طرح لایه باز تراکت تاکسی تلفنی

شناسه مطلب : 430088
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/06/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت تاکسی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آژانس تلفنی، نقش حیاتی در توسعه کسب‌وکار، افزایش شناخته‌شدگی و ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان دارند. این ابزارها با ایجاد پلی بین آژانس و مخاطبان، به صاحبان این کسب‌وکار امکان می‌دهند تا به‌طور مؤثرتر با مشتریان در تعامل باشند و خدمات خود را معرفی کنند.

تراکت‌های چاپی، اطلاعاتی دقیق و کامل از خدمات ارائه شده توسط آژانس تلفنی را به مخاطبان منتقل می‌کنند. این اطلاعات می‌تواند شامل خدمات تلفنی، پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها و تماس‌های اضطراری باشد. با ترکیب تصاویر جذاب و متن مؤثر، این تراکت‌ها به مشتریان اطمینان می‌دهند که آژانس تلفنی آمادگی دارد تا در هر لحظه به خدمت آن‌ها باشد.

تاثیر تراکت‌ها در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی بسیار مهم است. با تبلیغات منظم و منظم از طریق تراکت‌ها، مشتریان به‌روزرسانی‌ها و جدیدترین خدمات آژانس را می‌آگاه شوند و احتمال انتخاب آژانس برای خدمات تلفنی به دلیل اطلاعات دقیق و معتبر بالاتر می‌رود.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آژانس تلفنی، باعث ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان، ترویج خدمات و ارتقاء شناخته‌شدگی آژانس می‌شود. این ابزارها باعث تسهیل در تعامل با مشتریان، افزایش فروش و بهبود کیفیت خدمات می‌شوند و به طور مستقیم به توسعه کسب‌وکار و افزایش رضایت مشتریان کمک می‌کنند.

طرح لایه باز تراکت تاکسی تلفنی با زمینه زرد و تصویر آژانس تلفنی، یک ابزار قوی و جذاب در تبلیغات این کسب‌وکار است که به صاحبان آژانس تاکسی تلفنی کمک می‌کند تا به‌طور اثربخشی خدمات خود را به مشتریان ارائه کنند. این طرح با ایجاد ترکیبی از رنگ زرد و تصویر آژانس، به شناخته‌شدگی و ارتقاء تصویر آژانس کمک می‌کند.

زمینه زرد در تراکت‌ها، حس شادابی و انرژی را به مخاطبان منتقل می‌کند. رنگ زرد به عنوان نماینده‌ی خوشرویی و مثبت‌گرایی، باعث ایجاد تأثیر مثبت و ذهنیت مطلوب در مشتریان می‌شود و در همان زمان تراکت را آشنا و جذاب می‌کند.

تصویر آژانس تلفنی در تراکت‌ها، تعیین هویت و شناخته‌شدگی آژانس را تقویت می‌کند. این تصویر می‌تواند شامل لوگو، شماره تماس و اطلاعات تماس با آژانس باشد. با قرار دادن این تصویر در تراکت، مشتریان به‌طور سریع با آژانس آشنا می‌شوند و در صورت نیاز به خدمات تاکسی تلفنی، به‌راحتی با آژانس ارتباط برقرار می‌کنند.

تراکت‌های لایه باز، به صاحبان کسب‌وکار تاکسی تلفنی امکان می‌دهند تا محتوا و اطلاعات خود را بر اساس نیاز و وضعیت جاری ویرایش کنند. این امکان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به‌روزرسانی‌ها و تغییرات لازم را در تراکت‌ها اعمال کنند و به مطابقت با تغییرات بازار و تقاضای مشتریان بمانند.

به طور خلاصه، طرح لایه باز تراکت تاکسی تلفنی با زمینه زرد و تصویر آژانس تلفنی، ابزاری کارآمد در تبلیغات و توسعه این کسب‌وکار است. این تراکت‌ها با ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان، افزایش شناخته‌شدگی آژانس و ایجاد تأثیر مثبت در ذهنیت مخاطبان، به توسعه کسب‌وکار و ارتقاء سطح خدمات کمک می‌کنند.

طرح تراکت لایه باز تاکسی تلفنی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت تاکسی

طرح تراکت تاکسی شامل: عکس با کیفیت تاکسی، تاکسی تلفنی، تاکسی، وکتور تاکسی، آژانس تلفنی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

تراکت تاکسی، طرح تراکت لایه باز تاکسی تلفنی، تراکت آژانس تلفنی، عکس با کیفیت تاکسی، تاکسی تلفنی، تاکسی، وکتور تاکسی، آژانس، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت تاکسی

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت تاکسی
  • همنشینی مناسب رنگ زرد و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت تاکسی که مناسب با طرح تراکت لایه باز آژانس تلفنی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

اسنپ , تراکت آزانس تلفنی , طرح تراکت تاکسی , تراکت آژانس , پلاک تاکسی , طرح تراکت تاکسی آنلاین , وکتور تاکسی , طرح تراکت تاکسی , تاکسی , تراکت تاکسی , تاکسی تلفنی , تراکت تاکسی , تراکت تاکسی تلفنی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325