طرح لایه باز تراکت رنگی آموزشگاه عکاسی

شناسه مطلب : 445024
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :29 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/03/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت آموزشگاه عکاسی

تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند برای آموزشگاه‌های عکاسی تأثیرات بسیار مثبتی داشته باشد. اولاً، تبلیغات موثر و چاپ تراکت‌های جذاب می‌توانند به طراحی شناخت برند کمک کنند. آموزشگاه‌های عکاسی معمولاً بر اساس تخصص و سبک خاصی عمل می‌کنند و از طریق تبلیغات و تراکت‌های خود می‌توانند این تخصص و سبک را به وضوح به مخاطبان خود نشان دهند. طراحی مناسب و متناسب با این شخصیت، می‌تواند به شناخت برند کمک کند و جذابیت بیشتری به آن ببخشد.

ثانیاً، تراکت‌ها و تبلیغات می‌توانند به بهبود نرخ تبدیل (تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان) کمک کنند. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توان به طور مستقیم اطلاعات مربوط به دوره‌های آموزشی، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه را به مخاطبان منتقل کرد. این اطلاعات قابلیت انگیزه‌بخشی برای مخاطبان را دارند و می‌توانند آنها را ترغیب به ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی کنند.

سوماً، تبلیغات و تراکت‌ها می‌توانند به افزایش شناخت و دیده‌شدگی آموزشگاه عکاسی کمک کنند. با تبلیغات مناسب در مکان‌های استراتژیک، مانند مراکز خرید، کافه‌ها، یا سایت‌های مرتبط، می‌توان به جذب مخاطبان جدید و افزایش تعداد دانشجویان پتانسیلی کمک کرد. به طور کلی، تبلیغات و تراکت‌ها ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانند به رشد و موفقیت آموزشگاه‌های عکاسی کمک کنند.

تیم ایران طرح طرح تراکت آموزشگاه عکاسی را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این دسته از مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در تراکت آموزشگاه عکاسی

طرح تراکت آموزشگاه عکاسی شامل: عکس با کیفیت، عکاس ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               29 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت آموزشگاه عکاسی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت عکاس که مناسب طرح تراکت لایه باز فروشگاه تجهیزات عکاسی می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل عکاسی می باشد.

 


دوربین عکاسی و فیلمبرداری , تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی , تراکت عکاسی , استودیو فیلم و عکس , فروشگاه تجهیزات عکاسی , تراکت psd , تراکت آموزشگاه عکاسی , آتلیه عکاسی , طرح تراکت آموزشگاه عکاسی , عکاسی و فیلمبرداری , لابراتوار , تراکت , عکاسی , آموزشگاه عکاسی , عکاس , طرح لایه باز تراکت آموزشگاه عکاسی , دوربین , استودیو عکاسی , تراکت آتلیه , تراکت آتلیه فیلم و عکس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325