طرح لایه باز تراکت سبزی فروشی

شناسه مطلب : 442469
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :85 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/01/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت سبزی فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند تأثیر قابل توجهی در رشد و موفقیت شغل سبزی فروشی داشته باشد. این تبلیغات به صورت مستقیم به افزایش آگاهی مشتریان از محصولات شما کمک می‌کنند. با چاپ تراکت‌ها و توزیع آن‌ها در مناطق مختلف شهر یا حتی در نزدیکی فروشگاهتان، می‌توانید به راحتی به اطلاع رساندن اطلاعات در مورد محصولات، قیمت‌ها، تخفیف‌ها و سرویس‌های ویژه بپردازید.

علاوه بر این، تراکت‌ها می‌توانند وسیله‌ی بسیار موثری برای جذب مشتریان جدید باشند. با ارائه‌ی اطلاعات دقیق و جذاب در تراکت‌های خود، می‌توانید توانایی‌ها و مزایای محصولات خود را به مخاطبان نشان دهید و آن‌ها را به خرید و امتحان محصولات شما ترغیب کنید.

همچنین، تاثیر مثبتی که تبلیغات و چاپ تراکت در شناخت برند شما ایجاد می‌کنند نباید نادیده گرفته شود. با ارسال تراکت‌ها و انجام تبلیغات مستمر، مشتریان به مرور زمان برند شما را به خاطر خواهند سپرد و احتمالاً به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی خواهند کرد، که این امر به افزایش فروش و افزایش شناخت برند شما کمک خواهد کرد.

طراحی یک تراکت لایه باز برای فروشگاه سبزی فروشی می‌تواند به شما کمک کند تا به طراحی و ویرایش آسان تراکت‌های خود بپردازید و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را درج کنید. در طراحی این تراکت، می‌توانید از زمینه‌ای سبز و عکس‌هایی از محصولات سبزیجات استفاده کنید تا جذابیت و ارتباط با محصولاتتان را افزایش دهید.

  1. زمینه سبز: استفاده از زمینه‌ای با رنگ سبز، احساس تازگی و سلامتی را به مخاطبان القا می‌کند. این رنگ با محیط طبیعی سبزیجات همخوانی دارد و به مشتریان انرژی مثبتی منتقل می‌کند.

  2. عکس سبزیجات: انتخاب عکس‌های با کیفیت و جذاب از محصولات سبزیجات می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند. عکس‌هایی از سبزیجات تازه، فراوانی رنگ و زیبایی طبیعت را به نمایش می‌گذارند.

  3. متن روشن و جذاب: استفاده از متن‌های ساده، روان و جذاب در تراکت می‌تواند به مخاطبان کمک کند تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند. متن‌هایی که مزیت‌ها و موارد منحصر به فرد فروشگاه شما را بیان کنند، می‌توانند به جذب مشتریان کمک کنند.

  4. استفاده از الگوها و آیکون‌ها: استفاده از الگوها و آیکون‌هایی مرتبط با سبزیجات و طبیعت، به تصویر کشیدن موضوع تراکت و جلب توجه مخاطبان کمک می‌کند.

  5. لایه باز و ویرایش آسان: طراحی تراکت به صورت لایه باز این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی متن، عکس و سایر عناصر تراکت را ویرایش کنید و تنظیمات آن را تغییر دهید بدون اینکه نیاز به طراحی از ابتدا داشته باشید. این برای هماهنگ کردن تراکت با تغییرات فصلی یا تخصصی شما بسیار مفید است.

طرح تراکت لایه باز سبزی فروشی، جهت تبلیغات این فروشگاه ها توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت سبزی فروشی

طرح تراکت سبزی فروشی شامل: تصویر سبزیجات ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت سبزی فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                85 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز سبزی فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت  سبزیجات در طرح تراکت سبزی فروشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

فروشگاه سبزیجات , تراکت سبزی سرا , سبزی فروش , سبزی سرا , طرح لایه باز تراکت سبزی سرا , تراکت لایه باز سبزی فروشی , طرح تراکت سبز فروشی , طرح لایه باز تراکت سبزی فروشی , طرح تراکت سبزی سرا , تراکت فروشگاه سبزیجات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325