طرح لایه باز تراکت رنگی قصابی و سوپر گوشت

شناسه مطلب : 419832
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح تراکت سوپر گوشت

تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند در بهبود و افزایش فروش در شغل قصابی نقش بسیار مهمی ایفا کند. در ادامه سه پاراگراف توضیح داده شده است:

۱. افزایش آگاهی مشتریان: با توزیع تراکت‌های تبلیغاتی، می‌توانید مشتریان را با محصولات خود آشنا کرده و آن‌ها را با کیفیت بالای محصولات شما آشنا کنید. همچنین، در تراکت می‌توانید به تخفیفات و پیشنهادات ویژه خود اشاره کنید که باعث جذب توجه مشتریان و افزایش فروش شما خواهد شد.

۲. ترویج محصولات: تراکت‌های تبلیغاتی می‌توانند به شما کمک کنند تا محصولات خود را ترویج دهید و به فروش برسانید. با نمایش تصاویر محصولات و شرح ویژگی‌های آن‌ها در تراکت، می‌توانید مشتریان را به خرید محصولات شما ترغیب کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

۳. تقویت ارتباط با مشتریان: با استفاده از تراکت‌های تبلیغاتی، می‌توانید ارتباط خود با مشتریان را تقویت کنید. در تراکت، می‌توانید به مزایای خرید از شما، خدمات پس از فروش و نحوه تماس با شما اشاره کنید. این اطلاعات می‌توانند به مشتریان کمک کنند تا بهتر با شما آشنا شوند و از خدمات شما استفاده کنند، در نتیجه باعث افزایش فروش و افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.

در طرح لایه باز تراکت سوپر گوشت با زمینه سبز و قرمز و عکس گوشت قرمز، می‌توان به کاربردهای مختلف این تراکت اشاره کرد. در ادامه پنج پاراگراف برای توضیح بهتر طرح لایه باز تراکت سوپر گوشت آورده شده است:

۱. ترویج محصولات: با استفاده از تراکت‌های تبلیغاتی، می‌توانید محصولات خود را بهتر شناسانده و به فروش برسانید. در تراکت سوپر گوشت، عکس گوشت قرمز واضح قرار داده شده است که می‌تواند به مشتریان کمک کند تا بهتر با محصولات شما آشنا شوند و از کیفیت بالای آن‌ها مطمئن شوند.

۲. ارائه اطلاعات: با استفاده از تراکت، می‌توانید به مشتریان اطلاعات بیشتری در مورد محصولات خود ارائه دهید. در تراکت سوپر گوشت، می‌توان به نحوه تهیه و نگهداری گوشت، مزایای خرید از شما و نحوه تماس با شما اشاره کرد.

۳. تخفیفات و پیشنهادات ویژه: در تراکت، می‌توانید به تخفیفات و پیشنهادات ویژه خود اشاره کنید. با ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه می‌توانید به مشتریان انگیزه خرید بیشتر بدهید و فروش خود را افزایش دهید.

۴. تحلیل بازار: با توزیع تراکت، می‌توانید بازخورد مشتریان خود را جمع‌آوری کنید و با تحلیل این بازخورد‌ها، می‌توانید به بهبود خدمات و محصولات خود بپردازید.

تراکت لایه باز سوپر گوشت، توسط طراحان پارس گرافیک جهت بازاریابی فروشگاه ها و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت رنگی سوپر گوشت

طرح تراکت سوپر گوشت شامل: بک گراند سبز و قرمز ، عکس باکیفیت گوشت قرمز، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید. 

تراکت سوپر گوشت، طرح لایه باز سوپر گوشت، طرح تراکت قصابی، تراکت لایه باز قصابی، تراکت لایه باز سوپر گوشت، تراکت رنگی، 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت قصابی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، قرمز

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت قصابی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز و قرمز با طرح تراکت
  • طراحی تراکت، با استفاده از عکس با کیفیت  گوشت که مرتبط با شغل قصابی می باشد.
  • استفاده از لیبل و شیپ های با کیفیت و کاربردی در طراحی تراکت رنگی
  • طراحی ساده و کاربردی طرح تراکت سوپر گوشت

تراکت لایه باز قصابی , گوشت , تراکت تبلیغات سوپر گوشت , قصابی , دانلود تراکت سوپر گوشت , تراکت قصابی , سوپر گوشت , طرح تراکت قصابی , تراکت لایه باز سوپر گوشت , تراکت سوپر گوشت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325