طرح لایه باز تراکت ریسو فروشگاه لبنیات

شناسه مطلب : 419819
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/02/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت ریسو لبنیاتی

شغل لبنیاتی یکی از شغل‌هایی است که برای رشد و توسعه آن نیاز به تبلیغات و تبلیغات مناسب دارد. تاثیر تبلیغات بر روی این صنعت به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم است. در تبلیغات مستقیم، شرکت های لبنیاتی برای تبلیغ محصولات خود از روش هایی مانند تلویزیون، رادیو، چاپی، اینترنت و غیره استفاده می کنند. این تبلیغات مستقیم می تواند به مشتریان جدید کمک کند که با برند، محصولات و خدمات شرکت های لبنیاتی آشنا شوند.

در تبلیغات غیرمستقیم، تراکت ها و بروشورها نیز نقش مهمی در افزایش فروش محصولات لبنیاتی دارند. تراکت ها و بروشورها به عنوان یکی از روش هایی برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد جدیدترین محصولات، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه، استفاده می شوند. این روش ارزان قیمت و موثر به شرکت های لبنیاتی کمک می کند تا به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشند و از آن‌ها برای خرید محصولات استفاده کنند.

در نتیجه، تبلیغات و چاپ تراکت برای شرکت های لبنیاتی اهمیت بسیاری دارد. این تبلیغات می توانند به شرکت های لبنیاتی کمک کنند تا بیشترین بهره را از تلاش های خود برای تبلیغ و فروش محصولات ببرند و از رشد و توسعه بیشتری برخوردار شوند. در نهایت، با تبلیغات موثر و استفاده از روش های مختلف، شرکت های لبنیاتی می توانند بازار خود را گسترش داد.

طرح لایه باز یکی از روش‌های طراحی تراکت است که با استفاده از آن، طراحان قادرند تغییرات مختلفی را بر روی طرح اعمال کنند. در این روش، تمام عناصر طرح شامل رنگ‌ها، شکل‌ها و متن‌ها به شکل جداگانه و به صورت لایه‌ای در فایل طراحی قرار دارند. در ادامه، یک طرح لایه باز برای تراکت لبنیاتی با زمینه مشکی و سفید و وکتور لبنیات توضیح داده می‌شود:

1- زمینه: در این طرح، زمینه از دو رنگ مشکی و سفید تشکیل شده است که به وسیله لایه های جداگانه و در فایل طراحی قرار دارند. این رنگ ها می‌توانند به راحتی تغییر کنند و طراحان می‌توانند با انتخاب رنگ‌های مختلف، ظاهر طرح را تغییر دهند.

2- عناصر وکتور: برای تراکت لبنیاتی با زمینه مشکی و سفید، می‌توان از وکتور لبنیات استفاده کرد. این عناصر به شکل جداگانه و به صورت لایه‌ای در فایل طراحی قرار دارند و طراحان می‌توانند آن‌ها را با توجه به نیاز خود ویرایش کنند.

3- تصاویر: تراکت لبنیاتی می‌تواند شامل تصاویری از محصولات لبنیاتی باشد که در طرح قرار می‌گیرند. این تصاویر نیز به صورت جداگانه و در لایه‌ای مجزا در فایل طراحی قرار دارند و می‌توانند توسط طراحان تغییر داده شوند.

4- متن‌ها: متن‌های مورد استفاده در تراکت لبنیاتی نیز به صورت لایه‌ای در فایل طراحی قرار دارند.

طرح تراکت ریسو فروشگاه لبنیات، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت سیاه و سفید فروشگاه لبنیات محلی

طرح تراکت ریسو فروشگاه لبنیات شامل: وکتور پنیر ، وکتور لبنیات، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ریسو ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت ریسو فروشگاه لبنیات، طرح تراکت ریسو فروشگاه لبنیات، تراکت ریسو لایه باز لبنیات محلی، تراکت سیاه و سفید لبنیات محلی، تراکت ریسو ،لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت ریسو فروشگاه لبنیات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت ریسو لبنیات محلی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت ریسو 
  • استفاده از وکتور لبنیات در طراحی تراکت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

وکتور لبنیات , تراکت ریسو , فروشگاه لبنیات , لبنیات , لبنیات فروشی , مواد لبنی , لبنیاتی , طرح تراکت سیاه سفید , تراکت ریسو لبنیاتی , تراکت فروشگاه لبنیات , مغازه لبنیاتی , تراکت ریسو فروشگاه لبنیات , تراکت سیاه سفید لبنیات فروشی , تراکت , فروشگاه مواد لبنی , طرح تراکت ریسو , تراکت ریسو لبنیات فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325