طرح لایه باز تراکت ریسو کابینت سازی

شناسه مطلب : 441552
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/12/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت ریسو کابینت سازی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل کابینت‌سازی تأثیر قابل توجهی دارند و می‌توانند به بهبود نمایش کسب و کار و افزایش فروش کمک کنند.

اولین تأثیر این تبلیغات و چاپ تراکت، جذب مشتریان جدید است. با ارائه عکس‌ها و اطلاعات جذاب درباره طراحی‌ها، مواد استفاده شده و خدمات ارائه شده، می‌توانید توجه مشتریان جدید را به سوی کسب و کار خود جلب کنید و آن‌ها را به بازدید از شما تشویق کنید.

دومین تأثیر، افزایش شناخت برند است. با استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات، می‌توانید برند خود را بهتر معرفی کرده و ارتباط مستقیم با مخاطبان برقرار کنید. این ارتباط می‌تواند به تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار و افزایش فروش شما کمک کند.

سومین تأثیر، افزایش حضور آنلاین است. با چاپ تراکت‌هایی که شامل اطلاعات تماس و لینک‌های اجتماعی شما هستند، می‌توانید مشتریان را به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی خود دعوت کنید و با ارتقا حضور آنلاین خود، بهبود قابل ملاحظه‌ای در دسترسی به مشتریان و ارتباط با آن‌ها داشته باشید.

طراحی یک تراکت لایه باز برای کابینت‌سازی با زمینه مشکی و سفید و وکتور کابینت می‌تواند به شما کمک کند تا یک طرح جذاب و حرفه‌ای برای تبلیغات خود ایجاد کنید. در این طراحی، از تنظیمات لایه باز استفاده می‌شود که به شما امکان می‌دهد محتوا و المان‌های طرح را با توجه به نیازهای خود تغییر دهید. 

  1. انتخاب زمینه مشکی و سفید: استفاده از زمینه مشکی و سفید به طرح حرفه‌ای و شیکی می‌بخشد. این ترکیب رنگی معمولاً به عنوان نمادی از سلیقه و زیبایی در طراحی داخلی معروف است و باعث می‌شود طرح تراکت جذاب و دلنشین به نظر بیاید.

  2. وکتور کابینت: استفاده از وکتور کابینت به عنوان المان اصلی تراکت، می‌تواند جلب توجه مخاطبان را افزایش دهد. می‌توانید از تصاویر وکتوری کابینت‌های مختلف با انواع و اندازه‌ها استفاده کنید تا طرح شما تنوع و جذابیت داشته باشد.

  3. قرار دادن متن و اطلاعات: در قسمت‌های مختلف تراکت، اطلاعاتی راجع به انواع کابینت‌ها، متریال‌های استفاده شده، خدمات ارائه شده و اطلاعات تماس شما قرار دهید. این اطلاعات باید بطور واضح و جذاب باشند تا مخاطبان را به عمل واکنش‌گرایی و تماس با شما ترغیب کنند.

  4. استفاده از فضا و انتخاب فونت مناسب: اطمینان حاصل کنید که هر المان در تراکت بهینه شده و فضا به‌طور متعادلی استفاده شده است. همچنین، انتخاب یک فونت مناسب و خوانا برای متن‌ها مهم است تا اطلاعات به درستی دریافت شود.

  5. تست و ویرایش: پس از ایجاد طرح، آن را تست کرده و هرگونه خطا یا نقص را اصلاح کنید. همچنین، نظرات دیگران را نیز دریافت کنید تا به طراحی بهتری برسید.

طرح تراکت کابینت سازی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مشاغل توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت رنگی کابینت سازی

طرح تراکت کابینت سازی و نجاری شامل: وکتور کابینت، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت کابینت سازی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، مشکی

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت کابینت سازی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و مشکی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده ازوکتور کابینت و طراحی داخلی آشپزخانه که مناسب با طرح تراکت لایه باز کابینت سازی می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

تصویر کابینت , کابینت , کابینت سازی , تراکت کابینت سازی , فروشگاه کابینت , کابینت فروشی , تراکت صنایع چوب , تراکت کابینت سازی , طرح لایه باز تراکت کابینت سازی , کابینت سازی , طرح تراکت کابینت سازی , تراکت رنگی کابینت سازی , تراکت PSD کابینت سازی , تراکت mdf , طرح تراکت رنگی کابینت سازی , تراکت ریسو کابینت سازی , نصب کابینت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325