طرح لایه باز تراکت رنگی فروشگاه عینک psd

شناسه مطلب : 415140
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :57 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

تراکت عینک فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت برای شغل عینک فروشی بسیار حیاتی هستند. تبلیغات به عنوان یک ابزار ارتباطی، نقش مهمی در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی ایفا می‌کند. با استفاده از تبلیغات، عینک فروشی‌ها می‌توانند محصولات خود را به نمایش بگذارند، خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهند را معرفی کنند و برند خود را در ذهن مشتریان تثبیت کنند. تراکت‌های چاپ شده نیز به عنوان یک روش تبلیغاتی مکمل، به عینک فروشی‌ها کمک می‌کند تا بازاریابی را گسترش دهند و اطلاعات مفید و جذابی درباره محصولات و خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار دهند. تراکت‌های چاپ شده می‌توانند شامل جزئیاتی درباره نوع عینک‌ها، مارک‌های موجود، تخفیفات ویژه و همچنین رویدادهای تبلیغاتی باشند. این تراکت‌ها می‌توانند به صورت دستی به مشتریان توزیع شوند و یا در فضاهای عمومی و تجاری نصب شوند تا بیشترین تأثیر را بر روی مخاطبین داشته باشند.

همچنین، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به عینک فروشی‌ها کمک کنند تا با رقبای خود در بازار رقابت کنند. با تبلیغات هدفمند و برنامه‌ریزی شده، عینک فروشی‌ها می‌توانند برند خود را به عنوان یک گزینه برتر در ذهن مشتریان مطرح کنند. از طرف دیگر، چاپ تراکت به عینک فروشی‌ها این امکان را می‌دهد که به صورت مستقیم و شخصی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و از آن‌ها بازخورد دریافت کنند. در نهایت، تبلیغات و چاپ تراکت در شغل عینک فروشی به تقویت فروش، افزایش سود و پایداری کسب و کار کمک می‌کنند.

 

تیم پارس گرافیک طرح تراکت عینک فروشی را برای استفاده بروی سردر این دفاتر طراحی نموده است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت فروشگاه عینک

طرح تراکت عینک فروشی شامل: عکس با کیفیت مدل خانم ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت گالری عینک

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               57 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه عینک
  • همنشینی مناسب رنگهای بنفش در طرح تراکت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت مدل خانوم در طرح تراکت گالری عینک
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت گالری عینک 
  • اسفتاده از لیبل و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

عینک , عینک آفتابی , تراکت فروشگاه عینک , تراکت عینک فروشی , تراکت لایه باز عینک فروشی , طرح تراکت گالری عینک , عینک فروشی , عینک فروشی , فروشگاه عینک , تراکت گالری عینک , عینک طبی , تراکت , طرح تراکت عینک فروشی , تراکت لایه باز , فروشگاه عینک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325