طرح لایه باز تراکت خرما فروشی

شناسه مطلب : 451716
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/07/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لایه باز تراکت خرما فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل خرما‌فروشی می‌توانند تأثیر بسزایی در جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشند. تراکت‌ها به عنوان ابزاری ارزان و مؤثر برای تبلیغ محصولات، می‌توانند اطلاعات کلیدی مانند انواع خرما، قیمت‌ها، و تخفیف‌های ویژه را به طور واضح و جذاب به مشتریان ارائه دهند. طراحی مناسب و جذاب این تراکت‌ها می‌تواند توجه عابران را جلب کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید از فروشگاه کند.

استفاده از تراکت‌ها در مکان‌های پرتردد، مانند بازارها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای محلی، می‌تواند به گسترش شبکه مشتریان کمک کند. توزیع تراکت‌ها به همراه بسته‌بندی خرما یا در کنار خریدهای مشتریان، این امکان را فراهم می‌آورد که آن‌ها اطلاعات فروشگاه را به راحتی به دوستان و خانواده خود منتقل کنند. این نوع تبلیغ کلامی می‌تواند موجب جذب مشتریان جدید و افزایش فروش شود، به ویژه در صنعتی که مشتریان به دنبال محصولات باکیفیت و طبیعی هستند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، تراکت‌ها می‌توانند به حفظ مشتریان وفادار نیز کمک کنند. درج پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها یا حتی اطلاعات مربوط به خواص دارویی و غذایی خرما بر روی تراکت‌ها می‌تواند مشتریان را به خرید مجدد ترغیب کند و احساس ارتباط عمیق‌تری با برند ایجاد کند. به این ترتیب، سرمایه‌گذاری در تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به موفقیت و رشد فروشگاه خرما‌فروشی کمک کند و باعث ایجاد یک جامعه وفادار از مشتریان شود.

طرح لایه باز تراکت فروشگاه خرما و رطب، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت فروشگاه خرما و رطب

طرح تراکت فروشگاه خرما و رطب شامل:

عکس خرما، عکس با کیفیت، عکس ایرانی، تصویر دوربری شده ظرف خرما، وکتور، لیلبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرج در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، جهت بازاریابی و تبلیغات گسترده تر در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح تراکت فروشگاه خرما و رطب

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               57 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه خرما و رطب
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت خرما در  طرح تراکت فروشگاه خرما و رطب 
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

تراکت خرما فروشی , ظرف خرما , تراکت رنگی خرما و رطب , تراکت خرما , طرح تراکت رنگی خرما و رطب , تراکت لایه باز , رطب , فروشگاه خرما , تصویر خرما , عکس با کیفیت , تبلیغات خرما , طرح , خرما , خرما فروشی , تراکت فروشگاه خرما ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325