طرح لایه باز تراکت رنگی فست فود

شناسه مطلب : 436415
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :17 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/09/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت فست فود

تبلیغات و چاپ تراکت در صنعت رستوران و فست فود نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش دارند. تبلیغات مؤثر می‌توانند بر تصمیم مشتریان به خوردن در یک رستوران یا سفارش غذا از فست فود تأثیرگذار باشند. از آنجایی که این صنعت با رقابت شدیدی روبرو است، استفاده از تبلیغات به عنوان یک ابزار استراتژیک می‌تواند رستوران یا فست فود را از رقبا تمیز دهد و در ذهن مشتریان نگه دارد.

چاپ تراکت نیز به عنوان یک ابزار موثر در جلب توجه مشتریان برای آگاهی از منو، تخفیفات، ویژگی‌ها و خدمات رستوران یا فست فود عمل می‌کند. تراکت‌ها با طراحی جذاب و محتوای مشوق می‌توانند مشتریان را به سمت رستوران هدایت کنند. این ابزارها به راحتی قابل توزیع در محله‌های محلی، دور محل کسب و کار و حتی در داخل خود رستوران یا فست فود هستند.

همچنین، تراکت‌ها می‌توانند به عنوان وسیله ارتباطی مستقیم با مشتریان عمل کنند و اطلاعات ارتباطی را به آن‌ها ارائه دهند. با قرار دادن شماره تماس، آدرس و حتی لینک به سایت یا صفحات رسمی در شبکه‌های اجتماعی، مشتریان به راحتی می‌توانند با رستوران یا فست فود در ارتباط باشند.

به طور کلی، ترکیب تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به صورت بسیار موثری به جلب توجه مشتریان، افزایش شناخت برند، و در نهایت افزایش فروش در صنعت رستوران و فست فود کمک کند.

طراحی لایه باز تراکت فست فود با زمینه سبز و عکس استیک می‌تواند به طور چشمگیری تأثیرگذار و جلب کننده باشد.

  1. رنگ سبز: انتخاب رنگ سبز به عنوان زمینه تراکت، حس تازگی، سلامتی و طبیعت را به مشتریان القا می‌کند. این رنگ معمولاً با غذاهای تازه و سالم مرتبط می‌شود و می‌تواند اثر ذهنی مثبتی را در مشتریان به وجود آورد.

  2. عکس استیک با کیفیت: قرار دادن تصویر با کیفیت و جذاب از یک استیک دلپذیر در تراکت اهمیت دارد. تصویر باید طوری باشد که آب دهان مشتریان را درآورده و ایشان را به سفارش این غذای خوشمزه ترغیب کند.

  3. استفاده از فونت‌های آمیزشی: انتخاب فونت‌هایی با طابع آمیزشی و متناسب با محتوای تراکت، حسن ذائقه مشتریان را مد نظر قرار می‌دهد. فونت‌های خوانا و جذاب می‌توانند اطلاعات مهم را به شیوه جذابی ارائه دهند.

  4. متن کوتاه و جذاب: متن در تراکت باید مختصر و جذاب باشد. اطلاعات مهم مانند نوع غذاها، تخفیفات و خدمات باید به شکل جذاب و خواندنی درج شوند تا مشتریان به سمت رستوران معطر به سبزه جذب شوند.

  5. اطلاعات تماس و لوگو فست فود: در پایان تراکت، اطلاعات تماس و لوگو فست فود باید به وضوح نمایان شوند. این اطلاعات به مشتریان این امکان را می‌دهند تا به راحتی با رستوران تماس بگیرند و یا در صورت نیاز اطلاعات بیشتری درباره منو و خدمات دریافت کنند.

با استفاده از این نکات، طراحی لایه باز تراکت با زمینه سبز و عکس استیک می‌تواند جلبنده و تأثیرگذار برای مشتریان فست فود باشد و ایشان را به سمت آشپزخانه لذت‌بخش شما هدایت کند.

طرح تراکت فست فود جهت استفاده این دسته از رستوران ها توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فست فودی و پیتزا فروشی

طرح تراکت فست فود شامل: عکس با کیفیت استیک ،تصویر مرتبط با طرح فست فود، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح تراکت فست فود

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               17 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ساندویچی و پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز طراحی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از عکس با کیفیت استیک
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با طرح فست فود در طرح تراکت خانه برگر فست فود
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی تراکت

 


تراکت فست فود , تراکت فست فود , فست فودی , فست فود , فست فود , شب یلدا , تراکت خانه برگر , طرح تراکت فست فود , طرح تراکت فست فود , تراکت ساندویچی , همبرگر , فست فود , ساندویچی , طرح تراکت ساندویچی , تراکت پیتزا فروشی , جشن شب یلدا , طرح تراکت فست فود , پیتزا فروشی , تراکت فست فود , پیتزا , طرح تراکت خانه برگر , تراکت لایه باز فست فود , تراکت فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325