طرح لایه باز تراکت ترشی فروشی

شناسه مطلب : 421068
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

تراکت فروشگاه ترشی 

تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی بسیار موثر برای فروشگاه‌های ترشی به شمار می‌آیند. در ادامه سه تاثیر اصلی آن‌ها در شغل فروشگاه ترشی بررسی می‌شود:

۱. جذب مشتریان جدید: با استفاده از تراکت، فروشگاه ترشی می‌تواند مشتریان جدیدی را به سمت خود جذب کند. تراکت‌هایی که شامل توضیحاتی درباره ترشی‌های مختلف، قیمت و تخفیفات فصلی هستند، مشتریان را ترغیب به خرید از فروشگاه می‌کنند.

۲. تبیین ویژگی‌های محصولات: تراکت‌های حاوی توضیحات جامعی درباره ویژگی‌های ترشی‌های مختلف، نحوه استفاده و طعم آن‌ها، به مشتریان کمک می‌کند تا اطلاعات لازم را درباره محصولات جمع آوری کنند. این امر می‌تواند باعث افزایش اعتماد مشتریان به محصولات و خدمات ارائه شده توسط فروشگاه شود.

۳. افزایش فروش: تبلیغات و تراکت‌ها می‌توانند باعث افزایش فروش فروشگاه ترشی شوند. با گسترش شناخت مشتریان درباره ترشی‌های مختلف و تخفیفات فصلی، آن‌ها به احتمال زیاد به خرید از فروشگاه ترشی تمایل داشته باشند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی بسیار موثر و کارآمد برای فروشگاه‌های ترشی برای جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و ارتقای اعتماد مشتریان است.

راه اندازی تبلیغات کسب و کار ترشی فروشی، یکی از راه های ارتباطی موثر با مشتریان جدید و قدیمی است. ترشی فروشی ها نیز به دنبال روشی هستند تا بتوانند بیشترین میزان مشتری را به خود جذب کنند و با افزایش فروش، تبلیغات خود را به چشمگیری افزایش دهند. چاپ تراکت یکی از ابزارهای ارتباطی موثر است که می تواند به شما کمک کند تا بیشترین تأثیر را در بازار هدف خود داشته باشید.

استفاده از تراکت برای تبلیغات ترشی فروشی، به شما این امکان را می دهد تا با هزینه کمتر، بیشترین تعداد افراد را به خود جذب کنید. با چاپ تراکت های با طراحی زیبا و جذاب، مشتریان جدید را به سمت شما جذب کرده و همچنین با مشتریان قبلی خود ارتباط برقرار کنید. تراکت هایی با عکس های رنگارنگ و ترشی های مختلف، نشان دهنده ی تنوع و کیفیت محصولات شما است.

تبلیغات ترشی فروشی، باعث ایجاد نیاز در مشتریان می شود و با جذب توجه آنها، از طریق تراکت ها می توان به آنها پیشنهادات ویژه ارائه کرد. به طور مثال، ارائه تخفیف ویژه برای مشتریان جدید، پیشنهاد بسته های ترشی های مختلف و یا ارائه نمونه های رایگان، می تواند به شما کمک کند تا بازار خود را افزایش دهید.

طرح لایه باز تراکت فروشگاه ترشیجات، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت فروشگاه ترشیجات

طرح تراکت فروشگاه ترشی شامل: عکس با کیفیت شیشه ترشی، عکس با کیفیت شیشه خیار شور، عکس دوربری شده شیشه ترشیجات، عکس با کیفیت شیشه زیتون، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

تراکت  لایه باز فروشگاه ترشی، تراکت فروشگاه ترشیجات، تصویر با کیفیت شیشه ترشی، تصویر با کیفیت شیشه خیار شور، تصویر دوربری شده شیشه ترشیجات، لیبل و شیپ های کاربردی، عکس با کیفیت، عکس با کیفیت شیشه زیتون

 

مشخصات فنی طرح تراکت فروشگاه ترشی 

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز، زرد

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه ترشی 
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر باکیفیت و دوربری شده شیشه ترشی و خیارشور که مناسب با طرح تراکت فروشگاه ترشیجات
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت 

ترشی , تراکت فروشگاه ترشی و مربا , تراکت مربا فروشی , تراکت , ترشیجات , فروشگاه ترشیجات , ترشیجات خانگی , طرح تراکت ترشی خانگی , تراکت فروشگاه ترشیجات , تراکت ترشی فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325