طرح لایه باز تراکت سوپر مارکت و فروشگاه مواد غذایی

شناسه مطلب : 441347
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/12/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت سوپر مارکت

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت سوپرمارکت‌ها نقش بسیار مهمی را در جذب مشتریان، افزایش فروش و ترویج محصولات دارند. در زیر، تاثیر این دو عامل بر شغل سوپرمارکت را بررسی می‌کنیم:

اولاً، تبلیغات به صاحبان سوپرمارکت‌ها این امکان را می‌دهد که محصولات و خدمات خود را به گستره‌ی بیشتری از مخاطبان معرفی کنند. از طریق تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، سوپرمارکت‌ها می‌توانند به طور گسترده‌تری به مشتریان پیام برسانند و تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای را ارائه دهند.

ثانیاً، چاپ تراکت‌ها نیز یک ابزار موثر برای تبلیغات محلی در سطح محله و منطقه است. با چاپ تراکت‌هایی که شامل اطلاعاتی مانند آدرس، ساعات کاری، تخفیفات و پیشنهادات ویژه باشند، سوپرمارکت‌ها می‌توانند به طور مستقیم با مشتریان محلی خود ارتباط برقرار کنند و آن‌ها را به خرید از فروشگاه خود تشویق کنند.

سوماً، از طریق ارزیابی بازخوردها و نتایج حاصل از تبلیغات و چاپ تراکت‌ها، سوپرمارکت‌ها می‌توانند بهبودهای لازم را در روش‌های تبلیغاتی خود اعمال کنند و استراتژی‌های بهتری برای جذب مشتریان طراحی کنند. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از سرمایه‌گذاری‌های خود در زمینه تبلیغات و چاپ تراکت ببرند و موفقیت بیشتری در کسب و کار خود داشته باشند.

طراحی لایه باز تراکت برای یک سوپرمارکت با زمینه سبز و استفاده از عکس‌هایی از مواد غذایی می‌تواند یک ابزار بسیار موثر برای جذب مشتریان و تبلیغ محصولات باشد.

  1. زمینه سبز: انتخاب زمینه سبز برای تراکت می‌تواند ارتباط با مفهوم سلامتی، تازگی و محیط زیست داشته باشد. رنگ سبز به عنوان نمادی از طبیعت و سلامتی، می‌تواند به مخاطبان احساس اطمینان و رضایت بیشتری القا کند.

  2. عکس مواد غذایی: اضافه کردن عکس‌هایی از مواد غذایی متنوع و با کیفیت به تراکت، مشتریان را به سمت محصولات شما جلب می‌کند. عکس‌هایی از میوه‌ها، سبزیجات، گوشت و محصولات لبنی که در سوپرمارکت شما موجود هستند، می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و آن‌ها را به خرید از فروشگاه شما ترغیب کنند.

  3. قالب لایه باز: طراحی لایه باز به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی متن، تصاویر و اطلاعات مختلف را در تراکت اضافه، حذف یا ویرایش کنید. این امر به شما امکان می‌دهد تا طرح تراکت را بر اساس نیازها و سلیقه خود ویرایش کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنید.

  4. اطلاعات تماس و آدرس سوپرمارکت: حضور اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه شما در تراکت، امکان تماس با شما و یا مراجعه حضوری به فروشگاه را برای مشتریان فراهم می‌کند. این اطلاعات باید به طور واضح و خوانا در تراکت قرار داده شده و به مشتریان اعتماد به نفس دهد که می‌توانند با اطمینان به فروشگاه شما مراجعه کنند.

  5. پیام تبلیغاتی: در نهایت، متن تبلیغاتی باید جذاب و متقاعدکننده باشد، مشتریان را به خرید از سوپرمارکت شما تشویق کند و ارزش منحصربه‌فرد محصولات شما را بیان کند. استفاده از عباراتی مانند "تازگی و کیفیت برتر" یا "تنوع و انتخاب بیشتر" می‌تواند به جذب مشتریان کمک کند.

طرح تراکت لایه باز سوپر مارکت، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت سوپر مارکت

طرح تراکت سوپر مارکت شامل: عکس باکیفیت مواد غذایی، عکس باکیفیت موبایل، مواد غذایی، عکس دوربری شده فروشگاه مواد غذایی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت سوپر مارکت، طرح تراکت سوپر مارکت، تراکت لایه باز سوپر مارکت، تراکت سوپر مارکت، تراکت لایه باز، عکس باکیفیت مشتری، عکس باکیفیت سبد خرید، مواد غذایی، عکس دوربری شده موبایل، لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز سوپر مارکت

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه مواد غذایی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز با طرح تراکت
  • استفاده از عکس باکیفیت مواد غذایی که مناسب طرح تراکت سوپر مارکت می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از مواد غذایی و لیبل ها و شیپ های مناسب شغل سوپر مارکت
  • طراحی ساده و کاربردی طرح تراکت

طرح تراکت فروشگاه مواد غذایی , تراکت فروشگاه زنجیره ای , تراکت , سوپر مارکت , تراکت لایه باز هایپر مارکت , هایپر مارکت , تراکت فروشگاه مواد غذایی , فروشگاه مواد غذایی , تراکت هایپر مارکت , تصویر مواد غذایی , تراکت فروشگاه مواد غذایی , تراکت سوپر مارکت , فروشگاه زنجیره ای , مواد غذایی , فروشگاه مواد غذایی , تراکت فروشگاه مواد غذایی , طرح تراکت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325