طرح لایه باز تراکت تور گردشگری

شناسه مطلب : 441327
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/12/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت تور مسافرتی

 

تبلیغات و چاپ تراکت از ابزارهای بسیار موثری هستند که برای ارتقای شغل تور گردشگری بسیار مفیدند.

  1. افزایش آگاهی مشتریان: تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به طور قابل توجهی به افزایش آگاهی مشتریان درباره تورهای گردشگری کمک کند. با ارسال تراکت‌های جذاب و معتبر به افراد و یا قرار دادن آنها در مکان‌های مناسب مانند هتل‌ها، رستوران‌ها و دفاتر گردشگری، افراد با امکانات و خدمات شما آشنا می‌شوند و ممکن است به شما مراجعه کنند.

  2. تحریک احساس کنجکاوی: تراکت‌ها با طراحی جذاب و متن مناسب می‌توانند احساس کنجکاوی و تمایل به شرکت در تورهای گردشگری را در مشتریان ترغیب کنند. از طریق ارائه اطلاعات جامع در مورد مقصد، فعالیت‌ها، امکانات و قیمت‌ها، مشتریان بهتر می‌توانند تصمیم گیری کنند و از ارائه خدمات شما استفاده کنند.

  3. ارتقاء اعتبار و اعتماد: چاپ تراکت‌های حرفه‌ای و با کیفیت می‌تواند به ارتقاء اعتبار و اعتماد به شما در نظر مشتریان کمک کند. زمانی که مشتریان تراکت‌های زیبا و مرتبطی را دریافت می‌کنند، تصویر مثبتی از شرکت یا مجموعه شما خواهند داشت و احتمالاً به شما اعتماد کرده و با شما همکاری می‌کنند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به عنوان ابزاری موثر در جذب مشتریان جدید، تحریک تقاضا و ارتقاء اعتبار و اعتماد به شما در صنعت تور گردشگری عمل کنند.

طراحی یک تراکت لایه باز برای تور گردشگری با زمینه کرم و عکس مکان‌های باستانی می‌تواند یک وسیله بسیار جذاب برای جلب توجه مشتریان باشد. 

  1. باز کردن تراکت و لایه‌ها: ابتدا تراکت را باز کنید و لایه‌های مختلف آن را مشاهده کنید. معمولاً لایه‌ها به صورت گروه‌بندی شده‌اند، که شما می‌توانید به راحتی هر بخش را ویرایش کنید. سپس یک لایه پس‌زمینه با رنگ کرم را فعال کنید یا اضافه کنید.

  2. اضافه کردن عکس‌های مکان‌های باستانی: برای هر مکان باستانی که می‌خواهید نشان دهید، یک لایه تصویر را اضافه کنید و عکس مربوطه را در آن قرار دهید. معمولاً می‌توانید این کار را با دوباره کلیک بر روی لایه تصویر و انتخاب "Replace Image" (جایگزینی تصویر) انجام دهید.

  3. ویرایش متن: پنج پاراگراف مربوط به محتوای متنی تراکت را ویرایش کنید. این متن ممکن است در یک یا چند لایه قرار داشته باشد که می‌توانید آنها را باز کنید و متن مورد نظر خود را وارد کنید. اطلاعات مهمی مانند نام تور، توضیحات مکان‌های باستانی، قیمت‌ها و اطلاعات تماس را درج کنید.

  4. افزودن جزئیات دیگر: ممکن است بخواهید جزئیات دیگری مانند نقشه مکان‌ها، زمانبندی تور، فعالیت‌های اضافی و ... را به تراکت اضافه کنید. این اطلاعات ممکن است به مخاطبان کمک کند تا تصمیم به شرکت در تور خود را بگیرند.

  5. تنظیمات دیگر و ذخیره فایل: می‌توانید تنظیمات دیگری مانند اندازه و قرارگیری متن، اندازه و مکان عکس، و سایر جزئیات ظاهری را نیز تغییر دهید تا به طرح نهایی خود برسید. سپس فایل را ذخیره کنید تا بتوانید آن را چاپ یا به صورت دیجیتال منتشر کنید.

با انجام این مراحل، شما می‌توانید یک تراکت جذاب و حرفه‌ای برای تور گردشگری خود طراحی کنید که با استفاده از عکس‌های مکان‌های باستانی و محتوای متنی جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب کند و از امکانات شما استفاده کنند.

طرح تراکت لایه باز تور گردشگری، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این دسته از خدمات طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت دفتر تور گردشگری

طرح تراکت آژانس مسافرتی شامل:  عکس با کیفیت  مکان های دیدنی  ،عکس مناسب ،  وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت  تور گردشگری

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                               33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت تور مسافرتی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح تراکت
  • استفاده از عکس با کیفیت مکان های دیدنی که مناسب طرح تراکت تور مسافرتی می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل تور گردشگری
  • طراحی ساده و کاربردی طرح تراکت رنگی

تراکت آژانس مسافرتی , دانلود تراکت خدمات مسافرتی و گردشگری , آژانس گردشگری , تراکت آژانس خدمات مسافرتی , گردشگری , تراکت تور گردشگری , آژانس مسافرتی , تراکت لایه باز آژانس هواپیمایی , تراکت رنگی تور گردشگری , طرح تراکت تور گردشگری , تور گردشگری , تراکت لایه باز آژانس مسافرتی , آژانس خدمات مسافرتی , طرح لایه باز تراکت آژانس گردشگری , آژانس هواپیمایی , آژانس مسافرتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325