طرح لایه باز تراکت ترشی فروشی

شناسه مطلب : 451965
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :130 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/07/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز تراکت ترشی فروشی

تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان ابزارهای مؤثر در افزایش آگاهی و جذب مشتریان برای شغل ترشی‌فروشی می‌توانند نقش بسزایی ایفا کنند. با توجه به رقابت بالای این بازار، ایجاد یک تصویر جذاب و حرفه‌ای از محصولات می‌تواند تأثیر زیادی بر انتخاب مشتریان داشته باشد. طراحی تراکت‌های زیبا و خلاقانه که به خوبی خصوصیات محصولات، مانند طعم‌ها و مزایا را معرفی کنند، می‌تواند مشتریان جدیدی را جذب کند و وفاداری مشتریان قدیمی را نیز حفظ کند.

چاپ تراکت به فروشندگان این امکان را می‌دهد که به راحتی اطلاعات لازم را در دسترس مشتریان قرار دهند. از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه گرفته تا اطلاعات مربوط به روش‌های تهیه و نگهداری ترشی، این اطلاعات می‌تواند تصمیم‌گیری مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد. توزیع این تراکت‌ها در محل‌های پر رفت و آمد یا در کنار محصولات مرتبط، می‌تواند شانس دیده شدن و خرید را افزایش دهد.

علاوه بر این، تبلیغات می‌توانند به تقویت هویت برند کمک کنند. با ایجاد یک پیام روشن و جذاب، ترشی‌فروشی می‌تواند به یک نام شناخته‌شده در بازار تبدیل شود. این امر نه‌تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کند بلکه ارتباط عاطفی با مشتریان قبلی برقرار می‌سازد. در نهایت، ترکیب استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر و چاپ تراکت می‌تواند به رشد و توسعه پایدار این کسب‌وکار کمک کند.

طرح لایه باز تراکت فروشگاه ترشیجات، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

عناصر استفاده شده در طرح تراکت فروشگاه ترشیجات و مربا

طرح تراکت فروشگاه ترشی و مربا شامل:

عکس با کیفیت شیشه ترشی، عکس با کیفیت شیشه مربا، عکس دوربری شده شیشه ترشیجات، عکس با کیفیت شیشه زیتون، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت فروشگاه ترشی 

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               130 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه ترشی 
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر باکیفیت و دوربری شده شیشه ترشی و خیارشور که مناسب با طرح تراکت فروشگاه ترشیجات
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت 

ترشی , ترشیجات , ترشیجات خانگی , طرح تراکت ترشی خانگی , تراکت فروشگاه ترشیجات , تراکت ترشی فروشی , تراکت فروشگاه ترشی و مربا , تراکت مربا فروشی , تراکت , فروشگاه ترشیجات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325