طرح لایه باز تراکت آموزشگاه شطرنج

شناسه مطلب : 446832
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :23 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/04/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز تراکت آموزشگاه شطرنج

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آموزش شطرنج اهمیت زیادی دارند و می‌ توانند به طرز چشم گیری در جذب دانش‌ آموزان جدید و افزایش شناخت عمومی از خدمات و کلاس‌ های شطرنج کمک کنند.

تراکت‌ های تبلیغاتی به عنوان ابزاری کار آمد و مقرون به صرفه، امکان انتقال اطلاعات کلیدی مانند برنامه‌ های آموزشی، سطح‌ های تدریس، ویژگی‌ های مربیان، و شرایط ثبت‌نام را به مخاطبان فراهم می‌ کنند.

طراحی مناسب و استفاده از تصاویر مرتبط با شطرنج می‌ تواند توجه افراد را جلب کرده و آن ها را به شرکت در کلاس‌ های آموزشی ترغیب کند.

چاپ تراکت‌ های تبلیغاتی با ارائه اطلاعات دقیق و جذاب مانند محل برگزاری کلاس‌ ها، زمان برگزاری، هزینه‌ ها و تخفیفات ویژه، به افراد علاقه‌ مند به شطرنج کمک می‌ کند تا با خدمات و امکانات آموزشی آشنا شوند.

توزیع این تراکت‌ ها در مکان‌ های مختلف مانند مدارس، کتابخانه‌ ها، مراکز جوانان، و فضا های عمومی، شانس دیده شدن و جذب دانش‌ آموزان و اولیاء امور آنها را افزایش می‌ دهد.

همچنین، تراکت‌ ها می‌ توانند اطلاعاتی درباره رویداد های ویژه مانند مسابقات شطرنج، سمینار ها و کارگاه‌ های آموزشی ارائه دهند که به دانش‌آموزان و اولیاء امورشان این امکان را می‌ دهد تا به فعالیت‌ های شطرنجی مشارکت کنند.

علاوه بر جذب دانش‌ آموزان جدید، تراکت‌ ها می‌ توانند در نگه‌ داشتن دانش‌ آموزان فعلی و ایجاد وفا داری در آنها نیز موثر باشند.

با ارائه اطلاعات دوره‌ های پیشرفته، مسابقات داخلی و خارجی، و برگزاری فعالیت‌ های اجتماعی مرتبط با شطرنج، تراکت‌ ها می‌ توانند اعضای فعلی را به استمرار در تمرینات و پیشرفت در این ورزش تشویق کنند.

به این ترتیب، تبلیغات و چاپ تراکت‌ ها به عنوان یک ابزار بازار یابی موثر و ارتباطی، نقش کلیدی در توسعه و پایداری شغل آموزش شطرنج دارند و می‌توانند به طور چشمگیری در رشد این حوزه تاثیر گذار باشند.

تیم ایران طرح طرح تراکت آموزشگاه شطرنج را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت آموزشگاه شطرنج

طرح تراکت آموزشگاه شطرنج شامل: تصویر شطرنج ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز آموزشگاه شطرنج

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               23 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت آموزشگاه شطرنج
  • هم نشینی مناسب رنگ خاکستری و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از تصویر شطرنج که مناسب طرح تراکت لایه باز آموزشگاه شطرنج می باشد.

تراکت ریسو آموزشگاه شطرنج , کلاس شطرنج , تراکت آکادمی شطرنج , آموزش شطرنج , شطرنج , آکادمی شطرنج , تراکت ریسو کلاس شطرنج , تدریس خصوصی شطرنج , آموزشگاه شطرنج , مهره شطرنج , طرح تراکت ریسو آموزشگاه شطرنج , تبلیغات آموزشگاه شطرنج , تراکت ریسو آموزشگاه شطرنج , تراکت شطرنج , بازی فکری , تراکت ریسو آکادمی شطرنج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325