طرح لایه باز تراکت حبوبات فروشی

شناسه مطلب : 435872
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح تراکت حبوبات فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل حبوبات فروشی نقش بسیار مهمی در جلب توجه مشتریان و افزایش فروش محصولات دارند. اولین تاثیر مثبت این تبلیغات در افزایش شناخت برند است. با انتخاب استراتژی تبلیغاتی مناسب، می‌توانید ویژگی‌ها و کیفیت بالای حبوبات فروشی خود را به مخاطبان معرفی کنید و شناخت آن‌ها افزایش یابد.

در دومین مرحله، چاپ تراکت‌ها می‌تواند به عنوان یک ابزار فعال در جذب مشتریان جدید عمل کند. با درج تصاویر جذاب از حبوبات متنوع و با کیفیت، می‌توانید توجه مخاطبان را به سمت فروشگاه خود جلب کرده و آن‌ها را به تجربه خرید از شما وادار کنید. این تراکت‌ها می‌توانند اطلاعات جامعی از جمله نوع حبوبات، قیمت‌ها، تخفیفات و آدرس فروشگاه شما را ارائه دهند.

سوماً، تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در افزایش فروش و درآمد حبوبات فروشی بسیار مهم است. این تراکت‌ها می‌توانند تخفیفات و پیشنهادهای ویژه را به مشتریان اطلاع رسانده و آن‌ها را به خرید از فروشگاه شما ترغیب کنند. همچنین، اطلاع‌رسانی منظم از طریق تراکت‌ها می‌تواند باعث افزایش وفاداری مشتریان فعلی شود و به استمراریت کسب و کار شما کمک کند.

تراکت با زمینه قرمز و عکس حبوبات می‌تواند به عنوان یک ابزار جذاب و موثر در تبلیغ حبوبات فروشی عمل کند. 

  1. رنگ زمینه قرمز: انتخاب رنگ قرمز برای زمینه تراکت احساس گرمایی و اشتیاق را در مخاطبان ایجاد می‌کند. رنگ قرمز نماد انرژی و شور است و می‌تواند تراکت شما را از بین تراکت‌های دیگر متمایز کند.

  2. عکس حبوبات با کیفیت: انتخاب یک عکس با کیفیت از محصولات حبوبات امکان نمایش ویژگی‌ها و طعم منحصر به فرد آن‌ها را فراهم می‌کند. عکس می‌تواند به مشتریان کمک کند تا به سرعت با تنوع و کیفیت محصولات آشنا شوند و احساس کنند که خرید از حبوبات فروشی شما تجربه لذت‌بخشی خواهد بود.

  3. لایه باز جهت انعطاف پذیری: استفاده از لایه باز در طراحی تراکت امکان تغییرات سریع و آسان را فراهم می‌کند. این ویژگی به طراحان اجازه می‌دهد تا محتوا، متن، یا تصاویر را به راحتی تغییر دهند و به‌روز رسانی‌های لازم را اعمال کنند.

  4. استفاده از فونت مناسب: انتخاب یک فونت مناسب و خوانا برای متن‌ها در تراکت اهمیت زیادی دارد. فونت با طراحی جذاب و هماهنگ با موضوع حبوبات فروشی، اطلاعات را به خوبی منتقل می‌کند و خوانایی متن را افزایش می‌دهد.

  5. اطلاعات کامل و جامع: در تراکت، اطلاعات مفیدی نظیر نوع حبوبات، قیمت‌ها، تخفیفات و آدرس فروشگاه به صورت واضح و جامع باید آورده شوند. این اطلاعات کمک می‌کند تا مشتریان به‌راحتی اطلاعات لازم را بیابند و به فروشگاه شما مراجعه کنند.

تراکت لایه باز فروشگاه برنج و حبوبات، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز فروشگاه برنج و حبوبات

طرح تراکت فروشگاه برنج و حبوبات شامل: عکس با کیفیت برنج و حبوبات ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت حبوبات فروشی ، تراکت برنج و حبوبات و حبوبات تراکت رنگی ، فروشگاه حبوبات ، طرح تراکت فروشگاه برنج و حبوبات ، عکس با کیفیت برنج ، عکس با کیفیت حبوبات ، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی طرح  لایه باز تراکت برنج و حبوبات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه برنج و حبوبات
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز با طرح تراکت
  • استفاده از عکس باکیفیت برنج و حبوبات که مناسب طرح تراکت فروشگاه برنج و حبوبات می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل برنج و حبوبات و حبوبات
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت لایه باز فروشگاه برنج

تراکت فروشگاه پخش برنج , فروشگاه پخش برنج , برنج , تراکت خوار و بار , طرح تراکت پخش برنج , طرح تراکت خوار و بار , طرح لایه باز , طرح تراکت فروشگاه برنج و حبوبات , طرح psd , تراکت برنج فروشی , پخش برنج , تراکت فروشگاه برنج و حبوبات , فروشگاه برنج , برنج , خوار و بار , تراکت رنگی فروشگاه برنج و حبوبات , حبوبات , برنج , لوبیا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325