طرح لایه باز تراکت ریسو رستوران

شناسه مطلب : 426287
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/04/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح تراکت رستوران 

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل رستوران بسیار حائز اهمیت است. اولین تاثیر آن در جذب مشتریان جدید است. با استفاده از تبلیغات مناسب و چاپ تراکت‌های جذاب، رستوران می‌تواند به صورت فعالانه به مردم اطلاع رسانی کند و غذاها و خدمات خود را به نمایش بگذارد. تراکت‌ها می‌توانند شامل عکس‌های دلچسب از غذاها، اطلاعات تخفیفات و پیشنهادات ویژه، آدرس و شماره تماس رستوران و سایر اطلاعات مورد نیاز باشند. این اقدامات می‌توانند به جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کنند.

تاثیر دوم تبلیغات و چاپ تراکت در ارتقای شناخت برند رستوران است. با استفاده از تبلیغات مداوم و تکراری در محل‌های عمومی و توزیع تراکت‌ها به مشتریان، برند رستوران به مرور زمان در ذهن مردم جا می‌گیرد. شناخت برند می‌تواند باعث ترغیب مشتریان به بازدید مکرر از رستوران و تبدیل شدن به مشتریان دائمی شود. همچنین، افزایش شناخت برند می‌تواند به توسعه و گسترش رستوران در بازار و رقابت با رقبا کمک کند.

تاثیر سوم تبلیغات و چاپ تراکت در ایجاد ارتباط موثر با مشتریان است. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توان ارتباط را با مشتریان برقرار کرد و از آن‌ها بازخورد دریافت کرد. همچنین، تراکت‌ها می‌توانند حاوی اطلاعات تماس و وبسایت رستوران باشند تا مشتریان بتوانند به راحتی با رستوران تماس بگیرند و از خدمات آن استفاده کنند. ارتباط مستقیم با مشتریان باعث ایجاد رابطه مستحکم‌تری میان آن‌ها و رستوران می‌شود و از آنجا که ارتباطات خوب با مشتریان می‌تواند عامل مهمی در رشد و پیشرفت کسب و کار باشد، تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به شغل رستوران کمک بزرگی کند.

طرح لایه باز تراکت رستوران با زمینه مشکی و سفید و وکتور سرآشپز می‌تواند بسیار جذاب و حرفه‌ای باشد.

۱. زمینه مشکی و سفید: انتخاب زمینه مشکی و سفید در تراکت رستوران می‌تواند احساس شیکی و الگانت را در مخاطبان به وجود آورد. رنگ سیاه به تنهایی نماد استحکام و شیکی است و در کنار رنگ سفید که نماد پاکیزگی و نظم است، تراکت شما به چشم می‌خورد و جذابیت بیشتری خواهد داشت.

۲. وکتور سرآشپز: استفاده از وکتور سرآشپز به عنوان المان طراحی در تراکت، می‌تواند هویت و محتوای رستوران را به خوبی نشان دهد. می‌توانید از وکتورهایی که شکل و المان‌های مختلف سرآشپز را نشان می‌دهند، استفاده کنید. این المان‌ها به طرح تراکت شما احساس حرفه‌ای بودن، هنری بودن و تخصص سرآشپز را القا خواهند کرد و به مشتریان اطلاعات دقیقی درباره غذاها و تجربه آشپزی در رستوران شما ارائه خواهد داد.

۳. قالب و آرایش: در طراحی تراکت، قالب و آرایش مناسبی را انتخاب کنید تا اطلاعات به طور واضح و سازمان‌یافته نمایش داده شود. می‌توانید از قالب‌هایی با بخش‌های مختلف برای ارائه اطلاعات مانند نام رستوران، نوع غذاها، تخفیفات و پیشنهادات ویژه، آدرس و شماره تماس استفاده کنید. همچنین، با توجه به ویژگی‌های رستوران خود، می‌توانید بخش‌های جداگانه‌ای برای غذاهای مختلف طراحی کنید.

۴. استفاده از فونت مناسب: انتخاب یک فونت مناسب و زیبا برای متن‌ها در تراکت اهمیت دارد. فونت‌های خوانا و مناسب برای رستوران را انتخاب کنید تا مخاطبان بتوانند به راحتی متون را بخوانند و اطلاعات را دریافت کنند. همچنین، اگر برای برخی از غذاها نام خاصی دارید، می‌توانید از یک فونت منحصر به فرد برای نمایش آن استفاده کنید.

۵. تراکت با منوی غذا: توضیحات منوی غذا در تراکت، به مشتریان کمک می‌کند تا غذاهای مورد علاقه خود را بشناسند. می‌توانید بخش‌های مختلفی را برای پیشنهادات ویژه، غذاهای اصلی، پیش غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها در تراکت طراحی کنید. این کار به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی به دنبال غذای دلخواه خود بگردند و تجربه مطلوبی در رستوران شما داشته باشند.

طراحی تراکت با لایه باز به شما امکان می‌دهد تا در صورت نیاز، تغییراتی در طرح و محتوا اعمال کنید و بازخورد مشتریان را در نظر بگیرید. هدف نهایی طراحی تراکت، جذب توجه مخاطبان و ترویج رستوران شما است.

طرح تراکت لایه باز رستوران، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت لایه باز رستوران

طرح تراکت رستوران شامل: وکتور سر آشپز ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت رستوران 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، سفید

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت رستوران 
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت
  • استفاده از  وکتور سرآشپز که مناسب طرح تراکت رستوران می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل رستوران
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

رستوران , منوی رستوران , تراکت غذای آماده , تراکت سرآشپز , وکتور آشپز , تراکت , تراکت ایرانی , تراکت آشپزخانه , وکتور سرآشپز , طرح لایه باز , طرح تراکت رستوران , دانلود تراکت رستوران , تراکت رستوران , تراکت ریسو , تراکت رستوران , طرح تراکت رستوران , غذا خوری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325