طرح لایه باز تراکت زیتون فروشی

شناسه مطلب : 439081
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :47 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/10/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت زیتون سرا

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل زیتون فروشی می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب مشتریان و توسعه این کسب و کار داشته باشد. ابتدا، تبلیغات در رسانه‌های مختلف می‌تواند به فروشندگان زیتون کمک کند تا آگاهی مشتریان را به سمت محصولات خود جلب کنند. از طریق تبلیغات در روزنامه‌ها، تلویزیون، یا حتی اینترنت، می‌توان به مخاطبان گسترده‌تری دست یافت و خصوصاً در فصل‌های خاصی از سال که مصرف زیتون بیشتر است، مشتریان را به خرید تشویق کرد.

همچنین، چاپ تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر می‌تواند به جلب توجه مشتریان در نقاط مختلف شهر کمک کند. توزیع تراکت‌ها در مناطق مختلف به مشتریان اطلاعاتی در مورد محصولات، قیمت‌ها، و تخفیفات ارائه خواهد داد. همچنین، این تراکت‌ها می‌توانند شامل نکات ویژه درباره فواید بهداشتی و غذایی زیتون باشند که مشتریان را به سمت خرید از فروشگاه زیتون فراهم کنند.

سوماً، تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در تعزیز شناخت برند فروشگاه زیتون و ایجاد هویت قوی در ذهن مشتریان بسیار مهم است. انتخاب استایل چاپ و طراحی متناسب با محصولات و فضای فروشگاه می‌تواند به تشویق مشتریان به به یادسپاری برند و افزایش اعتماد آنها به محصولات زیتون کمک کند. به این ترتیب، تبلیغات و توزیع تراکت‌ها می‌تواند به ایجاد حضور برجسته و جاذب در بازار زیتون فروشی و افزایش فروش منجر شود.


طراحی تراکت زیتون فروشی با زمینه سبز و عکس زیتون می‌تواند یک ابزار تبلیغاتی بسیار جذاب و موثر باشد. ابتدا، انتخاب زمینه سبز به عنوان پس زمینه تراکت می‌تواند به مشتریان احساس تازگی و طبیعتی بخشد. رنگ سبز به عنوان نمادی از تازگی و سلامت، به ارتباط با زیتون و محصولات طبیعی آن اشاره دارد.

استفاده از لایه باز در طراحی تراکت به فروشندگان این امکان را می‌دهد که به راحتی جزئیات مانند آدرس فروشگاه، شماره تلفن، و اطلاعات تماس دیگر را ویرایش کنند. این امکان به آن‌ها این اجازه را می‌دهد که تراکت را به‌روز نگه دارند و همواره با اطلاعات جدید خدمت به مشتریان خود باشند.

عکس زیتون در تراکت می‌تواند به مشتریان یک نمایش واقعی از محصولات ارائه شده در فروشگاه زیتون دهد. این تصاویر می‌توانند شامل زیتون‌های تازه و محصولات فرعی مانند روغن زیتون و غذاهای مرتبط با آن باشند. این عکس‌ها به مشتریان کمک می‌کنند تا با ویژگی‌ها و کیفیت محصولات آشنا شوند.

ترکیب زمینه سبز و عکس زیتون می‌تواند به فروشگاه زیتون یک شناسه قوی و آشنا در ذهن مشتریان بدهد. این انتخاب طراحی می‌تواند به شناخت برند و جلب توجه مشتریان کمک کرده و ایجاد یک هویت یکنواخت و متمایز برای فروشگاه زیتون فراهم آورد. این تأثیر ممکن است به تعزیز بازاریابی، افزایش فروش، و تقویت ارتباط با مشتریان منجر شود.

تیم ایران طرح طرح تراکت لایه باز زیتون فروشی را در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی کرده و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح لایه باز طرح تراکت فروشگاه زیتون

طرح تراکت فروشگاه زیتون شامل: عکس با کیفیت شیشه زیتون، عکس زیتون، عکس با کیفیت ظرف زیتون، عکس با کیفیت ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

تراکت زیتون فروشی، تراکت لایه باز زیتون فروشی، طرح تراکت فروشگاه زیتون، تراکت فروشگاه زیتون، تراکت رنگی، عکس با کیفیت زیتون، زیتون، عکس با کیفیت ظرف زیتون، عکس با کیفیت ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت زیتون فروشی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                               47 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه زیتون
  • همنشینی مناسب رنگ سبز با طرح تراکت
  • استفاده مناسب از المانهای با کیفیت در طراحی 
  • استفاده از عکس با کیفیت زیتون که مناسب طرح فروشگاه زیتون می باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت زیتون فروشی

فروشگاه زیتون psd , تراکت فروشگاه روغن زیتون , فروشگاه زیتون , تراکت , طرح تراکت , زیتون فروشی , تراکت لایه باز , زیتون سرا , فروشگاه روغن زیتون , زیتون , طرح تراکت فروشگاه روغن زیتون , تراکت فروشگاه زیتون , طرح لایه باز , تراکت لایه باز زیتون سرا , روغن زیتون ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325