طرح لایه باز تراکت شیرینی سرا

شناسه مطلب : 437117
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/09/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

تراکت رنگی شیرینی فروشی

**تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل شیرینی فروشی:**

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل شیرینی فروشی نقش بسیار اساسی و موثری را ایفا می‌کنند. ابتدا، تبلیغات به عنوان ابزاری حیاتی برای جلب توجه مشتریان به تنوع و خلاقیت در تولیدات شیرینی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تبلیغات می‌توانند شامل تصاویر جذاب از شیرینی‌ها، ویدئوهای خلاقانه از روش تهیه آنها و داستان‌های جذاب درباره خصوصیات منحصر به فرد هر شیرینی باشند، که همگی به منظور ایجاد تجربه مشتری ممتاز هستند.

در ادامه، چاپ تراکت‌ها نیز ابزاری قدرتمند برای اطلاع‌رسانی به مشتریان در محلی محدود است. تراکت‌ها می‌توانند شامل تصاویر دلنشین از شیرینی‌ها، اطلاعات جامع درباره ترکیبات و طعم‌های مختلف، و همچنین تخفیفات و پیشنهادهای ویژه باشند. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کنند تا تصمیم به خرید کنند و تجربه خود را با شیرینی‌های شما به اشتراک بگذارند.

در نهایت، ترکیب مناسب تبلیغات و چاپ تراکت در شغل شیرینی فروشی به افزایش فروش، افزایش شناخت برند، و ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کمک می‌کند. این ابزارها به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهند که به شیوه خلاقانه‌تری با مشتریان ارتباط برقرار کنند و تاثیرگذاری بیشتری در بازار شیرینی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها داشته باشند.

1. زمینه قرمز و سبز: انتخاب زمینه قرمز و سبز برای تراکت شیرینی فروشی نه تنها جلب توجه مشتریان را افزایش می‌دهد بلکه حس فصلی و شادابی را نیز منتقل می‌کند. رنگ قرمز با طعم شیرین و گرمای شیرینی‌ها ارتباط دارد، در حالی که سبز نمایانگر تازگی و تنوع مواد اولیه می‌باشد.

2. عکس کیک: استفاده از تصویر جذاب و دلنشین از یک کیک مخصوص شیرینی فروشی به عنوان عنصر بصری، نه تنها تراکت را زیبا می‌کند بلکه تجربه تصویری مشتریان را به اوج می‌برد. این تصویر می‌تواند شامل جزئیات زیبا و متنوع از کیک‌ها باشد، از طریق آن مشتریان به عرضه‌ی گسترده‌تر شیرینی‌های شما آگاه می‌شوند.

3. لایه باز جهت ویرایش آسان: تراکت با لایه باز طراحی شده است تا به صاحبان شیرینی‌فروشی این امکان را بدهد که به راحتی محتوا، تصاویر، و جزئیات را ویرایش و تغییر دهند. این ویژگی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این افراد می‌توانند با توجه به فصل، تخفیفات و تغییرات در منوی شیرینی‌ها، تراکت را به‌روز کنند.

4. اطلاعات جامع و جذاب: مطالب تراکت به صورت جامع و جذاب طراحی شده‌اند. اطلاعات درباره انواع شیرینی‌ها، روش‌های تزئین و خصوصیات منحصر به فرد هر کیک به کاربران ارائه می‌شود. این اطلاعات به مشتریان این امکان را می‌دهند تا به‌سرعت تصمیم به خرید بگیرند و تجربه شیرینی‌خوری خود را ارتقا دهند.

5. تماس با فروشگاه: آخرین بخش تراکت به مشتریان اطلاعات تماس با فروشگاه را ارائه می‌دهد. این شامل آدرس فروشگاه، شماره تماس و آدرس وب‌سایت است، که اطلاعات لازم برای مشتریان جهت سفارش یا پرسش درباره محصولات مورد نیاز است.

طرح تراکت لایه باز شیرینی سرا، جهت تبلیغات این فروشگاه ها توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت قنادی

طرح تراکت شیرینی سرا شامل: عکس باکیفیت کیک ، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت شیرینی سرا، تراکت شیرینی فروشی، تراکت لایه باز، تراکت قنادی، طرح تراکت شیرینی سرا، تراکت رنگی، عکس باکیفیت کیک، عکس با کیفیت کیک شکلاتی، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت رنگی شیرینی فروشی

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، سبز

سایز:                               44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز شیرینی سرا
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و سبز با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کیک در طرح تراکت قنادی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

دانلود تراکت قنادی , طرح psd تراکت شیرینی فروشی , شیرینی سرا , طرح شیرینی سرا , تراکت فروشگاه شیرینی , طرح psd شیرینی فروشی , طرح لایه باز تراکت قنادی , تراکت شیرینی سرا , تراکت قنادی , تراکت تخفیف یلدا شیرینی فروشی , قنادی , دانلود psd شیرینی سرا , تراکت قنادی , لوازم قنادی , طرح تراکت شیرینی سرا , طرح قنادی , تراکت شیرینی فروشی , تخفیف یلدا , شیرینی , تراکت لایه باز شیرینی فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325