طرح لایه باز تراکت خدمات الکترونیک و دستگاه کارت خوان

شناسه مطلب : 444008
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1403/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت ریسو خدمات الکترونیک

طراحی یک تراکت لایه باز برای فروشگاه دستگاه کارت خوان می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین ابزار تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. 

1. آشنایی با خدمات: تراکت لایه باز می‌تواند به شما کمک کند تا خدمات فروشگاه خود، به خصوص دستگاه کارت خوان، را به مخاطبان معرفی کنید. با ارائه اطلاعات جزئی و کامل در مورد قابلیت‌ها، قیمت‌ها، و شرایط استفاده از دستگاه، می‌توانید به مخاطبان اطمینان بیشتری از خدمات شما القا کنید.

2. جلب مشتریان جدید: با استفاده از تراکت لایه باز، می‌توانید مخاطبان جدید را به سمت فروشگاه خود جلب کنید. با ارسال تراکت‌ها به مکان‌های پرتردد یا توزیع آن‌ها در محل‌های عمومی، می‌توانید به دیدار فروشگاه خود تعداد بیشتری از مخاطبان را جلب کنید و آن‌ها را به خرید از شما تشویق کنید.

3. ترویج پیشنهادات ویژه: از طریق تراکت لایه باز، می‌توانید به مشتریان خود پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های اختصاصی را ارائه دهید. با جزئیات دقیق و قابل ویرایش در مورد شرایط تخفیف، کدهای تخفیف، و زمان محدودیت‌ها، می‌توانید به مخاطبان انگیزه بیشتری برای خرید از شما بدهید.

4. ایجاد ارتباط مستقیم: تراکت لایه باز می‌تواند به شما امکان ارتباط مستقیم با مشتریان را بدهد. با ارسال تراکت‌ها به مشتریان موجود، می‌توانید ارتباط نزدیک‌تری با آن‌ها برقرار کنید و اطلاعات بیشتری در مورد نیازها و تقاضایشان بدست آورید. این ارتباط مستقیم می‌تواند به دلایل اعتماد و تعهد بیشتر مشتریان به برند شما منجر شود.

طرح تراکت ریسو خدمات دستگاه کارت خوان توسط تیم حرفه ای ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

عناصر استفاده شده در تراکت ریسو خدمات الکترونیک

طرح تراکت ریسو خدمات دستگاه کارت خوان شامل: وکتور دستگاه کارت خوان، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت ریسو خدمات کارت خوان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، مشکی

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو خدمات کارت خوان
  • هم نشینی مناسب رنگهای سیاه و سفید با طرح تراکت
  • استفاده از وکتور ماشین مناسب با طرح تراکت ریسو خدمات الکترونیک
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با شغل خدمات الکترونیک
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

تراکت ریسو , تراکت ریسو خدمات الکترونیک , تراکت ریسو دستگاه کارت خوان , تراکت ریسو لایه باز شرکت خدمات دستگاه های کارتخوان , طرح لایه باز تراکت ریسو شرکت خدمات دستگاه های کارتخوان , طرح لایه باز دستگاه کارت خوان , طرح لایه باز , دانلود تراکت ریسو شرکت خدمات دستگاه های کارتخوان , ریسو گراف , تراکت ریسو شرکت خدمات دستگاه های کارتخوان , دانلود psd تراکت ریسو شرکت خدمات دستگاه های کارتخوان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325