طرح لایه باز تراکت رنگی کفش فروشی

شناسه مطلب : 415626
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :63 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

تراکت رنگی کفش فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت از جمله روش‌هایی هستند که برای فروشگاه‌های کفش می‌تواند تأثیر بسیار موثری داشته باشد. در ادامه، به توضیحاتی در این خصوص می‌پردازیم:

  1. جذب مشتریان جدید: با ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه در تراکت‌ها، فروشگاه کفش می‌تواند مشتریان جدیدی را به خود جذب کند. همچنین، با تبلیغات دقیق و متناسب با بازار مصرف، مشتریان محصولات خود را به شکل مناسبی برای هدف خود معرفی می‌کنند و مشتریان جدیدی را جذب می‌کنند.

  2. افزایش فروش: با ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه در تراکت‌ها، فروشگاه کفش می‌تواند مشتریان فعلی را نیز تحریک کرده و به افزایش فروش‌های خود بپردازد. همچنین، ارائه اطلاعات دقیق در تراکت در مورد محصولات و خدمات فروشگاه، می‌تواند مشتریان را به خرید محصولات فروشگاه ترغیب کند.

  3. ارتقای شناخت برند: با ترکیب رنگ‌ها و تصاویر جذاب در تراکت، فروشگاه کفش می‌تواند برند خود را در ذهن مشتریان تقویت کند و باعث شناخت بیشتر از برند و ارتقای اعتماد مشتریان به برند خود شود.

با توجه به مزایای بالا، استفاده از تراکت به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی برای فروشگاه‌های کفش بسیار موثر و اثربخش است.

طراحی تراکت به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی برای فروشگاه‌های کفش می‌تواند بسیار مؤثر و موثر باشد، به شرطی که طراحی انجام شده با دقت و حرفه‌ایتر باشد. در اینجا، توضیحاتی درباره طراحی تراکت کفش فروشی با زمینه آبی و عکس کفش اسپرت را ارائه می‌دهیم:

  1. استفاده از رنگ آبی: رنگ آبی به عنوان رنگی که به احساس آرامش و ثبات ارتباط دارد، می‌تواند به خواننده احساس اطمینان بخشی و شادابی بدهد و در نتیجه ترغیبشان به خرید محصولات فروشگاه را تقویت کند.

  2. ارائه عکس کفش اسپرت: با ارائه عکسی جذاب و واضح از کفش اسپرت در تراکت، مشتریان می‌توانند به راحتی محصول را مشاهده کرده و برای خرید آن تصمیم بگیرند.

  3. استفاده از فونت صحیح: استفاده از فونت‌هایی که خوانایی بالا دارند و به طور کلی مناسب برای خواندن متن‌ها هستند، به خواننده کمک می‌کند تا متن‌ها را به راحتی مطالعه کنند و اطلاعات لازم را به دست آورند.

  4. ترکیب عکس و متن: با ترکیب عکس کفش اسپرت با متن‌های دقیق و کوتاه، می‌توان به خواننده اطلاعات دقیق درباره کفش ارائه داد و در نتیجه برای تصمیم‌گیری آسان‌تری برای خرید کمک کرد.

  5. استفاده از فضای خالی: ایجاد فضای خالی در طراحی تراکت، به خواننده اجازه می‌دهد تا به راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنید

    1. ارائه پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه: در بخش پایین تراکت، می‌توان به صورت جداگانه پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه ارائه کرد. برای مثال، می‌توان به محصولاتی که در حال فروش و یا کالاهایی که به تعداد بیشتری خریداری شوند، تخفیف اختصاص داد. همچنین، پیشنهاد دادن به صورت رایگان به مشتریان برای خدمات مانند شستشو و پاکسازی کفش نیز می‌تواند برای جذب بیشتر مشتریان موثر باشد.

    2. اطلاعات تماس: در آخرین بخش تراکت، اطلاعات تماس با فروشگاه ارائه شود. مانند نشانی، شماره تلفن، آدرس وب سایت و شبکه‌های اجتماعی. همچنین، می‌توان از کدهای QR استفاده کرد که با اسکن کردن آنها با گوشی‌های هوشمند، مشتریان به وب‌سایت فروشگاه یا شبکه‌های اجتماعی ارجاع داده شوند.

    به طور خلاصه، تراکت‌های تبلیغاتی برای فروشگاه‌های کفش، به عنوان یک ابزار موثر در جذب مشتریان و افزایش فروش به شمار می‌روند. با توجه به اینکه تراکت‌ها به صورت گسترده در محل‌های عمومی و خیابان‌ها توزیع می‌شوند، لازم است تا طرح و طراحی آنها جذاب و متناسب با نوع محصولات فروشگاه باشد و همچنین باید از پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه برای جذب مشتریان استفاده شود.

طرح تراکت کفش فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت رنگی فروشگاه کفش 

طرح تراکت کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت کفش اسپورت، تصویر دوربری شده کفش، عکس با کیفیت کفش، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                63 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت گالری کفش 
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کفش اسپرت در طرح تراکت کفش فروشی

طرح لایه باز تراکت رنگی کفش فروشی , طرح لایه باز , تراکت فروشگاه کفش , کفش , تراکت فروشگاه کفش , کفش فروشی , تراکت لایه باز کفش فروشی , تراکت رنگی فروشگاه کفش , طرح تراکت فروشگاه کفش , فروشگاه کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , گالری کفش , طرح تراکت رنگی کفش فروشی , تراکت کفش فروشی , طرح لایه باز فروشگاه کفش , طرح تراکت کفش فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325