طرح لایه باز تراکت رنگی فروشگاه پوشاک بچگانه

شناسه مطلب : 419253
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :56 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح تراکت فروشگاه پوشاک بچه گانه

تبلیغات و چاپ تراکت یکی از روش‌های مهم برای جذب مشتری در صنعت فروش پوشاک کودک است. برای این صنعت، تبلیغات و تراکت‌ها می‌توانند ابزاری موثر برای جذب مشتریان جدید باشند و به رشد فروش کمک کنند. با توجه به رقابت شدید در این صنعت، تبلیغات و تراکت‌ها باید بتوانند جذابیتی ویژه‌ای داشته باشند تا مشتریان را به سمت خرید از فروشگاه پوشاک کودک جذب کنند.

یکی از تأثیرات مهم تبلیغات و چاپ تراکت در فروشگاه پوشاک کودک، افزایش آگاهی مشتریان نسبت به محصولات فروشگاه است. با چاپ تراکت‌های جذاب و خوانا، مشتریان می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصولاتی که فروشگاه پوشاک کودک ارائه می‌دهد، بدست آورند. این اطلاعات شامل جزئیات محصولات، قیمت‌ها، تخفیفات و برندهای موجود در فروشگاه است. به این ترتیب، تراکت‌ها می‌توانند باعث افزایش شناخت مشتریان نسبت به فروشگاه شوند و احتمال خرید محصولات فروشگاه را افزایش دهند.

تأثیر دیگر تبلیغات و چاپ تراکت در فروشگاه پوشاک کودک، افزایش فروش محصولات است. با توزیع تراکت‌های جذاب و اطلاع‌رسانی بهتر درباره محصولات، مشتریان به راحتی می‌توانند با محصولات آشنا شوند و برای خرید آن‌ها ترغیب شوند.

طراحی بنر برای فروشگاه پوشاک بچه‌گانه می‌تواند تاثیر قابل توجهی در جذب مشتریان داشته باشد. این بنر باید به گونه‌ای باشد که نظر مخاطبین را به خود جلب کند و آن‌ها را به خرید از این فروشگاه ترغیب کند. در ادامه پنج پاراگراف توضیحی در این مورد ارائه شده است:

۱. انتخاب زمینه مناسب: زمینه بنر فروشگاه پوشاک بچگانه باید به گونه‌ای باشد که جلب توجه مخاطبین را به خود جلب کند. رنگ‌های روشن و شاد برای این منظور بسیار مناسب هستند. بهتر است از رنگ کرم برای زمینه بنر استفاده شود زیرا این رنگ برای پوشیدن بچه‌ها مناسب است و در عین حال حالت شادی و سرگرمی را هم به مخاطبین القا می‌کند.

۲. انتخاب عکس مناسب: عکس انتخاب شده باید با فروشگاه پوشاک بچگانه مرتبط باشد و به خوبی توجه مشتریان را به خود جلب کند. انتخاب تصویری از کودکان خوش‌رویی که البسه‌هایی زیبا و شاد دارند، می‌تواند بسیار موثر باشد.

۳. استفاده از اشیایی که با فروشگاه پوشاک بچگانه مرتبط هستند: استفاده از شکل بچگانه، شیرینی و حتی اسباب‌بازی‌های کوچک در طراحی بنر، می‌تواند احساس دلچسپی و علاقه به فروشگاه پوشاک بچگانه را برای مشتریان القا کند.

در این بنر می‌توان به طور واضح لوگو و نام فروشگاه را نمایش داد و با استفاده از رنگ کرمی بر روی زمینه، جلوه‌ای شیک و زیبا برای بنر خلق کرد. همچنین، می‌توان با استفاده از عکس‌هایی از کودکان و پوشاک بچگانه، ارتباط مستقیم و قابل حس با مخاطبین فروشگاه برقرار کرد و آن‌ها را به خرید و استفاده از محصولات فروشگاه ترغیب کرد.

همچنین، در این بنر می‌توان از جملات تبلیغی و جذابی استفاده کرد مانند "پوششی زیبا برای کودکان شما" و "محصولات با کیفیت و قیمت مناسب" که مخاطبین را به خرید و استفاده از محصولات فروشگاه ترغیب کند.

در نهایت، با استفاده از لایه‌های باز، امکان تغییرات و اصلاحات در بنر به راحتی و با سرعت بالا فراهم می‌شود و فروشگاه می‌تواند برای جذب مخاطبین بیشتر، به تناسب با نیاز و تغییرات بازار، تغییراتی در بنر ایجاد کند. به همین دلیل، توصیه می‌شود که فروشگاه‌ها در طراحی بنرهای تبلیغاتی خود از لایه‌های باز استفاده کنند.

طرح تراکت گالری پوشاک کودک، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر تراکت لباس فروشی کودکان

طرح تراکت گالری پوشاک بچه گانه شامل:عکس با کیفیت لباس بچگانه ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت فروشگاه پوشاک بچگانه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               56 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت لایه باز لباس فروشی کودک
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت لباس بچگانه که مناسب با طرح تراکت لایه باز پوشاک بچه گانه می باشد
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی

طرح لایه باز تراکت فروشگاه پوشاک کودک , طرح تراکت پوشاک بچگانه , پوشاک بچگانه , فروشگاه پوشاک کودکانه , تراکت لایه باز فروشگاه پوشاک کودک , تراکت لایه باز پوشاک بچه گانه , طرح لایه باز , گالری پوشاک بچگانه , تراکت لباس فروشی بچگانه , لباس کودکانه , پوشاک کودک , تراکت پوشاک بچه گانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325