طرح لایه باز تراکت ریسو گل فروشی

شناسه مطلب : 416056
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/01/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت ریسو گل فروشی

تراکت‌ها به عنوان یکی از روش‌های مهم تبلیغاتی، برای ترویج کسب و کار و جذب مشتریان بسیار موثر هستند. در این راستا، چاپ تراکت با طراحی مناسب و متن جذاب می‌تواند به افزایش فروش و گسترش کسب و کار گل فروشی کمک کند.

از مزایای چاپ تراکت برای کسب و کار گل فروشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جذب مشتریان جدید: چاپ تراکت با قرار دادن آدرس و شماره تلفن گل فروشی در آن، می‌تواند به جذب مشتریان جدید و بالا بردن شناخت برند کمک کند.

  2. اطلاع‌رسانی به مشتریان فعلی: چاپ تراکت به صورت دوره‌ای می‌تواند به مشتریان فعلی اطلاع‌رسانی کند و آن‌ها را از جدیدترین محصولات و خدمات گل فروشی آگاه کند.

  3. ایجاد تعامل با مشتریان: تراکت‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار تعامل با مشتریان به کار روند و از آن‌ها بازخورد دریافت شود تا نیازهای آن‌ها بیشتر بررسی شود.

  4. افزایش فروش: طراحی و متن جذاب در تراکت می‌تواند باعث افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش فروش گل فروشی شود.

  5. تبلیغات هدفمند: چاپ تراکت به عنوان یک روش تبلیغاتی هدفمند می‌تواند به برجسته کردن محصولات و خدمات خاص گل فروشی و جذب مشتریان متمرکز بر روی این محصولات و خدمات کمک کند.

    تراکت یکی از ابزارهای تبلیغاتی پرکاربرد در صنعت گل فروشی است. طراحی صحیح و جذاب تراکت می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه گل شما جذب کند. در اینجا به بررسی طراحی تراکت گل فروشی با زمینه مشکی و سفید و وکتور گل می‌پردازیم.

    1. طرح زمینه: تراکت گل فروشی با زمینه مشکی و سفید طراحی شده است که می‌تواند جلب توجه مشتریان باشد. این ترکیب رنگی جذاب است و می‌تواند باعث شود تا تراکت بیشتر در دید مشتریان قرار بگیرد. همچنین، این ترکیب رنگی به عنوان یک پس زمینه مناسب برای نمایش وکتور گل‌ها است.

    2. وکتور گل: وکتور گل در این تراکت به عنوان یک المان ظاهری مهم مطرح می‌شود. استفاده از وکتور گل در طراحی تراکت می‌تواند باعث شود تا تراکت جذابیت بیشتری پیدا کند و باعث شود که مشتریان علاوه بر اطلاعات مهم، لذت بیشتری از دیدن تراکت داشته باشند. انتخاب وکتور‌هایی با رنگ‌های جذاب و شاد می‌تواند مشتریان را به سمت فروشگاه گل شما جذب کند.

    3. اطلاعات مهم: در طراحی تراکت گل فروشی با زمینه مشکی و سفید و وکتور گل، باید به اطلاعات مهمی که در مورد فروشگاه گل شما وجود دارد، توجه کرد. این اطلاعات می‌تواند شامل نام فروشگاه، آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات مرتبط با فروشگاه شما باشد. 

تیم پارس گرافیک طرح تراکت ریسو گلسرا را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت سیاه و سفید گل سرا

طرح تراکت ریسو گل فروشی شامل: وکتور گل، وکتور، وکتور گل طبیعی،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت ریسو گل فروشی، طرح تراکت ریسو گل فروشی، طرح تراکت ریسو لایه باز گلسرا، تراکت سیاه و سفید گل سرا، تراکت ریسو، وکتور گل، وکتور، وکتور گل طبیعی،  لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت ریسو گل فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی، سفید

سایز:                                78 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو ریسو  گل سرا
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت ریسو
  • طراحی تراکت ریسو با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از وکتور گل  که مناسب طرح تراکت لایه باز گل فروشی می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت ریسو که مناسب شغل گل سرا می باشد.

طرح لایه باز تراکت گلسرا , تراکت لایه باز گلفروشی , گلفروشی , طرح لایه باز , تراکت ریسو , psd تراکت ریسو گلفروشی , تراکت فروشگاه گل , تراکت گل فروشی , تراکت لایه باز فروش نهال و گل , طرح تراکت گلسرا , دانلود ریسو گلسرا , تراکت لایه باز گل فروشی , تراکت ریسو گلسرا , طرح تراکت ریسو گل فروشی , تراکت لایه باز , سایت طرح های psd , دانلود تراکت گلفروشی , طرح لایه باز تراکت , گل فروشی , تراکت ریسو گل فروشی , تراکت گلسرا , تراکت سرای گل , طرح های لایه باز , تراکت گلخانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325