طرح لایه باز تراکت رنگی کارواش

شناسه مطلب : 443232
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/01/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت کارواش

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل کارواش اثرات مثبت زیادی بر روی جذب مشتریان و رشد این شغل دارند.

اولاً، تبلیغات می‌توانند به افزایش شناخت مردم نسبت به کارواش کمک کنند. زمانی که یک کارواش از تبلیغات مناسب در رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، احتمالاً بیشتر افراد با نام و خدمات این کارواش آشنا می‌شوند.

ثانیاً، چاپ تراکت‌ها یک راه موثر برای جلب توجه و جذب مشتریان جدید به کارواش است. توزیع تراکت‌هایی که حاوی اطلاعات جذاب درباره خدمات کارواش، تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و مطالب آموزشی در مورد مراقبت از خودرو است، می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش ترافیک به کارواش کمک کند.

و در نهایت، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند باعث افزایش درآمد و پایداری مالی کارواش شوند. افزایش تعداد مشتریان و اعضا به عنوان نتیجه‌ای از تبلیغات، به افزایش درآمد از خدمات ارائه شده و فروش محصولات مرتبط مانند مواد شوینده، محلول‌های شستشوی خودرو و خدمات تعمیراتی، منجر خواهد شد.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت در کارواش می‌توانند به رشد و توسعه این شغل کمک کرده و باعث افزایش شناخت و تعامل با مشتریان محتمل شوند.

طراحی یک تراکت لایه باز برای کارواش با استفاده از زمینه مشکی و تصویر ماشین می‌تواند به شیوه‌ای جذاب و جذاب به مخاطبان معرفی شود. 

  1. عنوان و شعار کارواش: در ابتدای تراکت، عنوان و شعار کارواش باید به شکل واضح و جذاب باشد. استفاده از قلم‌های بزرگ و رنگارنگ بر روی زمینه مشکی، جلب توجه مخاطبان را به نام و خدمات این کارواش ایجاد می‌کند.

  2. تصویر ماشین: انتخاب یک تصویر با کیفیت و جذاب از ماشین‌های شستشو شده و درخشان، برای جلب توجه مشاهده‌کنندگان بسیار مهم است. این تصویر باید در قسمتی از تراکت قرار گیرد که به راحتی قابل دیدن و تشخیص باشد.

  3. معرفی خدمات کارواش: در پاراگراف‌های بعدی، می‌توان به صورت خلاصه خدمات کارواش ارائه شده، از جمله شستشوی خودرو، تمیز کردن داخل و خارج خودرو، واکس زدن و پولیش، تمیز کردن رینگ و لاستیک و ... اشاره کرد.

  4. تخفیف‌ها و پیشنهادها: ارائه تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و کدهای تخفیف در تراکت، می‌تواند ترغیب‌کننده برای مشتریان باشد. این امکان به آنها می‌دهد که به راحتی به کارواش مراجعه کرده و از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

  5. اطلاعات تماس و آدرس کارواش: در پایان تراکت، اطلاعات تماس کارواش، شامل آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل، باید به صورت روشن و واضح قرار گیرند تا مشتریان به راحتی بتوانند با کارواش تماس برقرار کنند یا به آن سر بزنند.

با استفاده از این الگوها و راهنمایی‌ها، می‌توانید یک تراکت لایه باز جذاب و موثر برای کارواش خود طراحی کنید که به جذب مشتریان جدید کمک می‌کند و رشد این کسب و کار را تسریع می‌کند.

طرح تراکت لایه باز کارواش، جهت بازاریابی و تبلیغات این مشاغل توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز کارواش

طرح تراکت کارواش شامل:تصویر ماشین ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت  کارواش

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت کارواش
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت ماشین در طرح تراکت  کارواش
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی

کارواش , طرح لایه باز کارواش , اتو کارواش , تراکت لایه باز کارواش , تراکت , تراکت کارواش , طرح تراکت کارواش , دانلود طرح تراکت کارواش , طرح تراکت کارواش , کارواش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325