طرح لایه باز تراکت رنگی کتاب فروشی

شناسه مطلب : 415219
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :67 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح تراکت کتاب فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل کتاب فروشی، یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که می‌تواند برای جذب مشتریان و افزایش فروش کتاب، موثر باشد. تراکت‌های چاپ شده، می‌توانند به عنوان یک راه کار بسیار مفید برای افزایش شناخت مشتریان از کتاب فروشی شما، ارتباط برقرار کردن با آن‌ها و ارائه اطلاعات مفید درباره محصولات شما عمل کنند.

استفاده از تراکت‌های چاپ شده، برای جذب مشتریان جدید به کتاب فروشی بسیار مهم است. با توجه به اینکه تراکت‌ها اغلب به صورت جمع‌آوری شده و در جای‌های مختلف مثل مراکز خرید، کافه‌ها و مکان‌های عمومی، قرار می‌گیرند، می‌توانند به راحتی به دست مخاطبان برسند و به آن‌ها امکان مشاهده و درک بهتر از محصولات شما را بدهند.

استفاده از تراکت‌های چاپ شده، می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان خود اطلاعات دقیقی درباره محصولات شما را ارائه دهید. از جمله اطلاعاتی که در تراکت‌ها می‌توان ذکر کرد، مشخصات کتاب‌ها، نویسنده، ناشر، قیمت، تخفیفات و فروش ویژه هستند. همچنین، می‌توان از تراکت‌ها برای معرفی تخصص کتاب فروشی و مزایای خرید از آن استفاده کرد.

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل کتاب فروشی، به ویژه برای کتاب‌فروشانی که تازه وارد بازار هستند و نام آن‌ها برای مخاطبان جدید ناشناخته است

طرح لایه باز تراکت کتاب فروشی با زمینه آبی و عکس کتاب، یکی از معروف‌ترین طرح‌های تراکت در صنعت کتاب فروشی است. در این طرح، رنگ آبی به عنوان رنگ پایه بکار رفته است که با نمایش تصویر یک کتاب، ارتباطی عمیق بین طرح و صنعت کتاب فروشی ایجاد می‌کند.

استفاده از رنگ آبی در این طرح، به دلیل ظاهری جذابی که دارد، بسیار جذاب به نظر می‌رسد و از نظر تبلیغاتی نیز تاثیر گذار است. همچنین، رنگ آبی به عنوان نماد دانش، صداقت و قابلیت اطمینان در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند در جذب توجه مشتریان به تراکت کمک کند.

علاوه بر رنگ آبی، استفاده از تصویر یک کتاب در این طرح، به صورت واضح به مخاطبان نشان می‌دهد که این تراکت در مورد صنعت کتاب فروشی است. همچنین، نوشتار موجود در تراکت که شامل نام کتاب‌فروشی، نوع کتاب، نام نویسنده، ناشر و قیمت آن است، به مخاطبان کمک می‌کند تا با کتاب‌فروشی آشنا شوند و در صورت نیاز، با آن تماس بگیرند.

هدف اصلی این طرح، جذب مشتریان جدید به کتاب فروشی است. با نمایش تصویر یک کتاب در زمینه آبی، مخاطبان را به خرید و استفاده از خدمات کتاب فروشی دعوت می‌کند. همچنین، نمایش مشخصات و اطلاعات تماس کتاب‌فروشی، به مخاطبان کمک می‌کند تا به راحتی این کتاب‌فروشی را پیدا کنند و در صورت نیاز، با آن تماس بگیرند.

طرح تراکت لایه باز فروشگاه کتاب توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی فروش کتاب و ترویج کتاب خوانی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت فروشگاه کتاب

طرح کارت ویزیت فروشگاه کتاب شامل: وکتور کتاب ، عکس باکیفیت کتاب، وکتور، لیبل و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی  (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ تراکت می باشد.

تراکت فروشگاه کتاب، تراکت لایه باز کتاب فروشی، عکس باکیفیت، وکتور کتاب، وکتور، لیبل ، المانهای کاربردی، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کتاب فروشی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               67 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه کتاب 
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی در طرح تراکت
  • استفاده مناسب از وکتور و عکس با کیفیت کتاب در طرح تراکت کتاب فروشی
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

 


گالری کتاب , تراکت فروشگاه کتاب , تراکت کتاب سرا , تراکت لایه باز کتاب فروشی , تراکت کتاب فروشی , کتاب , کتاب سرا , کتاب فروشی , طرح تراکت فروشگاه کتاب , فروشگاه کتاب , طرح تراکت کتاب فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325