طرح لایه باز تراکت ریسو خدمات فنی

شناسه مطلب : 443998
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1403/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت ریسو خدمات فنی

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت خدمات فنی می‌تواند تأثیرات قابل توجهی داشته باشد که به بهبود شناخت برند و جلب مشتریان کمک می‌کند. 

  1. افزایش شناخت برند: تراکت‌ها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی قابل حمل، می‌توانند به افزایش شناخت برند خدمات فنی کمک کنند. با ارسال تراکت‌هایی که شامل لوگو، شعار و اطلاعات تماس با شرکت باشند، به مشتریان و پخش آنها در مکان‌های مختلف، می‌توان به ایجاد شناخت برند و افزایش حضور در ذهن مخاطبان کمک کرد.

  2. جذب مشتریان جدید: تراکت‌ها می‌توانند به عنوان یک وسیله موثر برای جلب مشتریان جدید عمل کنند. با ارائه اطلاعات مفید و جذاب درباره خدمات فنی ارائه شده، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، می‌توان مشتریان جدید را به خدمات شما جذب کرد و افزایش فروش را تحقق بخشید.

  3. تبلیغات هدفمند: با استفاده از تراکت‌ها، می‌توان به راحتی به تبلیغات هدفمندی دست یافت. می‌توان این تراکت‌ها را در مکان‌هایی که مخاطبان هدف شما بیشتر حضور دارند، مانند مراکز خرید، مکان‌های عمومی، یا در نزدیکی مکان‌هایی که خدمات فنی شما فعالیت دارد، پخش کرد. این اقدام می‌تواند به دقت تبلیغات شما را افزایش دهد و نتایج مطلوبتری را به دنبال داشته باشد.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت خدمات فنی می‌توانند به افزایش شناخت برند، جذب مشتریان جدید و انجام تبلیغات هدفمند کمک کنند و به بهبود فعالیت و رشد کسب و کار کمک کنند.

طرح تراکت ریسو خدمات فنی توسط تیم طراحان مجرب ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این شغل طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تراکت ریسو خدمات فنی

طرح تراکت ریسو خدمات فنی شامل:  وکتور مرتبط با خدمات فنی، وکتور تعمیرکار ،  وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت سیاه و سفید خدمات فنی

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، مشکی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو خدمات فنی
  • هم نشینی مناسب رنگهای سیاه و سفید با طرح تراکت
  • استفاده از وکتور مناسب با طرح تراکت ریسو خدمات فنی
  • استفاده مناسب از وکتور  مرتبط با شغل خدمات فنی می باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

 

 


ریسو , چاپ ریسو , تراکت لایه باز ریسو , تراکت ریسو خدماتی , تراکت ریسو , تراکت خدمات فنی , خدمات فنی , تراکت ریسو خدمات فنی , ریسو خدمات فنی , تراکت ریسو لایه باز خدمات فنی , تراکت ریسو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325