طرح لایه باز تراکت دکوراسیون داخلی

شناسه مطلب : 450112
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/06/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لایه باز تراکت دکوراسیون داخلی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل خدمات دکوراسیون داخلی یکی از بهترین راه‌های جذب مشتریان و معرفی خدمات تخصصی به بازار هدف است.

تراکت‌های تبلیغاتی به شرکت‌ها و طراحان دکوراسیون داخلی این امکان را می‌دهند که پروژه‌ها و نمونه کارهای خود را به‌شکل بصری به نمایش بگذارند.

استفاده از تصاویر پروژه‌های موفق و طراحی‌های مدرن در تراکت‌ها می‌تواند حس اعتماد را در مشتریان ایجاد کرده و آن‌ها را به استفاده از خدمات دکوراسیون داخلی ترغیب کند.

این روش، یک ابزار تبلیغاتی کم‌هزینه است که به‌طور مستقیم با نیازها و علایق مخاطبان هدف ارتباط برقرار می‌کند.

چاپ تراکت‌های تبلیغاتی با ارائه تخفیفات ویژه، پیشنهادات فصلی یا اطلاعاتی درباره طراحی‌های جدید، می‌تواند تأثیر مثبتی بر جذب مشتریان داشته باشد.

تراکت‌ها معمولاً در مناطقی توزیع می‌شوند که مشتریان هدف مانند صاحبان خانه‌ها، مدیران ساختمان‌ها و کسب‌وکارهای تجاری حضور دارند.

این مخاطبان به‌دنبال بهبود یا بازسازی فضاهای داخلی هستند و تراکت‌ها می‌توانند آن‌ها را به سمت استفاده از خدمات دکوراسیون داخلی هدایت کنند.

توزیع این تبلیغات در مناطق مسکونی یا تجاری پرجمعیت نیز می‌تواند به افزایش تعداد درخواست‌ها برای مشاوره و بازدید از پروژه‌ها منجر شود.

در نهایت، تراکت‌های تبلیغاتی باعث افزایش شناخت برند و ایجاد ارتباط قوی با مشتریان می‌شوند.

نمایش نمونه کارهای انجام‌شده به همراه اطلاعات تماس در تراکت، به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که با یک شرکت حرفه‌ای و معتبر در زمینه دکوراسیون داخلی روبرو هستند.

با تکرار نام برند در تراکت‌ها و توزیع مداوم آن‌ها در بازه‌های زمانی مختلف، فروشگاه یا شرکت دکوراسیون داخلی می‌تواند در ذهن مشتریان باقی بماند و هنگامی که نیاز به تغییر یا بهبود فضای داخلی داشته باشند، از خدمات آن استفاده کنند.

طرح تراکت لایه باز دکوراسیون داخلی، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت رنگی لایه باز دکوراسیون داخلی

طرح تراکت دکوراسیون داخلی شامل:

عکس با کیفیت دکوراسیون داخلی، عکس با کیفیت طراحی داخلی، تصویر دوربری شده طراحی داخلی خانه، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

مشخصات فنی تراکت لایه باز دکوراسیون داخلی ساختمان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت طراحی داخلی ساختمان
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح تراکت
  • استفاده از عکس با کیفیت میز در تراکت رنگی طراحی داخلی ساختمان
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک 

 


دفتر فروش دکوراسیون داخلی , دانلود تراکت لایه باز , طراحی دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی , طرح تراکت دکوراسیون داخلی , طرح های psd , دانلود طرح تراکت دکوراسیون داخلی , دکوراسیون , تراکت دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی منزل , تبلیغات دکوراسیون داخلی , دانلود تراکت دکوراسیون , تراکت لایه باز دکوراسیون داخلی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325