طرح لایه باز تراکت حبوبات فروشی

شناسه مطلب : 445823
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :21 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/03/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت حبوبات فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل حبوبات فروشی می‌تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش فروش و جذب مشتریان جدید داشته باشد. تراکت‌ها به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی ساده و کم‌هزینه، امکان معرفی محصولات و خدمات حبوبات‌فروشی را به صورت مستقیم به دست مشتریان فراهم می‌کنند. این روش تبلیغاتی به ویژه در محله‌ها و بازارهای محلی که جمعیت هدف آن‌ها عمدتاً از ساکنان محلی تشکیل می‌شود، بسیار مؤثر است. از طریق توزیع تراکت‌ها در این مناطق، حبوبات‌فروشی‌ها می‌توانند به سرعت و با هزینه‌ای نسبتاً کم، برند و محصولات خود را به اطلاع مردم برسانند.

یکی از مزایای اصلی چاپ و توزیع تراکت‌ها، قابلیت ارائه اطلاعات جزئی و جامع در مورد محصولات و تخفیف‌ها است. حبوبات‌فروشی‌ها می‌توانند از این فضا برای نمایش قیمت‌ها، انواع محصولات، بسته‌بندی‌های ویژه و تخفیف‌های دوره‌ای استفاده کنند. به علاوه، ارائه اطلاعاتی مانند ارزش غذایی، منبع تولید و روش‌های پخت و پز نیز می‌تواند به جذب بیشتر مشتریان کمک کند. این نوع اطلاعات به مشتریان اطمینان می‌دهد که محصولات ارائه شده با کیفیت و مناسب برای نیازهای آن‌ها است. همچنین، با استفاده از طراحی‌های جذاب و خلاقانه، می‌توان توجه بیشتری را به خود جلب کرد و تراکت را از دیگر تبلیغات متمایز ساخت.

تبلیغات از طریق تراکت‌ها نه تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کند، بلکه می‌تواند رابطه‌ای مستمر و وفادارانه با مشتریان فعلی برقرار کند. ارسال تراکت‌های دوره‌ای به مشتریان ثابت، یادآور حضور و فعالیت مستمر حبوبات‌فروشی در بازار است و به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا مجدداً از فروشگاه خرید کنند. همچنین، ارائه کوپن‌های تخفیف و پیشنهادات ویژه در تراکت‌ها می‌تواند مشتریان را ترغیب به خرید بیشتر و بهره‌مندی از تخفیف‌های خاص کند. به این ترتیب، تبلیغات و چاپ تراکت نه تنها به افزایش فروش کمک می‌کند، بلکه باعث ایجاد وفاداری و ارتباط پایدار با مشتریان می‌شود.

تراکت لایه باز فروشگاه برنج و حبوبات، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز فروشگاه برنج و حبوبات

طرح تراکت فروشگاه برنج و حبوبات شامل: عکس با کیفیت برنج و حبوبات ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت حبوبات فروشی ، تراکت برنج و حبوبات و حبوبات تراکت رنگی ، فروشگاه حبوبات ، طرح تراکت فروشگاه برنج و حبوبات ، عکس با کیفیت برنج ، عکس با کیفیت حبوبات ، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی طرح  لایه باز تراکت برنج و حبوبات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               21 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه برنج و حبوبات
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح تراکت
  • استفاده از عکس باکیفیت برنج و حبوبات که مناسب طرح تراکت فروشگاه برنج و حبوبات می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل برنج و حبوبات و حبوبات
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت لایه باز فروشگاه برنج

فروشگاه پخش برنج , برنج , فروشگاه برنج , تراکت فروشگاه برنج و حبوبات , لوبیا , حبوبات , طرح psd , تراکت برنج فروشی , پخش برنج , تراکت فروشگاه پخش برنج , تراکت خوار و بار , خوار و بار , طرح تراکت پخش برنج , برنج , طرح تراکت خوار و بار , برنج , طرح تراکت فروشگاه برنج و حبوبات , تراکت رنگی فروشگاه برنج و حبوبات , طرح لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325