طرح لایه باز تراکت زیتون فروشی psd

شناسه مطلب : 417873
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :57 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح تراکت زیتون سرا

 

تبلیغات و چاپ تراکت برای فروشگاه های زیتون فروشی به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار مهم هستند. تراکت ها از طریق ارسال به مشتریان پیام های تبلیغاتی را منتقل می کنند و به آنها اطلاعات کافی را در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهند، ارائه می دهند.

استفاده از تراکت در فروشگاه های زیتون فروشی، به صورت مستقیم به فروش این محصولات کمک می کند. اگر مشتریان محلی با دیدن عکس های زیتون ها و اطلاعات جالب در تراکت ها ، به فروشگاه شما رفتار کنند، احتمالاً به دنبال خرید زیتون های شما باشند. به همین دلیل ، توزیع تراکت ها می تواند برای فروشگاه های زیتون فروشی موثر باشد.

تراکت ها همچنین به عنوان ابزاری برای تبلیغات دهان به دهان نیز می توانند مفید باشند. مشتریانی که تراکت های شما را دریافت می کنند، ممکن است آنها را به دیگران معرفی کنند و به طور غیرمستقیم باعث افزایش مشتریان شما شوند.

همچنین، چاپ تراکت ها می تواند به عنوان یک روش هزینه اثربخش برای تبلیغات در فروشگاه های زیتون فروشی استفاده شود. در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و تبلیغات در مجلات، تراکت ها به صرفه تر هستند و می توانند برای فروشگاه های کوچک و متوسط ​​بسیار موثر باشند.

طراحی تراکت یک ابزار مهم برای تبلیغات فروشگاه زیتون فروشی است که می‌تواند به بهبود فروش و جذب مشتریان جدید کمک کند. در این زمینه ، یک طرح تراکت با زمینه سبز و عکس زیتون می‌تواند به خوبی با تصورات مردم درباره زیتون و سلامتی آن هماهنگ باشد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم طرح لایه باز تراکت فروشگاه زیتون فروشی با زمینه سبز و عکس زیتون می‌پردازیم:

1- زمینه سبز: زمینه سبز یک جواب مثبت به مشتریان است و آن‌ها را به یادداشت طبیعت و تمیزی می‌اندازد. همچنین، سبز به طور کلی با سلامتی و تازگی در ارتباط است که باعث اعتماد به نفس مشتریان و تشویق آن‌ها به خرید محصولات زیتونی می‌شود.

2- عکس زیتون: استفاده از عکس زیتون در طرح تراکت فروشگاه زیتون فروشی، به مشتریان کمک می‌کند تا به سرعت با محصولات شما آشنا شوند و همچنین به آن‌ها نشان می‌دهد که محصولات شما از زیتون با کیفیت بالا تهیه شده‌اند.

3- جزئیات محصولات: در طرح لایه باز تراکت فروشگاه زیتون فروشی، بهتر است جزئیاتی از محصولات شما مانند نوع زیتون، محل تولید و شیوه فرآوری آنها درج شود. این اطلاعات می‌توانند مشتریان را به خرید محصولات شما ترغیب کنند.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت لایه باز زیتون فروشی را در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی کرده و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح لایه باز طرح تراکت فروشگاه زیتون

طرح تراکت فروشگاه زیتون شامل: عکس با کیفیت شیشه روغن زیتون، عکس زیتون، عکس با کیفیت ظرف زیتون، عکس با کیفیت ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

تراکت زیتون فروشی، تراکت لایه باز زیتون فروشی، طرح تراکت فروشگاه زیتون، تراکت فروشگاه زیتون، تراکت رنگی، عکس با کیفیت زیتون، زیتون، عکس با کیفیت ظرف زیتون، عکس با کیفیت ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت زیتون فروشی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                               سبز

سایز:                              57 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه زیتون
  • همنشینی مناسب رنگ سبز با طرح تراکت
  • استفاده مناسب از المانهای با کیفیت در طراحی 
  • استفاده از عکس با کیفیت زیتون که مناسب طرح فروشگاه زیتون می باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت زیتون فروشی

تراکت فروشگاه زیتون , تراکت لایه باز زیتون سرا , طرح لایه باز , روغن زیتون , تراکت لایه باز , زیتون فروشی , طرح تراکت , زیتون سرا , فروشگاه زیتون psd , تراکت , فروشگاه روغن زیتون , فروشگاه زیتون , تراکت فروشگاه روغن زیتون , زیتون , طرح تراکت فروشگاه روغن زیتون ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325