طرح لایه باز تراکت ریسو رنگ ساختمان

شناسه مطلب : 441767
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/12/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

تراکت ریسو رنگ ساختمان

تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل رنگ ساختمان تاثیرات بسیار مهمی دارند که می‌تواند به رشد و موفقیت این کسب و کار کمک کند. ابتدا، تبلیغات مناسب می‌توانند به رنگ ساختمان‌ها کمک کنند تا شناخته شوند و در بازار محلی خود معرفی شوند. با استفاده از تبلیغات موثر، رنگ ساختمان‌ها می‌توانند به مشتریان جدید جلب کنند و روابط خود را با مشتریان فعلی تقویت کنند.

چاپ تراکت‌ها نیز یک ابزار مهم در تبلیغات رنگ ساختمان‌هاست. با چاپ تراکت‌هایی که شامل اطلاعاتی در مورد خدمات رنگ آمیزی، نمونه‌کارها، تخفیفات و پیشنهادات ویژه باشند، رنگ ساختمان می‌تواند به طور مستقیم به مشتریان خود متمرکز شود و آنها را به خدمات خود جذب کند. همچنین، با توزیع تراکت‌ها در مناطق محلی، می‌توان به طور موثر تبلیغاتی را گسترش داد و برند رنگ ساختمان را تقویت کرد.

در نتیجه، تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل رنگ ساختمان بسیار مهم است. با استفاده از این ابزارها، رنگ ساختمان‌ها می‌توانند بازار خود را گسترش دهند، مشتریان جدید را جلب کنند و روابط موثرتری با مشتریان فعلی خود برقرار کنند که این همگی به بهبود فروش و رشد کسب و کارشان کمک می‌کند.

فروشگاه های رنگ ساختمان با ارائه و فروش انواع مختلف رنگ ها به مشتریان خدمت رسانی میکنند. این شغل همانند سایر شغل ها به تبلیغات و جذب مشتری احتیاج دارد که سایت ایران طرح طرح تراکت ریسو رنگ ساختمان را در اختیار کاسبان این شغل قرار داده است . 

 

عناصر استفاده شده در تراکت ریسو رنگ ساختمان

طرح تراکت رنگ ساختمان شامل: وکتورنقاش ، وکتور رنگ وکتور مرتبط با رنگ ساختمان، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت ریسو لایه باز رنگ ساختمان، تراکت ریسو رنگ ساختمان ساختمانی، تراکت ریسو، طرح سیاه و سفید، وکتور، وکتور مرتبط با رنگ ساختمان، وکتور رنگ و خانه، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت سیاه و سفید رنگ ساختمان ساختمان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، مشکی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت سیاه و سفید فروشگاه رنگ ساختمان
  • هم نشینی مناسب رنگهای سیاه و سفید با طرح تراکت
  • استفاده از طرح رنگ مناسب با طرح تراکت ریسو رنگ ساختمان
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با شغل رنگ ساختمان
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

 

 


تراکت ریسو , رنگ ساختمان , ابزار فروشی , تراکت ریسو فروشگاه رنگ ابزار , تراکت ریسو لایه باز رنگ فروشی , تراکت رنگ ساختمان , طرح سیاه سفید , تراکت سیاه سفید , طرح تراکت ریسو فروشگاه رنگ ابزار , طرح تراکت ریسو رنگ فروشی , نقاشی ساختمان , فروشگاه رنگ ابزار , طرح سیاه سفید نقاشی ساختمان , دانلود تراکت ریسو رنگ فروشی , تراکت ریسو نقاشی ساختمان , رنگ فروشی , تراکت ریسو فروشگاه رنگ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325