طرح لایه باز تراکت ریسو منوی رستوران

شناسه مطلب : 441800
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :17 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/12/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت رستوران 

تبلیغات و چاپ تراکت ابزارهای قدرتمندی هستند که در توسعه و موفقیت یک رستوران تأثیرگذار هستند. تبلیغات باعث افزایش آگاهی مشتریان درباره رستوران می‌شود و آنها را به بازدید از آن ترغیب می‌کند. از طرف دیگر، تراکت‌ها با ارائه اطلاعات دقیق و جذاب در مورد منو، تخفیفات، ویژگی‌های رستوران و خدمات آن، به جذب مشتریان کمک می‌کنند.

در یک شهر پر رقابت همچون رستوران، اهمیت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات نقش بسزایی در جذب مشتریان دارد. با چاپ تراکت‌ها، رستوران می‌تواند اطلاعات مهم خود را به طور مستقیم و مؤثر به دست مشتریان برساند. همچنین، ارسال تراکت به مناطق مختلف شهر، می‌تواند گسترش دامنه آگاهی را در بین مخاطبان تسهیل کند و باعث افزایش فرصت‌های تجاری و پیشروی رستوران در بازار شود.

در نهایت، این روش‌ها هزینه‌های نسبتاً کمی دارند و از لحاظ اقتصادی به رستوران‌ها کمک می‌کنند تا برند خود را بهتر وسیع کنند و در نتیجه، فروش و درآمد خود را افزایش دهند. به طور خلاصه، تبلیغات و چاپ تراکت برای رستوران‌ها ابزارهایی حیاتی هستند که می‌توانند در رشد و توسعه کسب و کارشان تأثیر مثبتی داشته باشند.

طراحی یک تراکت لایه باز برای رستوران با زمینه مشکی و سفید و وکتور غذای ایرانی می‌تواند جذابیت بالایی داشته باشد و توانایی جلب توجه مخاطبان را داشته باشد.

  1. زمینه مشکی و سفید:

    • استفاده از زمینه‌های مشکی و سفید معمولاً به شیوه‌ای شیک و الگانت برای طراحی ارتقاء می‌بخشد. زمینه مشکی می‌تواند برازنده انطباق با برند رستوران و الهام گرفته از امضای رنگی آن باشد، در حالی که سفیدی همراه با آن، بر زمینه ساده‌تری برای محتوا و وکتورهای غذایی ایرانی ارائه می‌دهد.
  2. وکتورهای غذایی ایرانی:

    • از وکتورهای غذایی ایرانی همچون کباب، خورشت، پلو و دیگر غذاهای محبوب استفاده می‌شود. این وکتورها با جزئیات دقیق و طراحی شیک، ارتباط بیشتری را بین مخاطبان و منوی رستوران ایجاد می‌کنند.
  3. طراحی لایه باز:

    • طراحی لایه باز این امکان را فراهم می‌کند که طراحی به راحتی قابل ویرایش و تغییر باشد. به این ترتیب، اگر نیاز به تغییرات در منو یا اضافه کردن غذاهای جدید باشد، این کار به سادگی انجام پذیر است.
  4. استفاده از فونت‌های جذاب:

    • انتخاب فونت‌هایی با شخصیت برای عناوین و متن‌های مختلف در تراکت، می‌تواند جذابیت و قدرت بیشتری به طراحی ببخشد و اطلاعات را بهتر جا بیاورد.
  5. تعادل بین عکس و متن:

    • مهم است که در طراحی تعادل مناسبی بین عکس و متن داشته باشیم. عکس‌های غذایی باید به نحوی قرار داده شوند که مخاطبان را به خود جذب کنند و همزمان، متن‌ها نیز به شیوه‌ای جذاب و آمیزه باشند تا اطلاعات به درستی به مخاطبان منتقل شود.

به طور کلی، طراحی یک تراکت لایه باز با زمینه مشکی و سفید و وکتورهای غذایی ایرانی، می‌تواند برای رستورانی که به دنبال جلب مشتریان با سلیقه و شیک می‌باشد، بسیار موثر باشد.

طرح تراکت لایه باز رستوران، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت لایه باز رستوران

طرح تراکت رستوران شامل: وکتور غذا ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت رستوران 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، سفید

سایز:                               17 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت رستوران 
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت
  • استفاده از  وکتور غذا که مناسب طرح تراکت رستوران می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل رستوران
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

غذا خوری , وکتور آشپز , طرح تراکت رستوران , طرح لایه باز , رستوران , تراکت رستوران , تراکت ریسو , تراکت رستوران , تراکت غذای آماده , تراکت آشپزخانه , طرح تراکت رستوران , وکتور سرآشپز , تراکت ایرانی , دانلود تراکت رستوران , تراکت , منوی رستوران , تراکت سرآشپز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325