طرح لایه باز تراکت ریسو کافه قهوه

شناسه مطلب : 416208
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/01/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت سیاه و سفید کافی شاپ

تراکت ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مهم در صنعت کسب و کارها محسوب می‌شوند. در صنعت کافی شاپ نیز این ابزار به‌عنوان یکی از مؤثرترین و ارزانترین راه‌های تبلیغاتی برای جذب مشتریان به‌کار می‌رود. در ادامه به توضیح تاثیر چاپ تراکت در شغل کافی شاپ پرداخته می‌شود.

  1. جذب مشتریان جدید: چاپ تراکت‌ها باعث جذب مشتریان جدید به کافی شاپ می‌شود. این تراکت‌ها شامل اطلاعات درباره محصولات و خدمات کافی شاپ و همچنین تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه می‌شوند. با این کار، مشتریان جدید می‌توانند با تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه آشنا شوند و احتمال خرید بیشتر از کافی شاپ را داشته باشند.

  2. حفظ مشتریان فعلی: چاپ تراکت‌ها همچنین به عنوان یک ابزار بسیار مؤثر برای حفظ مشتریان فعلی می‌تواند استفاده شود. این تراکت‌ها شامل اطلاعات درباره تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه برای مشتریان قدیمی می‌باشد. با این کار، مشتریان قدیمی می‌توانند به احتمال زیاد به کافی شاپ بازگردند و محصولات و خدمات بیشتری را از آنجا خریداری کنند.

  3. افزایش فروش: چاپ تراکت‌ها به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر، می‌تواند به افزایش فروش کافی شاپ کمک کند.

    تراکت های کافی شاپ با استفاده از طراحی های جذاب و ترکیب رنگ های مناسب، می تواند تاثیر مثبت زیادی بر روی فعالیت و بازاریابی این کسب و کار داشته باشد. در ادامه به بررسی تراکت کافی شاپ با زمینه مشکی و سفید و وکتور قهوه و قهوه ساز پرداخته می شود:

    ۱- استفاده از رنگ مشکی و سفید: استفاده از رنگ های مشکی و سفید در تراکت های کافی شاپ می تواند برای شناسایی برند و شرکت کمک بسیاری کند. این رنگ ها برای کافی شاپ هایی که برای اولین بار باز می شوند یا برای تغییر برند، بسیار مناسب هستند.

    ۲- استفاده از وکتور قهوه و قهوه ساز: استفاده از تصاویر و وکتورهایی که با کافی شاپ در ارتباط هستند، می تواند به شناسایی برند و موقعیت جایگاه آن کمک کند. به عنوان مثال، استفاده از تصاویر قهوه ساز و لوازم مورد نیاز در تراکت ها، می تواند نشان دهنده این باشد که کافی شاپ در زمینه خدمات قهوه ای فعالیت می کند.

    ۳- طراحی جذاب و متفاوت: طراحی تراکت های کافی شاپ باید جذاب و متفاوت باشد تا مخاطبان را به خود جذب کند. از طراحی های ساده و جذاب با استفاده از فضای مناسب و ترکیب رنگ های جذاب می توان استفاده کرد.

    ۴- اطلاعات درست و کافی: تراکت های کافی شاپ باید اطلاعات کافی در مورد خدمات، محصولات و قیمت ها را در بر داشته باشند. همچنین، باید از نوشتار قابل فهم و جذاب استفاده شود.

طرح تراکت ریسو کافی شاپ توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در تراکت ریسو کافی شاپ

طرح تراکت ریسو کافی شاپ شامل: وکتور بسته قهوه  ، قهوه ساز ، فنجان ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت افقی و بسیار کاربردی توسط پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت سیاه و سفید کافی شاپ

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، مشکی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت سیاه و سفید کافی شاپ
  • هم نشینی مناسب رنگهای سیاه و سفید با طرح تراکت
  • استفاده مناسب از وکتور بسته قهوه  ، قهوه ساز ، فنجان  در طراحی تراکت
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

 


تراکت ریسو کافی شاپ , تراکت کافی شاپ , طرح تراکت کافه قهوه , طرح تراکت کافی شاپ , ریسو کافه قهوه , تبلیغات کافی شاپ , تراکت لایه باز کافی شاپ , کافی شاپ , تراکت قهوه , تراکت ریسو , تراکت ریسو کافه قهوه , تراکت سیاه و سفید , تراکت ریسو قهوه سرا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325