طرح لایه باز تراکت ریسو فروشگاه لوازم یدکی

شناسه مطلب : 416735
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/01/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت ریسو فروشگاه لوازم یدکی

تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان ابزارهای ارتباطی بسیار مهم در صنعت فروش، برای فروشگاه های لوازم یدکی نیز اهمیت فراوانی دارند. با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت، فروشگاه ها می توانند محصولات و خدمات خود را به مشتریان جدید معرفی کنند و برای حفظ مشتریان فعلی خود، به آنها اطلاعات بیشتری در مورد محصولات خود ارائه دهند.

استفاده از تراکت در فروشگاه های لوازم یدکی نیز می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر فروش داشته باشد. با چاپ تراکت هایی که شامل اطلاعاتی در مورد محصولات، قیمت ها و تخفیفات فروشگاه هستند، مشتریان می توانند با خرید محصولات بیشتر از فروشگاه حمایت کنند. همچنین تراکت هایی که در آنها اطلاعاتی در مورد خدمات پس از فروش نیز قید شده باشد، به مشتریان اعتماد بیشتری به فروشگاه داده و احتمال تکرار خرید از آنها را افزایش می دهند.

همچنین، تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهای اصلی توسعه تجارت و جذب مشتری برای فروشگاه های لوازم یدکی نیز بسیار مهم است. با تبلیغ در رسانه های مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و شبکه های اجتماعی، فروشگاه ها می توانند نام و شناخته شدن بیشتری در بازار داشته باشند و احتمال جذب مشتری جدید را افزایش دهند. این باعث می شود که فروشگاه ها بیشترین سود و درآمد را کسب کنند.

 

طرح تراکت لوازم یدکی، جهت تبلیغات این فروشگاه ها توسط طراحان پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت ریسو فروشگاه لوازم یدکی

طرح تراکت فروشگاه لوازم یدکی شامل: وکتور لوازم یدکی، عکس با کیفیت لوازم یدکی خودرو، عکس با کیفیت، لوازم یدکی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت فروشگاه لوازم یدکی، تراکت لوازم یدکی، تراکت لایه بازفروشگاه لوازم یدکی، طرح تراکت فروشگاه لوازم یدکی، طرح تراکت لوازم یدکی، تراکت رنگی، عکس با کیفیت لوازم یدکی، عکس با کیفیت لوازم یدکی خودرو، عکس با کیفیت، لوازم یدکی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه لوازم یدکی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، سفید

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو لایه باز لوازم یدکی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از  وکتور  لوازم یدکی ماشین در طرح تراکت فروشگاه لوازم یدکی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت لوازم یدکی

تراکت فروشگاه لوازم یدکی , طرح تراکت ریسو فروشگاه لوازم یدکی , لوازم یدکی , طرح تراکت لوازم یدکی , تصویر لوازم یدکی , تراکت ریسو فروشگاه لوازم یدکی , لوازم یدکی خودرو , تراکت فروشگاه لوازم یدکی , فروشگاه لوازم یدکی , تراکت فروشگاه لوازم یدکی , طرح لایه باز , طرح PSD , طرح تراکت فروشگاه لوازم یدکی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325