طرح لایه باز تراکت رنگی آموزشگاه کنکور psd

شناسه مطلب : 415483
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :26 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/01/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت کلاس کنکور 

تبلیغات و چاپ تراکت‌ها برای شغل آموزشگاه کنکور بسیار مؤثر است. چرا که آموزشگاه‌های کنکور باید مخاطبان خود را مطلع کنند که چه خدماتی به دانش‌آموزان و اولیای آنها ارائه می‌دهند. تراکت‌هایی که با عکس‌هایی جذاب و اطلاعاتی کافی تهیه شده‌اند، می‌توانند به عنوان یک وسیله مؤثر در اطلاع‌رسانی این مهم بکار روند.

به علاوه، تبلیغات و چاپ تراکت، به آموزشگاه کنکور کمک می‌کند تا بیشتر به یادگاری خاطر دانش‌آموزان بماند و در مقایسه با روش‌های دیگر مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی که بیشتر در حوزه بزرگتری فعالیت می‌کنند، هزینه کمتری را برای آموزشگاه به همراه دارند.

از طرفی، با توجه به رقابت شدیدی که در عرصه آموزشگاه‌های کنکور وجود دارد، استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات مؤثر در بازاریابی و جذب مشتریان بسیار مهم است. بنابراین، آموزشگاه کنکور می‌تواند با استفاده از روش‌های تبلیغاتی مؤثر، محبوبیت خود را افزایش داده و به دانش‌آموزان و اولیای آنها خدمات بهتری ارائه دهد.

طراحی لایه باز تراکت برای آموزشگاه کنکور بسیار مهم است. این روش باعث می‌شود تا آموزشگاه به راحتی بتواند اطلاعات خود را به دانش‌آموزان و اولیای آنها منتقل کند. با توجه به اینکه رنگ مشکی به‌عنوان یکی از رنگ‌های جذاب و مرموز شناخته می‌شود، استفاده از این رنگ در طراحی لایه باز تراکت برای آموزشگاه کنکور به عنوان یک رنگ پرکاربرد محسوب می‌شود.

بهتر است که در طراحی لایه باز تراکت برای آموزشگاه کنکور، عکس دانش‌آموزی با کت و شلوار سیاه، کلاس درس و نوشته‌هایی درباره آموزشگاه کنکور درج شود. با این کار مخاطبان مشتاق‌تر به خواندن تراکت می‌شوند و از این رو، احتمال جذب مشتریان بیشتر خواهد بود. به‌علاوه، نوشته‌های درج شده باید به‌واضحی نشان دهنده خدماتی با کیفیت و برتری که آموزشگاه کنکور ارائه می‌دهد باشد.

از طرفی، در طراحی لایه باز تراکت، لازم است تا هدف اصلی آموزشگاه کنکور و خدماتی که در اختیار دانش‌آموزان و اولیای آنها قرار می‌دهد به‌واضحی مشخص شود. برای مثال، خدماتی مانند تدریس با اساتید برجسته، امکان شرکت در آزمون‌های شبیه‌سازی، امکان شرکت در کلاس‌های آموزشی آنلاین و... از جمله خدماتی هستند که در یک لایه باز تراکت باید به‌واضحی معرفی شوند.

همچنین، بهتر است در طراحی

لایه باز تراکت آموزشگاه کنکور، از نمونه‌های موفق آگهی‌های تبلیغاتی می‌تواند باشد. در طراحی لایه باز تراکت، می‌توان از تصاویری بهترین اساتید و نمونه سوالات مهم کنکور استفاده کرد. همچنین، بهتر است لوگوی آموزشگاه را در لایه باز تراکت قرار داد تا هویت بصری آموزشگاه کنکور قابل شناسایی باشد.

در کل، چاپ تراکت با لایه باز و بهینه شده برای آموزشگاه کنکور، می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین راه‌های تبلیغاتی برای جذب مشتریان و دانش‌آموزان جدید شمرده شود. از طریق طراحی مناسب، متناسب با نیاز مخاطبان و تبلیغ کیفیت خدمات آموزشی، آموزشگاه کنکور می‌تواند از سایر آموزشگاه‌ها بیشتر برجسته شود و توانایی جذب بیشترین تعداد مشتریان را داشته باشد.

طرح تراکت آموزشگاه علمی و کلاس درسی، جهت تبلیغات این آموزشگاه ها توسط طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت آموزشگاه علمی کنکور

طرح تراکت آموزشگاه کنکور شامل: عکس با کیفیت دانش آموز ، عکس کتاب ،  وکتور، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت آموزشگاه کلاس های درسی کنکور، تراکت آموزشگاه کنکور، تراکت لایه باز، تراکت آموزشگاه علمی، طرح تراکت آموزشگاه کنکور، تراکت رنگی، عکس با کیفیت دانش آموز، عکس با کیفیت دانشجو، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت کلاس کنکور

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               26 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز آموزشگاه کنکور
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت دانش آموز در طرح تراکت کلاس های درسی کنکور

آموزشگاه علمی , تراکت ایرانی , کلاس های کنکور , طرح تراکت , کلاس کنکور , طرح تراکت کلاس کنکور , تراکت لایه باز , آموزشگاه کنکور , تراکت آموزشگاه کنکور , طرح تراکت تبلیغاتی , طرح تراکت کلاس های درسی کنکور , تراکت کلاس های تابستان , تراکت کلاس کنکور , تراکت کلاس های درسی کنکور , طرح لایه باز تراکت آموزشگاه کنکور , تراکت رنگی کلاس کنکور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325