طرح لایه باز تراکت تاکسی تلفنی

شناسه مطلب : 442561
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/01/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت تاکسی

تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند تاثیر مهمی در توسعه و رشد شغل تاکسی و آژانس تلفنی داشته باشد. ابتدا، تبلیغات می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر برای افزایش آگاهی مشتریان درباره خدمات شما عمل کنند. با انتشار تراکت‌ها یا تبلیغات در محل‌های مختلف شهری، مانند ایستگاه‌های اتوبوس، سوپرمارکت‌ها، یا مراکز خرید، شما می‌توانید به طور مستقیم به دیدار و توجه مشتریان جلب شوید.

دوما، تبلیغات می‌توانند اعتماد به نفس مشتریان را افزایش دهند. زمانی که افراد به طور مکرر با نام شما و خدمات شما روبرو می‌شوند، اعتماد آنها به شما و شرکت شما افزایش می‌یابد. این امر می‌تواند باعث افزایش میزان مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی شما شود.

سوما، تبلیغات می‌توانند بهبود قابلیت دسترسی به خدمات شما را فراهم آورند. با ارائه اطلاعات دقیق و جذاب در تراکت‌ها، شما می‌توانید به مشتریان اجازه دهید برای ارتباط مستقیم با شما و درخواست خدمات به شما تماس بگیرند. این ارتباط مستقیم می‌تواند فرآیند رزرو و استفاده از خدمات شما را بسیار ساده‌تر و کارآمدتر کند.

طرح تراکت لایه باز تاکسی تلفنی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مشاغل توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت تاکسی

طرح تراکت تاکسی شامل: عکس با کیفیت تاکسی، تاکسی تلفنی، تاکسی، وکتور تاکسی، آژانس تلفنی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی ، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح تراکت تاکسی

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت تاکسی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت تاکسی که مناسب با طرح تراکت لایه باز آژانس تلفنی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

طرح تراکت تاکسی آنلاین , اسنپ , تاکسی , پلاک تاکسی , تراکت تاکسی تلفنی , تراکت تاکسی , طرح تراکت تاکسی , تراکت آژانس , تراکت آزانس تلفنی , طرح تراکت تاکسی , تاکسی تلفنی , تراکت تاکسی , وکتور تاکسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325