طرح لایه باز تراکت ریسو کتاب فروشی

شناسه مطلب : 442360
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1403/01/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت ریسو کتاب فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل کتاب فروشی دارای تأثیرات قابل توجهی است که به رشد و موفقیت این نوع کسب و کار کمک می‌کند. 

۱. جذب مشتریان جدید: تبلیغات و تراکت‌ها امکان ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف کتاب فروشی را فراهم می‌کنند. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توان اطلاعات مختصری در مورد نوع کتب موجود، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، آدرس فروشگاه و راه‌های تماس را منتشر کرد. این اطلاعات می‌توانند مشتریان جدید را به فروشگاه جذب کرده و باعث افزایش حجم فروش شوند.

۲. ارتقاء شناخت برند: تبلیغات و چاپ تراکت به کتاب فروشی امکان ارتقاء شناخت و شهرت برند را ایجاد می‌کند. طراحی تراکت‌های منحصر به فرد با استفاده از عناصر گرافیکی، لوگو و نمادهای برند، باعث شناسایی آسان برند توسط مشتریان می‌شود. این شناخت به کمک تبلیغات و تراکت‌ها به فروشگاه کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان به عنوان یک منبع معتبر برای تهیه کتب شناخته شود.

۳. افزایش رویدادها و تخفیفات: تبلیغات و تراکت‌ها ابزاری مؤثر برای اطلاع‌رسانی درباره تخفیفات، تازه‌های کتابی و رویدادهای خاصی می‌باشند. اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد تخفیفات موقت، جشنواره‌های کتاب، نشریات و کتاب‌های جدید باعث جذب مشتریان بیشتر و افزایش حجم فروش می‌شود. تراکت‌ها می‌توانند برای ایجاد تحولات فصلی یا جشنواره‌های مختص بهره‌گیری شوند و در اینجا نقش مهمی ایفا کنند.

با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت، کتاب فروشی می‌تواند راهکارهای موثری برای جذب مشتریان، ارتقاء شناخت برند و افزایش میزان فروش پیاده کند. این ابزارها به عنوان وسیله‌های ارتباطی و تبلیغاتی قوی، در رشد و پیشرفت کسب و کار کتاب فروشی نقش مهمی دارند.

طراحی یک لایه باز تراکت برای کتاب فروشی با زمینه مشکی و سفید به همراه وکتور کتاب می‌تواند جذابیت و شناخت این کتاب فروشی را به طرز ویژه‌ای ارتقا دهد. 

۱. زمینه مشکی و سفید: انتخاب زمینه مشکی به عنوان پس‌زمینه اصلی تراکت، احساس عمق و شیک‌تری را به طرح می‌بخشد. زمینه مشکی همچنین به عنوان یک پس‌زمینه متقارن برای اجزای طراحی می‌تواند عکس کتاب و دیگر المان‌ها را برجسته کند. سفیدی به عنوان یک رنگ کاملاً متضاد با مشکی، انطباق زیبا و هماهنگی رنگی را ایجاد می‌کند.

۲. وکتور کتاب: اضافه کردن وکتور کتاب به تراکت، مخاطبان را به صورت مؤثری به عنوان یک کتاب فروشی معرفی می‌کند. وکتور کتاب بازتاب‌دهنده چگونگی تنوع کتب موجود در فروشگاه است و می‌تواند با تصاویر و جزئیات متنوعی، از رنگارنگی و غنای انواع کتاب‌ها در فروشگاه خبر دهد.

۳. استفاده از جزئیات و نمادها: در این لایه باز تراکت، می‌توانید از جزئیات نمادین مرتبط با کتاب‌ها استفاده کنید. این می‌تواند شامل نمادهای مرتبط با موضوعات مختلف کتاب‌ها، قلم‌های نویسندگان و لوگوی کتاب فروشی باشد. این جزئیات به تراکت جذابیت و زندگی می‌بخشند.

۴. فضا و ترتیب: با توجه به زمینه مشکی، ترتیب المان‌ها و متن‌ها می‌تواند به طراحی استحکام و توازن بیشتری ببخشد. ایجاد فضای کافی میان المان‌ها، مشخصه‌ای از طراحی است که به مشتریان اجازه می‌دهد با آرامش اطلاعات را مشاهده کنند.

۵. اطلاعات و توضیحات: در نهایت، لازم است تا اطلاعات مهمی در مورد کتاب فروشی به صورت کامل و واضح در تراکت نمایش داده شود. اطلاعات مثل آدرس فروشگاه، شماره تماس، وب‌سایت، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه به مخاطبان ارائه شود.

با اجرای این توصیفات، طراحی لایه باز تراکت کتاب فروشی با زمینه مشکی و سفید و وکتور کتاب، قادر به بهبود شناخت فروشگاه و جذب مخاطبان بهتر خواهد بود. این طراحی به عنوان یک ابزار قوی در جذب مشتریان جدید و ترویج فروش کتاب‌ها عمل می‌کند.

طرح تراکت لایه باز فروشگاه کتاب توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی فروش کتاب و ترویج کتاب خوانی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت ریسو فروشگاه کتاب

طرح کارت ویزیت فروشگاه کتاب شامل: وکتور کتاب ، عکس باکیفیت کتاب، وکتور، لیبل و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت  (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ تراکت می باشد.

تراکت فروشگاه کتاب، تراکت لایه باز کتاب فروشی، عکس باکیفیت، وکتور کتاب، وکتور، لیبل ، المانهای کاربردی، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کتاب فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، سفید

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه کتاب 
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و سفید در طرح تراکت
  • استفاده مناسب از وکتور کتاب در طرح تراکت کتاب فروشی
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

 


تراکت ریسو کتاب فروشی , طرح تراکت کتاب فروشی , طرح تراکت فروشگاه کتاب , تراکت کتاب سرا , تراکت فروشگاه کتاب , کتاب سرا , کتاب فروشی , طرح تراکت ریسو کتاب فروشی , ریسو کتاب فروشی , تراکت کتاب فروشی , تراکت لایه باز کتاب فروشی , گالری کتاب , کتاب , فروشگاه کتاب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325