طرح لایه باز تراکت خرما فروشی

شناسه مطلب : 451792
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/07/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز تراکت خرما فروشی

تبلیغات در صنعت خرما فروشی می‌تواند تأثیر زیادی بر جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشد. با توجه به تنوع بالای انواع خرما و خواص غذایی آن، تبلیغات می‌تواند به معرفی این محصولات و فواید سلامتی آن‌ها کمک کند. از طریق رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های تخصصی و تبلیغات محلی، فروشگاه‌ها می‌توانند به مشتریان نشان دهند که چه نوع خرماهایی را ارائه می‌دهند و چگونه می‌توانند به عنوان یک میان‌وعده سالم یا یک ماده غذایی مغذی در رژیم غذایی قرار بگیرند.

چاپ تراکت یکی از ابزارهای مؤثر در تبلیغات خرما فروشی‌هاست. تراکت‌ها می‌توانند شامل تصاویری جذاب از انواع خرما، اطلاعاتی درباره ویژگی‌های هر نوع، قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه باشند. توزیع تراکت‌ها در مکان‌های پر رفت‌وآمد، مانند بازارهای محلی، فروشگاه‌های مواد غذایی یا حتی در رویدادهای مربوط به تغذیه و سلامتی، می‌تواند به افزایش آگاهی و جذب مشتریان جدید کمک کند. طراحی زیبا و چشم‌نواز تراکت‌ها می‌تواند احساس کنجکاوی مشتریان را برانگیزد و آن‌ها را به خرید ترغیب کند.

ترکیب تبلیغات مؤثر و استفاده از تراکت‌های جذاب می‌تواند به بهبود فروش و ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان کمک کند. زمانی که تراکت‌ها به خوبی طراحی و توزیع شوند، می‌توانند به عنوان یک یادآور فیزیکی عمل کنند و احتمال مراجعه مجدد مشتریان به فروشگاه را افزایش دهند. این امر نه تنها به افزایش فروش منجر می‌شود، بلکه به ساخت یک پایگاه مشتری وفادار و دائمی نیز کمک می‌کند که در نهایت به رشد و موفقیت فروشگاه کمک خواهد کرد.

طرح لایه باز تراکت فروشگاه خرما و رطب، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت فروشگاه خرما و رطب

طرح تراکت فروشگاه خرما و رطب شامل:

عکس خرما، عکس با کیفیت، عکس ایرانی، تصویر دوربری شده ظرف خرما، وکتور، لیلبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرج در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، جهت بازاریابی و تبلیغات گسترده تر در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح تراکت فروشگاه خرما و رطب

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، کرم

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه خرما و رطب
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت خرما در  طرح تراکت فروشگاه خرما و رطب 
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

طرح , طرح تراکت رنگی خرما و رطب , خرما , رطب , تراکت خرما فروشی , تراکت رنگی خرما و رطب , خرما فروشی , تبلیغات خرما , تراکت فروشگاه خرما , تراکت خرما , تراکت لایه باز , عکس با کیفیت , ظرف خرما , فروشگاه خرما , تصویر خرما ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325