طرح لایه باز تراکت رنگی کفش فروشی

شناسه مطلب : 419829
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :23 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت کفش فروشی

صنعت کفش فروشی یکی از صنایعی است که برای رقابت با برندهای معروف و بزرگ، باید از تبلیغات و تبلیغات موثر استفاده کند. تبلیغات می تواند از طریق رسانه های مختلفی مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و چاپ تراکت ها صورت بگیرد. این تبلیغات می تواند به کسب و کار کمک کند تا بیشترین تعداد ممکن از مشتریان را به دست آورد و بیشترین فروش را داشته باشد.

استفاده از چاپ تراکت نیز می تواند یک راه موثر برای تبلیغات باشد. در واقع، چاپ تراکت ها یک روش ارزان قیمت و موثر برای ارتباط با مشتریان جدید و قدیمی است. این تراکت ها می توانند در مکان های عمومی مانند مراکز خرید، فروشگاه ها و سایر محل های پر تردد توزیع شوند. این روش می تواند به کسب و کار کمک کند تا مشتریان جدید را به دست آورد و با مشتریان قدیمی ارتباط برقرار کند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت ها می توانند به کسب و کار کمک کنند تا شناخت بیشتری در بازار کسب و کار داشته باشند، مشتریان جدید را به دست آورده و با مشتریان قدیمی ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که بازار کفش فروشی بسیار رقابتی است، استفاده از تبلیغات می تواند به یک کسب و کار کمک کند تا بهترین محصولات خود را به مشتریان خود معرفی کند و تا حد ممکن فروش خود را افزایش دهد.

طرح لایه باز تراکت کفش فروشی با زمینه بنفش و عکس کفش اسپرت می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار قوی و مؤثر برای جذب مشتریان و ارتقای فروش کفش اسپرت در فروشگاه شما عمل کند. در ادامه پنج پاراگراف از این طرح توضیح داده شده است:

۱. زمینه بنفش که در تراکت استفاده شده است، یکی از رنگ‌های پرطرفدار در صنعت مد است و این رنگ با شادی، شیکی و رویایی بودنش شناخته شده است. به همین دلیل، استفاده از زمینه بنفش در تراکت شما، می‌تواند باعث جذب توجه مشتریان و افزایش آگاهی آن‌ها نسبت به محصولات شما شود.

۲. عکس کفش اسپرت که در تراکت استفاده شده است، می‌تواند نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان بازی کند. این عکس باید با کیفیت بالا و جذابیت بسیار بالا باشد تا بتواند مشتریان را به خرید محصولات شما ترغیب کند. همچنین، بهتر است در این قسمت از تراکت، علاوه بر عکس کفش، نام برند و نام محصولات را هم نمایش دهید.

۳. در قسمت بعدی از تراکت، می‌توانید به مزایای کفش اسپرت خود اشاره کنید. برای مثال، می‌توانید به تنوع رنگی و طرحی که در محصولات شما وجود دارد، اشاره کنید و یا به این موضوع اشاره کنید که کفش اسپرت شما چقدر راحت و مناسب برای استفاده در ورزش‌های مختلف است.

طرح تراکت کفش فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت رنگی فروشگاه کفش 

طرح تراکت کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت کفش اسپورت، تصویر دوربری شده کفش، عکس با کیفیت کفش، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 بنفش

سایز:                                23 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گالری کفش 
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کفش اسپرت در طرح تراکت کفش فروشی

کفش فروشی , تراکت فروشگاه کفش , طرح تراکت کفش فروشی , فروشگاه کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , تراکت لایه باز کفش فروشی , تراکت فروشگاه کفش , تراکت کفش فروشی , طرح تراکت فروشگاه کفش , تراکت رنگی فروشگاه کفش , گالری کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , طرح لایه باز فروشگاه کفش , طرح لایه باز تراکت رنگی کفش فروشی , کفش , طرح لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325