طرح لایه باز تراکت ریسو کافه قهوه

شناسه مطلب : 431018
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/06/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت سیاه و سفید کافی شاپ

تبلیغات و چاپ تراکت بر رونق و موفقیت یک کافه قهوه تاثیرات بسیار مهمی دارند.

  1. جلب مشتریان جدید: چاپ تراکت‌ها و انجام تبلیغات مناسب می‌تواند باعث جلب مشتریان جدید به کافه قهوه شود. تراکت‌ها با طراحی جذاب و اطلاعات موردنیاز، افراد را به بازدید از کافه ترغیب می‌کنند. این امر می‌تواند منجر به افزایش فروش و درآمد بیشتر گردد.

  2. تقویت شناخت برند: تراکت‌ها به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر کمک می‌کنند تا شناخت برند کافه در بازار افزایش یابد. اطلاعاتی که در تراکت‌ها قرار می‌گیرد، از جمله لوگو، آدرس و توضیحات کافه، به مردم اجازه می‌دهد تا با نام و شخصیت کافه آشنا شوند.

  3. تشویق به بازگشت مشتریان قدیمی: تبلیغات مداوم و منظم از طریق تراکت‌ها می‌تواند به مشتریان قدیمی یادآوری کند که کافه همچنان در دسترس و در حال فعالیت است. این امر باعث افزایش شانس بازگشت مشتریان قدیمی به کافه می‌شود و می‌تواند به ارتقاء وفاداری آنها نیز کمک کند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به ارتقاء و شکوفایی کافه قهوه کمک بسیاری نمایند و نقش مهمی در موفقیت و توسعه این نوع از کسب‌وکارها داشته باشند.

  1. زمینه مشکی و سفید: ابتدا در طراحی تراکت، زمینه‌ای با رنگ‌های مشکی و سفید ایجاد می‌کنیم. این رنگ‌ها به عنوان پس‌زمینه از آنجا که قهوه به عنوان یک نوشیدنی اشتیاق‌آور و شیک شناخته می‌شود، استفاده می‌شوند. رنگ مشکی به شیاطین قهوه اشاره می‌کند و سفید به علتیت و پاکیزگی.

  2. وکتور فنجان قهوه: در وسط تراکت، وکتور یک فنجان قهوه باید قرار گیرد. این فنجان می‌تواند با شکل و طراحی دلخواه باشد، اما معمولاً شکل کلاسیک یک فنجان قهوه با دسته می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

  3. آرم و لوگو کافه: در کنار فنجان قهوه، آرم یا لوگوی کافه نیز در تراکت قرار می‌گیرد. این بخش می‌تواند شناخت برند کافه و شناسایی آن را تقویت کند. طراحی لوگو و آرم با رنگ‌های متناسب با زمینه مشکی و سفید انتخاب می‌شود تا تبلیغات با جلب توجه بهینه عمل کنند.

  4. متن تبلیغاتی: در تراکت، متن تبلیغاتی می‌تواند به مخاطبان توضیح دهد که کافه قهوه شما چه خدماتی ارائه می‌دهد و چرا باید به آنجا بیایند. این متن می‌تواند شامل منوی قهوه‌ها، انواع دسرها، محیط دلپذیر و خدمات ویژه باشد.

  5. اطلاعات تماس و آدرس: در پایان تراکت، اطلاعات تماس کافه قهوه شما و آدرس دقیق فروشگاه باید قرار گیرد. این اطلاعات به مخاطبان کمک می‌کند تا به راحتی مکان کافه را پیدا کنند و با شما تماس بگیرند.

طراحی تراکت با این عناصر، می‌تواند به تبلیغات و جلب مشتریان بیشتر در کافه قهوه شما کمک کرده و شناخت برند را تقویت کند.

طرح تراکت ریسو کافی شاپ توسط تیم حرفه ای ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در تراکت ریسو کافی شاپ

طرح تراکت ریسو کافی شاپ شامل: وکتور فنجان قهوه  ، قهوه ،  وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت افقی و بسیار کاربردی توسط ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت سیاه و سفید کافی شاپ

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، مشکی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت سیاه و سفید کافی شاپ
  • هم نشینی مناسب رنگهای سیاه و سفید با طرح تراکت
  • استفاده مناسب از وکتور فنجان قهوه  در طراحی تراکت
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

 


طرح تراکت کافه قهوه , تراکت کافی شاپ , تراکت ریسو کافه قهوه , تراکت ریسو , تبلیغات کافی شاپ , تراکت ریسو کافی شاپ , تراکت سیاه و سفید , طرح تراکت کافی شاپ , تراکت لایه باز کافی شاپ , ریسو کافه قهوه , کافی شاپ , تراکت ریسو قهوه سرا , تراکت قهوه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325