طرح لایه باز تراکت رنگی ساعت فروشی

شناسه مطلب : 419085
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

تراکت فروشگاه ساعت

تبلیغات و چاپ بنر به عنوان یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی، برای شغل ساعت فروشی نیز تاثیرات مهمی دارد. با توجه به این که صنعت ساعت یکی از صنایعی است که رقابت بسیار بالایی دارد، بنر ها و تبلیغات مرتبط با محصولات این صنعت، به عنوان یکی از روش های مؤثر جذب مشتریان استفاده می شود.

اولین تاثیر تبلیغات و چاپ بنر در شغل ساعت فروشی، جذب مشتریان جدید است. با تبلیغات مناسب، مخاطبان را به راحتی می توان به خرید محصولات ساعت فروشی دعوت کرد و به معرفی محصولات جدید و متنوع کمک کرد. همچنین تبلیغات و بنر های جذاب می توانند توجه مشتریان را جلب کرده و در نتیجه باعث افزایش فروش و درآمد شغل ساعت فروشی شوند.

دومین تاثیر تبلیغات و چاپ بنر، ایجاد شناخت برند در بین مشتریان است. با چاپ بنر و تبلیغات مداوم، مشتریان با نام برند شما آشنا می شوند و اگر به محصولات شما رضایت داشته باشند، برای خریداری مجدد به فروشگاه شما مراجعه می کنند. این مسئله باعث می شود که برند شما در ذهن مشتریان تثبیت شود و به دلیل شناخت بیشتر، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید.

سومین تاثیر تبلیغات و چاپ بنر، افزایش رقابت پذیری در بازار است. با چاپ بنر ها و تبلیغات مناسب، مشتریان را متقاعد می کنید که محصولات شما از سایر محصولات در بازار متمایز و بهتر است.

طراحی لایه باز تراکت به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی می‌تواند به شغل ساعت فروشی کمک کند تا بیشتر مشتریان را به سمت خود جذب کند. طراحی درست و حرفه‌ای تراکت با استفاده از عناصر زیبا و مناسب می‌تواند نشان دهنده ارزش و کیفیت محصولات شما باشد. در ادامه، جزئیات بیشتری درباره طراحی لایه باز تراکت ساعت فروشی با زمینه بنفش و عکس ساعت مچی ارائه می‌دهیم:

۱. زمینه بنفش: با انتخاب زمینه بنفش در طراحی تراکت ساعت فروشی می‌توان احساس آرامش و طراوت را در مشتریان ایجاد کرد. رنگ بنفش در حالت کلی برای نشان دادن لوکس بودن و ارزش بالای محصولات استفاده می‌شود و باعث جلب توجه مشتریان و افزایش فروش می‌شود.

۲. عکس ساعت مچی: یکی از عوامل اصلی جذب مشتریان، عکس‌های محصولات است. با قرار دادن عکس ساعت مچی در تراکت، مشتریان به راحتی می‌توانند محصول شما را ببینند و به آن علاقه‌مند شوند. در طراحی تراکت، می‌توانید از چندین عکس با زوایای مختلف استفاده کنید تا مشتریان بیشتر با محصولات آشنا شوند.

۳. توضیحات محصولات: در تراکت ساعت فروشی، می‌توانید توضیحات دقیقی در مورد محصولات خود را قرار دهید. توضیحاتی مانند اندازه صفحه، وزن، قیمت و کیفیت صفحه نمایش می‌توانند برای مشتریان بسیار مفید باشند.

پارس گرافیک طرح تراکت ساعت فروشی را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح لایه باز تراکت ساعت فروشی

طرح تراکت گالری ساعت شامل: عکس با کیفیت ساعت مچی، لیبل های ساده ، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی  ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت گالری ساعت

ابعاد:                                21 در 29.7سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               11 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت فروشگاه ساعت
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در تراکت رنگی
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و عکس با کیفیت و دوربری شده ساعت مچی
  • طراحی ساده و شیک طرح تراکت ساعت فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ساعت فروشی

تراکت گالری ساعت , تراکت ساعت سازی , فروشگاه ساعت , ساعت مچی , وکتور ساعت , تراکت ساعت فروشی , گالری ساعت , فروشگاه ساعت , ساعت مچی , ساعت فروشی , ساعت , تراکت فروشگاه ساعت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325