طرح لایه باز تراکت رنگی فروشگاه پوشاک کودک

شناسه مطلب : 420221
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح تراکت فروشگاه پوشاک بچه گانه

تبلیغات و چاپ تراکت برای فروشگاه‌های پوشاک کودک، به عنوان یکی از روش‌های موثر برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی شناخته شده است. در زیر، سه پاراگراف توضیحاتی در مورد تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل فروشگاه پوشاک کودک ارائه شده است:

  1. جذب مشتریان جدید: تبلیغات و چاپ تراکت برای فروشگاه پوشاک کودک، به دلیل اینکه می‌تواند به مخاطبان مختلفی دسترسی داشته باشد، بسیار مفید است. این ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند اطلاعاتی در مورد محصولات فروشگاه و تخفیف‌های فصلی را به مشتریان جدید منتقل کنند و به آنها کمک کنند که با فروشگاه آشنا شوند.

  2. حفظ مشتریان فعلی: از طرفی، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به فروشگاه کمک کنند تا با مشتریان فعلی خود در ارتباط باشد و آنها را به دلیل تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه به فروشگاه جذب کند. ارسال تراکت‌های با تخفیف‌های ویژه به مشتریان فعلی، باعث افزایش احتمال خرید آنها از فروشگاه خواهد شد.

  3. ارتباط مستقیم با مشتریان: تراکت‌های پوشاک کودک، به فروشگاه امکان ارتباط مستقیم با مشتریان را می‌دهند.

    طرح لایه باز تراکت برای فروشگاه پوشاک بچگانه با زمینه آبی و وکتور کودک، یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی است. 

    1. رنگ آبی: رنگ آبی در این طرح لایه باز تراکت به دلیل داشتن صفات مثبتی مانند آرامش، پایداری و صمیمیت، برای فروشگاه پوشاک بچگانه مناسب است. این رنگ به مشتریان الهام و احساس آرامش و اطمینان می‌دهد.

    2. وکتور کودک: وکتور کودک در این طرح لایه باز تراکت، به دلیل جذابیت و شیرینی کودکان، به عنوان عنصر اصلی در طراحی استفاده شده است. این وکتورها به مخاطبان شما نشان می‌دهند که شما فروشگاهی هستید که به کودکان اهمیت می‌دهد و باعث می‌شود مشتریان محصولات شما را به عنوان انتخابی مناسب برای فرزندان خود انتخاب کنند.

    3. طراحی لایه باز: طرح لایه باز تراکت به شما اجازه می‌دهد تا تغییراتی در طرح و محتوای تراکت خود ایجاد کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا هر چه بیشتر به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید و تراکتی اختصاصی برای فروشگاه خود طراحی کنید.

    4. اطلاعات محصولات: اطلاعاتی در مورد محصولات فروشگاه باید در تراکت آورده شود. این اطلاعات باید شامل نام محصول، قیمت، توضیحات کوتاه و عکس محصول باشد.

     

طرح تراکت گالری پوشاک کودک، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر تراکت لباس فروشی کودکان

طرح تراکت گالری پوشاک بچه گانه شامل:وکتور کودک ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت فروشگاه پوشاک بچگانه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت لایه باز لباس فروشی کودک
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از وکتور کودک که مناسب با طرح تراکت لایه باز پوشاک بچه گانه می باشد
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی

پوشاک بچگانه , تراکت پوشاک بچه گانه , تراکت لایه باز پوشاک بچه گانه , تراکت لایه باز فروشگاه پوشاک کودک , فروشگاه پوشاک کودکانه , پوشاک کودک , لباس کودکانه , گالری پوشاک بچگانه , طرح تراکت پوشاک بچگانه , طرح لایه باز تراکت فروشگاه پوشاک کودک , تراکت لباس فروشی بچگانه , طرح لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325