طرح لایه باز تراکت ریسو فروشگاه مرغ و ماهی psd

شناسه مطلب : 414340
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1401/12/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
شکیلا کاملیان
طراح : شکیلا کاملیان

تراکت فروشگاه مرغ و ماهی

تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان دو روش مهم و پرکاربرد در تبلیغات، در شغل فروشگاه مرغ و ماهی نقش مهمی ایفا می‌کنند. در ادامه به بررسی تاثیر این دو روش در فروشگاه مرغ و ماهی پرداخته خواهد شد.

۱. تاثیر تبلیغات در فروشگاه مرغ و ماهی: تبلیغات، ابزاری است که با استفاده از آن می‌توان به مخاطبان پیام مورد نظر خود را منتقل کرد. در فروشگاه مرغ و ماهی نیز این ابزار می‌تواند تاثیر بسیاری داشته باشد. با استفاده از تبلیغات، می‌توان به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کرد و به‌راحتی می‌توان با مشتریان جدید در تماس باشید. با ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه به مشتریان جدید و همچنین بازاریابی برندهای مرغ و ماهی، فروشگاه مرغ و ماهی می‌تواند در بین رقبای خود رقابت کند و مشتریان جدید را جذب کند.

۲. تاثیر چاپ تراکت در فروشگاه مرغ و ماهی: چاپ تراکت، یکی دیگر از روش‌های پرکاربرد در تبلیغات است. تراکت‌ها معمولاً حاوی اطلاعات مربوط به کالاها و خدمات مورد نظر هستند. در فروشگاه مرغ و ماهی نیز می‌توان از این روش استفاده کرد تا به مشتریان پیام خود را منتقل کنیم. چاپ تراکت‌هایی با موضوعاتی مانند تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و همچنین معرفی محصولات جدید می‌تواند به فروشگاه کمک کند تا مشتریان بیشتری را جذب کند

علاوه بر تاثیر مثبت تبلیغات و چاپ تراکت بر روی فروشگاه مرغ و ماهی، این دو روش می‌توانند به تعزیز شناخت برند فروشگاه نیز کمک کنند. با استفاده از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، فروشگاه مرغ و ماهی می‌تواند برند خود را به گسترده‌ترین حد ممکن معرفی کند و تعامل بیشتری با مشتریان برقرار کند. همچنین با چاپ تراکت‌هایی با طرح و زیبایی مناسب، فروشگاه می‌تواند به مشتریان خود اعتماد بیشتری القا کند و آن‌ها را به خرید بیشتر ترغیب کند.

به‌طور کلی، استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت در فروشگاه مرغ و ماهی می‌تواند باعث افزایش فروش و تقویت رقابت‌پذیری فروشگاه شود. با استفاده از روش‌های موثر در تبلیغات و چاپ تراکت، فروشگاه می‌تواند برند خود را معرفی کرده و به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کند. همچنین این روش‌ها می‌توانند به تعامل بیشتر با مشتریان و ارتقای سطح رضایت آن‌ها نیز کمک کنند.

طرح لایه باز تراکت مرغ فروشی با زمینه سفید و مشکی و وکتور مرغ و ماهی، یکی از راه‌های موثر در تبلیغات برای فروشگاه‌های مرغ و ماهی است. در ادامه پنج پاراگراف به توضیح جزئیات این طرح پرداخته خواهد شد:

۱. رنگ‌های استفاده شده در طرح: در این طرح، رنگ‌های سفید و مشکی برای زمینه انتخاب شده‌اند. رنگ سفید به عنوان رنگ پاکیزگی و امنیت و رنگ مشکی به عنوان رنگ شیک و جذابیت استفاده شده‌اند. این رنگ‌ها به خوبی با هم ترکیب شده‌اند و از لحاظ ظاهری طرح بسیار جذاب و شیک به نظر می‌رسد.

۲. استفاده از وکتور مرغ و ماهی: در این طرح، از وکتور مرغ و ماهی استفاده شده است. وکتور مرغ و ماهی، شامل نقشه‌های برداری است که در هنگام بزرگنمایی کیفیت خود را حفظ می‌کنند. این وکتورها باعث می‌شوند طرح بسیار خوش‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد و مشتریان را به خود جذب کند.

۳. محتوای طرح: در این طرح، محتوای مرتبط با محصولات مرغ و ماهی شامل عکس، نام و قیمت محصولات درج شده است. این اطلاعات به شکل جذابیت بخش در طرح قرار گرفته و باعث می‌شوند که مشتریان تمایل بیشتری به خرید این محصولات داشته باشند.

۴. زمانبندی توزیع: در طراحی تراکت، نیاز است که زمانبندی توزیع آن را هم در نظر بگیرید. زمانبندی توزیع به معنی این است که تراکت در چه زمانی و به چه مکان‌هایی توزیع خواهد شد. برای تراکت مرغ فروشی، بهتر است زمانبندی توزیع در روزهای پرتردد و هفته‌های پرفروش همچون آخر هفته صورت گیرد. همچنین، مناطقی که فروشگاه در آن‌ها قرار دارد، به‌عنوان اولویت در توزیع تراکت در نظر گرفته شوند.

۵. لایه باز و قابل ویرایش: استفاده از طرح لایه باز در تراکت مرغ فروشی، به معنی قابلیت ویرایش و تغییر در طرح است. با این کار، فروشگاه می‌تواند طرح تراکت را به دلخواه خود تغییر دهد و بهترین طرح را انتخاب کند. همچنین، طرح لایه باز مزیتی برای طراحان حرفه‌ای دارد و آن‌ها می‌توانند با ویرایش طرح، بهترین و نوآورانه‌ترین طرح را ایجاد کنند.

در نهایت، طرح لایه باز تراکت مرغ فروشی با زمینه سفید و مشکی و وکتور مرغ و ماهی، یکی از راه‌های موثر در تبلیغات برای فروشگاه‌های مرغ و ماهی است. با استفاده از رنگ‌های جذاب و طراحی مناسب، محتوای طرح را می‌توانید به گونه‌ای تنظیم کنید که مشتریان را به خرید محصولات دعوت کنید. همچنین، استفاده از وکتور مرغ و ماهی و لایه باز بودن طرح، برای طراحان و تجار نیز مزیتی دارد.

طرح لایه باز تراکت سیاه و سفید ماهی فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از شرکت ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت ریسو مرغ فروشی

طرح تراکت ریسو فروشگاه مرغ و ماهی شامل: وکتور مرغ و ماهی ، وکتور قصاب، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت ریسو (به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

تراکت ریسو مرغ فروشی، تراکت ریسو لایه باز مرغ فروشی ، تراکت سیاه و سفید فروشگاه مرغ و ماهی، ماهی فروشی، تراکت ریسو، وکتور

 

مشخصات فنی تراکت ریسو فروشگاه مرغ و ماهی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                               11 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو سوپر مرغ
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت ریسو
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از وکتور مرغ و ماهی و قصاب که مناسب با طرح تراکت ریسو مرغ فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

دانلود psd تراکت ریسو مرغ فروشی , تراکت ریسو فروشگاه مرغ و ماهی , ماهی فروشی , شیلات , تراکت ریسو مرغ فروشی , ماهی , تراکت ریسو ماهی فروشی , تراکت ریسو لایه باز مرغ فروشی , مرغو تخم مرغ , وکتور مرغ , تراکت ریسو شیلات , طرح تراکت ریسو مرغ فروشی , وکتور تخم مرغ , طرح psd تراکت ریسو مرغ فروشی , تراکت ریسو مرکز پخش مرغ و تخم مرغ , تراکت ریسو لایه باز مرغ و ماهی فروشی , تراکت ریسو فروش مرغ و تخم مرغ , تراکت ریسو لایه باز فروشگاه مرغ و طیور , مرغ و طیور , طرح ریسو مرغ فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325