه باز , صافکاری , تراکت صافکاری اتومبیل , صافکاری و نقاشی اتومبیل , تراکت تعمیرگاه اتومبیل , تراکت صافکاری , تراکت صافکاری و نقاشی ماشین , تراکت , طرح تراکت صافکاری و نقاشی اتومبیل , پارس گرافیک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325