طرح لایه باز تراکت رستوران psd

شناسه مطلب : 419254
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح لایه باز تراکت رستوران 

تبلیغات و چاپ تراکت برای رستوران فرنگی تاثیر مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش دارد. این روش ها به رستوران فرنگی کمک می کنند تا بهتر معرفی شوند و مشتریان جدید را به سمت خود جذب کنند. در ادامه به برخی از تاثیرات این روش ها برای رستوران فرنگی پرداخته خواهد شد:

  1. افزایش شناخت مشتریان: تبلیغات و چاپ تراکت به رستوران فرنگی کمک می کنند تا شناخت مشتریان خود را افزایش دهند. با تبلیغات موثر و ارائه اطلاعات صحیح درباره منو، محیط و سرویس های رستوران، مشتریان می توانند با بیشترین اطمینان به رستوران شما مراجعه کنند.

  2. جذب مشتریان جدید: تبلیغات و چاپ تراکت به رستوران فرنگی کمک می کنند تا مشتریان جدید را به سمت خود جذب کنند. این روش ها می توانند به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای جذب مشتریان کاربرد داشته باشند. به عنوان مثال، می توان با ارائه تخفیف ویژه برای مشتریان جدید، آنها را به رستوران فرنگی شما جذب کرد.

  3. افزایش فروش: تبلیغات و چاپ تراکت برای رستوران فرنگی کمک می کنند تا فروش خود را افزایش دهند. با ارائه تخفیف های ویژه و پیشنهادات فوق العاده، مشتریان به احتمال زیاد بیشتر از خدمات و منوی رستوران استفاده خواهند کرد و فروش رستوران نیز بهبود خواهد یافت.

    طراحی تراکت ها به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی برای رستوران های فرنگی بسیار مهم است. زمینه کرم با عکس پاستا، یکی از طرح های مناسب است که به شیوه ای جذاب برای جلب توجه مشتریان استفاده می شود.

    ۱. ایجاد جذابیت برای مشتریان: استفاده از رنگ های جذاب و عکس های زیبا در تراکت ها می تواند باعث جذب مشتریان به رستوران شود. همچنین طراحی حرفه ای تراکت ها می تواند به افزایش شناخت برند کمک کند.

    ۲. اطلاع رسانی به مشتریان: تراکت ها می توانند اطلاعات کاملی در مورد منو و غذاهای رستوران را به مشتریان ارائه دهند. همچنین، ارائه اطلاعات در مورد قیمت ها، تخفیف ها، رویدادها و پیشنهادات ویژه می تواند به مشتریان کمک کند تا بهترین تصمیم را در مورد انتخاب رستوران بگیرند.

    ۳. ارتباط با مشتریان: استفاده از تراکت ها به رستوران ها این امکان را می دهد که با مشتریان در ارتباط باشند و برایشان ارتباط مستقیم با رستوران فراهم کنند. همچنین، مشتریان می توانند از طریق تراکت ها به رستوران پیام دهند و به پرسش های خود پاسخ دهند.

    ۴. جذب مشتریان جدید: استفاده از تراکت ها برای جذب مشتریان جدید بسیار موثر است. تراکت ها می توانند به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی موثر برای جذب مشتریان جدید استفاده شوند.

طرح تراکت لایه باز رستوران، توسط تیم پارس گرافیک برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح تراکت آشپزخانه

طرح تراکت رستوران شامل:عکس با کیفیت غذای ایرانی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت رستوران 

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت رستوران 
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح تراکت
  • استفاده از عکس باکیفیت غذای ایرانی که مناسب طرح تراکت رستوران می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل رستوران
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

غذای آماده , رستوران , دانلود تراکت رستوران , تصویر غذا , طرح تراکت آشپزخانه , غذا , غذا خوری , طرح تراکت رستوران , تراکت رنگی آشپزخانه , تراکت آشپزخانه , آشپزخانه , دانلود طرح تراکت رستوران , تراکت رستوران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325