طرح لایه باز تراکت رنگی پیتزا فروشی psd

شناسه مطلب : 416059
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :19 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح تراکت پیتزا فروشی

تراکت‌ها و تبلیغات چاپی از ابزارهای موثر برای جذب مشتری در صنعت فست فود هستند. با تبلیغات و تراکت‌های با کیفیت، می‌توان به راحتی نام و برند خود را در میان رقبای خود معرفی کرد و نوآوری‌های خود را به مشتریان نشان داد.

تاثیر اصلی چاپ تراکت در فست فود، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش است. با چاپ تراکت‌هایی با طراحی جذاب و اطلاعات دقیق، مشتریان به مزایای ویژه شما مانند پیشنهادهای ویژه و منویی که به شکل خاصی طراحی شده است، توجه بیشتری می‌کنند. این تراکت‌ها به عنوان ابزار تبلیغاتی موثری برای جذب مشتریان جدید، نگه‌داشتن مشتریان قدیمی و افزایش فروش و در نهایت، سود شما در شغل فست فود، شناخته شده‌اند.

تاثیر تبلیغات در فروش فست فود نیز بسیار مهم است. با نمایش تبلیغات در اماکن مناسب و با استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، می‌توان به راحتی به مشتریان جدید دست یافت. همچنین، تبلیغات ویژه و پیشنهادهای منحصر به فرد می‌تواند مشتریان را به سمت شما جذب کند و در نهایت باعث افزایش فروش شما در صنعت فست فود شود.

تراکت یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که برای تبلیغ کسب و کارها به کار می‌رود. در این متن قصد داریم درباره طراحی تراکت فست فود با زمینه مشکی و عکس پیتزا صحبت کنیم.

  1. تراکت‌ها ابزار بسیار موثر در تبلیغ کسب و کارهای فست فود هستند. این تراکت با زمینه مشکی و عکس پیتزا به دلیل طراحی زیبا و جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند و باعث افزایش فروش کسب و کار فست فود می‌شود.

  2. یکی از مزایای این تراکت این است که با اینکه طراحی آن ساده است، باز هم جذابیت خود را حفظ می‌کند. علاوه بر این، زمینه مشکی به عنوان پس زمینه این تراکت احساس بیشتری از لوکسی برای خریداران فراهم می‌کند.

  3. طراحی این تراکت باید به گونه‌ای باشد که مشتریان با دیدن آن، به سمت خرید و مصرف محصولات فست فود سوق پیدا کنند. بنابراین، محتوای تراکت باید متناسب با نیاز مخاطبان باشد و به آن‌ها اطلاعات کافی درباره محصولات و خدمات فست فود ارائه دهد.

  4. طراحی این تراکت با توجه به رنگ مشکی و عکس پیتزا به گونه‌ای است که به مخاطبان تجربه ای مشابه با فضای رستوران فست فود القا می‌کند. با این تراکت، مخاطبان می‌توانند به سادگی خاطرات خوبی از تجربه با فست فود برای خود به یاد داشته باشند و برای تکرار آن، اقدام به خرید محصولات فست فود کنند.

طرح تراکت فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از فروشگاه ها توسط طراحان پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فست فودی و پیتزا فروشی

طرح تراکت فست فود شامل: عکس با کیفیت پیتزا  ،تصویر مرتبط با طرح فست فود، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

تراکت رنگی فست فودی ، طرح تراکت فست فودی ، تراکت فست فود ، طرح تراکت فست فود ، رستوران فست فود ، عکس با کیفیت پیتزا ،پیتزا فروشی ، لیبل و شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح تراکت فست فود

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               19 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ساندویچی و پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت پیتزا
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت خانه برگر فست فود
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


تراکت فست فود , پیتزا , تراکت لایه باز فست فود , طرح تراکت فست فود , همبرگر , پیتزا فروشی , طرح تراکت ساندویچی , طرح تراکت خانه برگر , ساندویچی , تراکت ساندویچی , فست فود , تراکت خانه برگر , طرح تراکت فست فود , تراکت فست فود , فست فود , فست فود , تراکت فست فود , فست فودی , طرح تراکت فست فود , تراکت پیتزا فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325