طرح لایه باز تراکت رنگی آموزشگاه کنکور

شناسه مطلب : 418913
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح تراکت کلاس کنکور 

تبلیغات و چاپ تراکت، به عنوان یکی از روش‌های موثر برای جذب دانش‌آموزان به آموزشگاه کنکور، در بهبود شغل آموزشگاه کنکور موثر خواهد بود. در ادامه، به بررسی تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آموزشگاه کنکور می‌پردازیم:

  1. جذب مشتریان جدید: با چاپ تراکت و تبلیغات مناسب، می‌توانید دانش‌آموزان جدید را به آموزشگاه خود جذب کنید. بنابراین، این روش می‌تواند به شغل آموزشگاه کمک کند تا به مشتریان جدید دست یابد و فروش خود را افزایش دهد.

  2. اطلاع‌رسانی مناسب: با استفاده از تراکت‌های چاپی، می‌توانید به دانش‌آموزان و اولیا اطلاع‌رسانی کنید که آموزشگاه شما چه نوع خدماتی ارائه می‌دهد، چه برنامه‌هایی در آینده دارید و چه فعالیت‌هایی برگزار می‌کنید. این روش می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا بیشتر با آموزشگاه آشنا شوند و از خدمات آموزشی شما بهره‌مند شوند.

  3. افزایش اعتماد به نفس: با استفاده از تراکت‌های چاپی و تبلیغات مناسب، می‌توانید به دانش‌آموزان و اولیا اعتماد به نفس بدهید و نشان دهید که شما یک آموزشگاه با تجربه و با کیفیت هستید.

    طرح تراکت به عنوان یکی از روش های موثر برای تبلیغات آموزشگاه کنکور می تواند در جذب دانش آموزان موثر باشد. در اینجا می توانید پنج پاراگراف در مورد طراحی لایه باز تراکت آموزشگاه کنکور با زمینه آبی و عکس کتاب بخوانید:

    1. انتخاب زمینه مناسب: زمینه تراکت انتخاب شده باید با موضوع آموزشگاه کنکور همخوانی داشته باشد. در این حالت، زمینه آبی انتخاب شده است که با نشانه ی کتاب و بخش های مختلفی از کتاب، محتوای آن را تقویت می کند.

    2. بکارگیری عکس: عکس یکی از اصلی ترین بخش های تراکت می باشد. در این مورد، از عکس کتاب استفاده شده که به صورت واضح پیام تبلیغاتی را به مخاطب منتقل می کند.

    3. تمرکز بر مزایا: در تراکت آموزشگاه کنکور، باید به مزایای این آموزشگاه اشاره شود. از جمله مزایایی که می تواند در تراکت ذکر شود، برخورداری از معلمان با تجربه و موفقیت بیشتر دانش آموزان در آزمون کنکور است.

    4. استفاده از فونت مناسب: یک فونت مناسب می تواند اهمیت پیام را افزایش دهد. باید فونت مناسبی برای این تراکت انتخاب کرد که با محتوای آن همخوانی داشته باشد.

طرح تراکت آموزشگاه علمی و کلاس درسی، جهت تبلیغات این آموزشگاه ها توسط طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت آموزشگاه علمی کنکور

طرح تراکت آموزشگاه کنکور شامل:عکس کتاب ،  وکتور، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت آموزشگاه کلاس های درسی کنکور، تراکت آموزشگاه کنکور، تراکت لایه باز، تراکت آموزشگاه علمی، طرح تراکت آموزشگاه کنکور، تراکت رنگی، عکس با کیفیت دانش آموز، عکس با کیفیت دانشجو، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح لایه باز تراکت کلاس کنکور

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز آموزشگاه کنکور
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کتاب در طرح تراکت کلاس های درسی کنکور

تراکت ایرانی , طرح تراکت کلاس های درسی کنکور , کلاس های کنکور , تراکت کلاس های تابستان , طرح تراکت , کلاس کنکور , تراکت لایه باز , آموزشگاه کنکور , آموزشگاه علمی , تراکت کلاس کنکور , تراکت کلاس های درسی کنکور , تراکت رنگی کلاس کنکور , طرح تراکت تبلیغاتی , طرح لایه باز تراکت آموزشگاه کنکور , طرح تراکت کلاس کنکور , تراکت آموزشگاه کنکور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325