طرح لایه باز تراکت ریسو فست فود و سوخاری

شناسه مطلب : 440144
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/11/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت ریسو مرغ سوخاری

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت فست فود و سوخاری نقش حیاتی در جلب مشتریان، افزایش فروش، و ترویج محصولات دارند. تبلیغات این صنعت نه تنها به عنوان یک ابزار اطلاع‌رسانی بلکه به عنوان یک راهکار استراتژیک برای ایجاد تفاوت بین رقبا عمل می‌کند. از طریق رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت، و شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات می‌توانند به طور جذاب و موثر، پیشنهادات ویژه، تخفیفات، و محصولات جدید را به مخاطبان ارائه دهند.

چاپ تراکت نیز به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ارتقاء فعالیت‌های تبلیغاتی محلی در فست فود و سوخاری محسوب می‌شود. توزیع تراکت‌ها در نزدیکی محل‌های پرتردد مانند دانشگاه‌ها، مراکز خرید، و محل‌های عمومی، فرصتی عالی برای جذب مشتریان محلی به فست فود و سوخاری ایجاد می‌کند. این تراکت‌ها معمولاً شامل تصاویر اشتهای‌آور از غذاها، قیمت‌ها، و پیشنهادات ویژه هستند که مشتریان را به سمت محصولات و خدمات فست فود و سوخاری جلب می‌کنند.

استفاده موثر از تبلیغات و چاپ تراکت به فست فود و سوخاری کمک می‌کند تا نه تنها فروش آنان افزایش یابد بلکه با ارائه پیشنهادات جذاب، مشتریان را به خود جلب کرده و ارتباط برند با آنان را تقویت کند. این راهکارها به ترویج خصوصیات منحصر به فرد فست فود و سوخاری کمک کرده و برند را در ذهن مشتریان به عنوان یک گزینه جذاب و خوشمزه برجسته می‌کنند.

تراکت لایه باز با طراحی خاص و جذاب برای فست فود و سوخاری با زمینه مشکی و سفید می‌تواند ابزاری بسیار مؤثر برای جذب مشتریان و ارتقاء تصویر برند باشد. در این تراکت، زمینه مشکی به عنوان یک پس‌زمینه شیک و لوکس عمل می‌کند و به نظر مشتریان احساس کیفیت و استایل می‌دهد، در حالی که زمینه سفید برای برجسته‌سازی جزئیات و وکتور مرغ سوخاری مناسب است.

  1. طراحی استثنایی: زمینه مشکی و سفید با هم ترکیبی از حس لوکس و سادگی فراهم می‌کنند. این تراکت با جزئیات مرغ سوخاری در این پس‌زمینه زیبا، یک طراحی استثنایی ایجاد می‌کند که چشم‌ها را جلب می‌کند.

  2. وکتور مرغ سوخاری: افزودن وکتور مرغ سوخاری به تراکت، امکان نمایش ویژگی‌های خاص این محصول را به صورت گرافیکی فراهم می‌کند. می‌توانید تصاویر زنده و جذاب از غذاهای سوخاری خود را به نمایش بگذارید.

  3. معرفی تنوع منو: در این تراکت لایه باز، فضای کافی برای نمایش تنوع منو و انواع غذاهای سوخاری و فست فود وجود دارد. از تصاویر با کیفیت و جذاب برای معرفی انواع غذاها و تنوع منو استفاده کنید.

  4. آگاه‌سازی از تخفیفات و پیشنهادات: این تراکت می‌تواند برای اطلاع‌رسانی به مشتریان درباره تخفیفات، پیشنهادات و ویژگی‌های ویژه استفاده شود. استفاده از رنگ‌های جذاب در این بخش می‌تواند تخفیفات را به شکل برجسته‌تری نشان دهد.

  5. اطلاعات تماس و سفارش آنلاین: در پایان تراکت، اطلاعات تماس و آدرس فست فود و سوخاری به وضوح نمایش داده شود. همچنین، اگر فرصت آنلاین سفارش دهی وجود دارد، این اطلاعات نیز درج شود تا مشتریان به راحتی بتوانند سفارشات خود را ثبت کنند.

با طراحی تراکت لایه باز با وکتور مرغ سوخاری، می‌توانید مشتریان را به سمت فست فود و سوخاری خود جلب کرده و تجربه لذت‌بخشی از غذاهایتان را به آنان ارائه دهید.

طرح تراکت فست فود جهت استفاده این دسته از رستوران ها توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فست فود 

طرح تراکت فست فود شامل: وکتور مرغ سوخاری ،تصویر مرتبط با طرح تراکت ، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز کنتاکی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، سفید

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز  کنتاکی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و سفید طراحی تراکت
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت کنتاکی
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


تراکت کنتاکی , طرح تراکت مرغ سوخاری , تراکت ریسو سوخاری , تراکت لایه باز فست فود , تراکت فست فود , مرغ سوخاری , طرح تراکت فست فود , تراکت فست فود , طرح تراکت فست فود , تراکت فست فود , فست فود , فست فود , طرح تراکت فست فود , فست فود , تراکت ریسو فست فود و سوخاری , کنتاکی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325