طرح لایه باز تراکت زیتون فروشی

شناسه مطلب : 418486
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :37 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت زیتون سرا

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل زیتون فروشی می‌تواند تاثیر قابل توجهی در روند فروش و رشد کسب‌وکار داشته باشد. با استفاده از تبلیغات مناسب، می‌توان بهترین راهکار برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی را پیدا کرد. هر چه بیشتر مخاطبان را به روش‌های تبلیغاتی شما جذب کنید، شانس فروش و گسترش کسب‌وکار شما نیز بالاتر خواهد بود.

تراکت‌ها، به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی، می‌توانند به طور موثری در جذب مخاطبان و جلب توجه آنها کمک کنند. با استفاده از تراکت‌های زیبا و جذاب، می‌توان به مشتریان اطلاعات کاملی درباره محصولات خود ارائه داد و آنها را به خرید و استفاده از محصولات شما ترغیب کرد.

همچنین، چاپ تراکت‌ها و توزیع آنها در مناطق مناسب، به شما کمک می‌کند تا مخاطبان بیشتری را به دست‌آورید و به نتیجه‌گیری بهتر در روند بازاریابی برسید. این روش، در مقایسه با روش‌های تبلیغاتی دیگر مثل تلویزیون و رادیو، هزینه کمتری دارد و اغلب برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط قابل قبول‌تر است.

به طور کلی، استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت‌ها در شغل زیتون فروشی می‌تواند به طور موثری به رشد کسب‌وکار شما کمک کند و شانس فروش بیشتری را برای شما فراهم کند.

طرح لایه باز تراکت زیتون فروشی با زمینه سبز و عکس زیتون، یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی در صنعت زیتون فروشی است. با چاپ و توزیع این تراکت ها به مشتریان، شما می توانید به آنها نشان دهید که محصولات شما با کیفیت عالی و قیمت مناسبی عرضه می شوند.

 در طرح لایه باز تراکت زیتون فروشی با زمینه سبز و عکس زیتون، از رنگ سبز برای زمینه استفاده شده است که باعث می شود تراکت شما به چشم مشتریان بیشتر جذابیت داشته باشد. همچنین، عکس زیتون در تراکت برای مشتریان به عنوان یک نماد قابل اعتماد و کیفیت بالا برای محصولات شما عمل می کند.

تراکت های زیتون فروشی می توانند به شما کمک کنند تا مشتریان جدید را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. با چاپ اطلاعات مربوط به محصولات خود بر روی تراکت، می توانید اطلاعاتی در مورد قیمت، کیفیت، تنوع و ... را به مشتریان جدید ارائه دهید و آنها را به خرید از شما ترغیب کنید.

 توزیع تراکت ها به راحتی قابل انجام است و در این روش تبلیغاتی برای زیتون فروشی ها کارآمدی بالایی دارد. با توزیع تراکت ها در محل های عمومی مانند خیابان ها، مراکز خرید، سوپرمارکت ها و ...، شما به مشتریان خود دسترسی سریعتر و آسان تری می دهید.

 

تیم پارس گرافیک طرح تراکت لایه باز زیتون فروشی را در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی کرده و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح لایه باز طرح تراکت فروشگاه زیتون

طرح تراکت فروشگاه زیتون شامل: عکس با کیفیت شیشه روغن زیتون، عکس زیتون، عکس با کیفیت ظرف زیتون، عکس با کیفیت ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

تراکت زیتون فروشی، تراکت لایه باز زیتون فروشی، طرح تراکت فروشگاه زیتون، تراکت فروشگاه زیتون، تراکت رنگی، عکس با کیفیت زیتون، زیتون، عکس با کیفیت ظرف زیتون، عکس با کیفیت ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت زیتون فروشی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                               37 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه زیتون
  • همنشینی مناسب رنگ سبز با طرح تراکت
  • استفاده مناسب از المانهای با کیفیت در طراحی 
  • استفاده از عکس با کیفیت زیتون که مناسب طرح فروشگاه زیتون می باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت زیتون فروشی

طرح تراکت , تراکت فروشگاه زیتون , طرح لایه باز , تراکت لایه باز , زیتون , فروشگاه زیتون psd , زیتون سرا , روغن زیتون , تراکت , فروشگاه روغن زیتون , فروشگاه زیتون , تراکت لایه باز زیتون سرا , زیتون فروشی , طرح تراکت فروشگاه روغن زیتون , تراکت فروشگاه روغن زیتون ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325